Citat:
Ursprungligen postat av
urblekt
Tjena, jag är mellan 18-20 och har nu bestämt mig för att besöka några FKK i sensommar, Har kollat mycket i denna tråden och undrar om ni har några särskilda tips just till mig som är yngre och sämre erfarenhet, vad som är viktigast att tänka på inför resan och när man väl är där. Är sjukt taggad

Jag själv har bara erfarenhet från tre klubbar. Mainhattan (Frankfurt), Artemis (Berlin) och Sharks (Darmstadt lite syd om Frankfurt).
Min debut gjorde jag på Mainhattan och det var himmelriket! Jag tycker den klubben är "lagom" stor och tjejerna är "lagom" framfusiga. På Sharks och Artemis är stämningen lite hårdare och mer säljig, även fast du såklart kan hitta guldkorn även där.
En vis forummedlem (minns tyvärr ej vem) rekommenderade mig att köra Mainhattan som första klubb (då jag övervägde mellan MH och Sharks).
Några punkter att tänka på:
- tjejerna kommer med all sannolikhet vara lite till mycket äldre än du. Skulle säga att de flesta är mellan 25-30, med några yngre och några äldre. Jag har hört att vissa kan tacka nej till unga killar då de 1) knullar längre än oss gamlingar, 2) kan vara lite jobbiga att ha att göra med. Men om du är lugn och fin och mogen i ditt sätt ska det nog inte vara några problem.
- många tjejer är på semester i augusti och kommer inte tillbaka förrän nån vecka in i september. Åker du i augusti får du vara beredd på att det kan vara lite skralt på tjejer.
- många säger att man inte ska låta tjejerna veta att man är newbie på fkk. Men jag tycker tvärt om att du ska vara öppen med att du inte har så mycket erfarenhet. En bra tjej kommer ta extra väl hand om dig.
- ta lite tid (~5 minuter kan räcka) och känn av med tjejen så ni klickar innan ni går till rummet.
- besök gärna en vardag till skillnad från Fredag-Lördag. Stämningen är helt annorlunda och mer chill i veckorna. Det finns snygga tjejer så det räcker ändå.
- rekommenderar att du gör upp med tjejen om tjänster och priser innan ni går upp tiöl rummet. Var beredd på att de kan vilja sälja in extratjänster när ni redan är i rummet. Helt ok att säga artigt nej tack.
- om det är något du verkligen vill göra, se till att fråga tjejen innan ni går till rummet om hon erbjuder det. Kan vara så enkla saker som kyssar (med eller utan tunga), oralt på tjejen, suga på bröstvårtorna mm. Vissa tjejer gör inte ens sådana basic saker, medan vissa ser det som extras. Poängterar igen, diskutera innan ni går till rummet och var tydlig med vad du vill. Det känns lite konstigt i början att fråga om ditt och datt, men det blir snabbt naturligt. Tänk på att dessa tjejer jobbar med detta. Det är nästan som när du går på restaurang och frågar om menyn.
- om du är inne på lite kinky saker som spanking och facefucking, då är det ännu viktigare att du stämmer av med tjejen innan du sätter igång.
- drick inte för mycket, och ta det lugnt med bastandet. Man kan lätt bli seg och trött om man inte är van.
- sätt en budget för dig själv hur mycket du får göra av med. Det är sjukt lätt att spendera många 100 € mer än man tänkt sig. Ha dock lite extra pengar med dig som reserv om du hittar din 11-poängare och vill göra nåt extra med henne. Försök undvika att ta ut pengar på automaterna på klubben, de har generellt sämre växelkurs än automater utanför klubben.
- duscha ofta. Hitta ett ställe att chilla. Nyttja faciliteterna. Fkk är inte bara knulla, utan det är helhetsupplevelsen som räknas!
Blev en hel del punkter

Fråga gärna här eller i PM ifall du undrar något specifikt.