2023-07-21, 16:26
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanarn74
Nej, det vet jag inte.

Forfarande kvarstår frågan: Vad har du åstadkommit?

Om HB får till en intervju med en lokalpolitiker, då lovar jag dig att bli minst lika imponerad som du blev när Macgregor desperat ställde upp på en "intervju" med HB för att få ut sitt budskap, ok? När till och med Klaus Bernpainter får en pratstund med honom, då är det ett mönster.

Citat:
Colonel Douglas Macgregor Straight Calls - Analysis of breaking news and in-depth discussion of current geopolitical events in the United States of America and the world.

Recorded July 8, 2023.

Det sista är bara larv från din sida i ett patetiskt försök att försöka rättfärda att du blev "imponerad" av HB, du skäms säkert nu i efterhand att du ens blev det, bråka med dig själv istället i skamvrån.
Citera
2023-07-21, 16:28
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Nej, det vet jag inte.

Forfarande kvarstår frågan: Vad har du åstadkommit?

Åh nej, det där trötta "argumentet" igen. Så du kritiserar t ex ingen politiker för att du inte arbetat inom politiken själv? Du får inte kritisera en fotbollsspelare eller klubb för du har inte själv uppnått den nivån. Du får inte ogilla en musikartist/grupp för att du inte kan sjunga/spela bättre.

Bergmark, Cykelmössan, Konstapel Bög m fl i denna genre menar att man inte får kritisera om man inte har en egen kanal på JoooTooob. I o f s så "blockar" de dem som har det och kritiserar dem. Då är de troll i a f.

Detta är ett helt jävla värdelöst och meningslöst "argument". Logga ut från tråden nu och swisha en rejäl slant till din idol och förebild Håkan B och skriv en hyllningskommentar till din ryssvänliga hjälte!
Citera
2023-07-21, 16:33
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Åh nej, det där trötta "argumentet" igen. Så du kritiserar t ex ingen politiker för att du inte arbetat inom politiken själv? Du får inte kritisera en fotbollsspelare eller klubb för du har inte själv uppnått den nivån. Du får inte ogilla en musikartist/grupp för att du inte kan sjunga/spela bättre.

Bergmark, Cykelmössan, Konstapel Bög m fl i denna genre menar att man inte får kritisera om man inte har en egen kanal på JoooTooob. I o f s så "blockar" de dem som har det och kritiserar dem. Då är de troll i a f.

Detta är ett helt jävla värdelöst och meningslöst "argument". Logga ut från tråden nu och swisha en rejäl slant till din idol och förebild Håkan B och skriv en hyllningskommentar till din ryssvänliga hjälte!

HB eller de andra är inte min idoler.

Så du är en i raden av de som aldrig gjort något.

På med skämskudden.
Citera
2023-07-21, 16:35
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ok.

Då ställer jag samma fråga till dig. Vad har du åstadkommit?
vad jag själv åstadkommit har varken du eller någon annan att göra med, eller hör till saken.
Bara barnslig replik från en som gjort bort sig och inte fattat att det inte var märkvärdigt alls att få till en intervju med MacGregor. Tilläggas bör att den svenska kanalen gjorde intervjun med väldigt dålig engelska. Bergmark har bott i USA och pratar såklart då utmärkt engelska. Vad är det för fel på en sån som dig som inte kan erkänna att du var helt ute och cyklade och hade dålig koll på sammanhanget. Skämmes ta mig fan!
Citera
2023-07-21, 16:39
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Fortfarande saknar jag svar på min fråga.

Själv har jag eventuellt räddat livet på en regeringspolitiker(ångrar mig lite i efterhand).
Fick ett tack från dåvarande partiledaren.

Inget jag vanligtvis är stolt över, hade även ingripit om det var du som blev attackerad.

Återigen, vad har det med HB och Macgregor att göra? Vill du på riktigt att jag ska sitta och rabbla upp allt bra som jag gjort och lyckats med i mitt liv? Bara för att jag påpekar att det inte är svårt att få en intervju med Macgregor om man har några tusen följare?

Det här är Flashback och en tråd som handlar om HB och inte någon personlig blogg. Lägg ner sossetaktiken, håll dig till sakfrågan, SPRING INTE!
Citera
2023-07-21, 17:13
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:

Tekniskt om vi följer spanarn74 resonemang så har jag all rätt i världen att kritisera HB, han har 6.63K följare och på min tech, film och spel relaterade kanal (som jag inte tänker nämna för att det skulle kunna gå att identifiera mig då i och med mitt youtube-användarnamn) så har jag 39.1K följare. Tror nog att jag hade varit före i kön på en intervju med Macgregor.
Citera
2023-07-21, 21:31
Medlem
Ollonets avatar
Det där gjorde Bergmark bra.
Citera
2023-07-21, 23:18
Medlem
3N37s avatar
Lite märkligt att Amiral Bergmark inte är med och styr upp verksamheten kring Estonia?
Kanske MUST eller någon annan av hans kontakter glömde att ringa honom?
Citera
2023-07-21, 23:31
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Lite märkligt att Amiral Bergmark inte är med och styr upp verksamheten kring Estonia?
Kanske MUST eller någon annan av hans kontakter glömde att ringa honom?

Ja, de måste ha begått ett enormt misstag! Amiralen Beggmark skulle ju styrt upp detta med bravur!
Citera
2023-07-21, 23:40
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ja, de måste ha begått ett enormt misstag! Amiralen Beggmark skulle ju styrt upp detta med bravur!
Jag tror inte att han har delgett oss sin visdom ang. Estonia på ett tag. Han kanske inte vet om att man gör undersökningar på "hans" vrak.
Citera
2023-07-21, 23:53
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Jag tror inte att han har delgett oss sin visdom ang. Estonia på ett tag. Han kanske inte vet om att man gör undersökningar på "hans" vrak.
Han har fullt upp att bunkra extrastarka öl och planera inför alla hans intervjuer med stora JoooToooobers! Fylle-Håkan är verkligen en maktfaktor!
Citera
2023-07-22, 05:23
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Han har fullt upp att bunkra extrastarka öl och planera inför alla hans intervjuer med stora JoooToooobers! Fylle-Håkan är verkligen en maktfaktor!

Visst är det märkligt!?
Vilket är ditt motdrag?
Köper en revolutionerande glass, i stora lass?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in