2023-06-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
21 och uppåt var de jag pratade med och var på rum med
Var nog runt 80 tjejer åtminstone men jag räknade aldrig
Hursomhelst fanns det ett överflöd av tjejer

När var du där?
Citera
2023-06-13, 08:37
Medlem
FindAways avatar
Jag förstår att Arnold menar mej då han yttrar sej som han gör
Jag kan väl för fan inte säga att det är fullt med brudar då det ä max 4 på eftermiddagen eller hur
Sedan hur det är när jag INTE är där kan jag av naturliga skäl inte yttra mej om

Jag fullständigt älskade Mainhattan innan pandemin, men tar inte risken att dels bo dyrare och dels få uppleva samma igen.
Citera
2023-07-08, 19:07
Medlem
Då fikk man til ett besök på SHARKS som varit på listan i många år.

Blir bara en kort summering.
Lätt att ta sig till Darmstadt med public transport. Byte till bus R som stannade 100 meter fra klubben. Pris 10 E

65 E entré. Kom runt 18.00 var mellan 80-100 tjejer på plats. Full nude någon hade någon "detalj" på sig.

Var med 3 tjejer. 100 E/30 min inkluderade det normala plus kyssar og sug utan kondom.
Var nöjd med nr 1 og 3. Nr 2 klagade på att gjorde ont me min 15 cm kuk og tryckte bort mig varje gång jag prövade trycka på.
1 og 3 gärna återbesök. Såg hun beryktade skaran på +50 eller vad hun kan vara.
98 % fran Rumänien/Moldavien.. Pratade med en tjej från Tyskland och en från Tunisien (min nummer 3. Hade foreldrar från Spanien/frankrike). Nr 3 ligger på top 10 av de 200/250 tjejer jag varit med.

God mat från grillen. Liten öl 6 E. Brus grattis

Tog mig tilbake til Franfurt med en nattbuss 1 hållplats og byte til S.

Tog en tur til RDL og drog 5-6 trappor inte mycket att ha. 50E/20 min. Fy fan va slitna folk i området ligger/sitter pundare i 100 tal på gatorna i området. Men har väll ogsa sin charm

Får se vad kvällen bjuder på Kanske raggare upp en crack hora
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2023-07-08 kl. 19:09.
Citera
2023-07-10, 11:20
Medlem
Dag 2 - Frankfurt -Mainhatten

Var sugen på och besöka Sharks igen men med 100 E /30 minuter så inte värt det.

Men då jag troligtvis inte kommer besöka Frankfurt på lång tid så vill ändå se vad Mainhatten hade att erbjuda. Såg på hemsidan att de hade jubileum dag så kanske det var extra action. Kom dit runt 20.00.
Var väll ca 30-35 tjejer där men typ fy fan. INGEN väckte mitt intresse. Faktiskt inte någon. Kommer inte setta min fot här igen.
Tjejerna jag snackade med villa ha 80/100 E gör 30 minuter. De flesta var rakt på sak.. "What is your name / Where are you from / Have you been here before / You want to go to the room" ocg om man sa nej så blev dom sura. Månfa av tjejerna var berusade .

Det ända possetiva var showen med den kvinnliga "eldblåsaren" , en balja med isvatten som man skulle stå i 30 sekunder och skulle visst vara bra för något, och de stora tigerräkorna i matsalen (var lite orolig att bli magsjuk då jag inte visste hur länge de legat där...men gick bra

Drog efter 1;5 tima. Aldrig mer ...

Blev en tur til RDL var uppe i typ 10-12 trappor.
I en trappuppgång var jag väll uppe 4-5 gånger få jag väntade på en tjej som jag sett tidigare på dagen men såg ut som hun slutat för dagen då dörren varxstängd i 2 timar.. Är egentligen ganska imponerad av min kondition. Kom ihåg för några år sedan så var jag helt död efter 2-3 trappor. Nu gick det utan problem, blev inte en lite trött. Hjälper att spela tennis / kickboxning 6-10 tinar per vecka

Til slut valde jag att had sex med en liten söt tjej tjej for 50 E. Fuck & Suck. Sög av mig stående då jag inte ville lägga mig på sängen då der var "våta" fläckar på lakanet.

Föredrar nog lite större klubbar om det är 80-100 tjejer så är det säkert 6-10 man kan tänka sig att gå med..på mindre är risken att det inte är någon. Besta klub hitils Golden Time på spmmaren (stället som "brann" ned) och Golden Time i Vienna har de vackraste tjejerna.
Sharks och FKK Artemis är i min smak. Dyrt men..

På söndag (eg..igår) Berlin på Depeche Mode konsert/ dagen efter (eg..idag) det Prag og ShowPark.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2023-07-10 kl. 11:24.
Citera
2023-07-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Dag 2 - Frankfurt -Mainhatten

Var sugen på och besöka Sharks igen men med 100 E /30 minuter så inte värt det.

Men då jag troligtvis inte kommer besöka Frankfurt på lång tid så vill ändå se vad Mainhatten hade att erbjuda. Såg på hemsidan att de hade jubileum dag så kanske det var extra action. Kom dit runt 20.00.
Var väll ca 30-35 tjejer där men typ fy fan. INGEN väckte mitt intresse. Faktiskt inte någon. Kommer inte setta min fot här igen.
Tjejerna jag snackade med villa ha 80/100 E gör 30 minuter. De flesta var rakt på sak.. "What is your name / Where are you from / Have you been here before / You want to go to the room" ocg om man sa nej så blev dom sura. Månfa av tjejerna var berusade .

Det ända possetiva var showen med den kvinnliga "eldblåsaren" , en balja med isvatten som man skulle stå i 30 sekunder och skulle visst vara bra för något, och de stora tigerräkorna i matsalen (var lite orolig att bli magsjuk då jag inte visste hur länge de legat där...men gick bra

Drog efter 1;5 tima. Aldrig mer ...

Blev en tur til RDL var uppe i typ 10-12 trappor.
I en trappuppgång var jag väll uppe 4-5 gånger få jag väntade på en tjej som jag sett tidigare på dagen men såg ut som hun slutat för dagen då dörren varxstängd i 2 timar.. Är egentligen ganska imponerad av min kondition. Kom ihåg för några år sedan så var jag helt död efter 2-3 trappor. Nu gick det utan problem, blev inte en lite trött. Hjälper att spela tennis / kickboxning 6-10 tinar per vecka

Til slut valde jag att had sex med en liten söt tjej tjej for 50 E. Fuck & Suck. Sög av mig stående då jag inte ville lägga mig på sängen då der var "våta" fläckar på lakanet.

Föredrar nog lite större klubbar om det är 80-100 tjejer så är det säkert 6-10 man kan tänka sig att gå med..på mindre är risken att det inte är någon. Besta klub hitils Golden Time på spmmaren (stället som "brann" ned) och Golden Time i Vienna har de vackraste tjejerna.
Sharks och FKK Artemis är i min smak. Dyrt men..

På söndag (eg..igår) Berlin på Depeche Mode konsert/ dagen efter (eg..idag) det Prag og ShowPark.
Tack för din mycket trovärdiga och omfattande recension.
Du kanske borde hålla dig nykter nästa gång.
Dels när du besöker klubbarna och dels när du skriver dina recensioner.

Det verkar vara Artemis och skitiga trappuppgångar i RLD som gäller för dig.
Citera
2023-07-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Tack för din mycket trovärdiga och omfattande recension.
Du kanske borde hålla dig nykter nästa gång.
Dels när du besöker klubbarna och dels när du skriver dina recensioner.

Det verkar vara Artemis och skitiga trappuppgångar i RLD som gäller för dig.

Vad var det som får dig att tro att jag inte var nykter? Tror jag druckit 2-3 öl på hela dagen när jag besökte Mainhatten. Drick nästan inget när jag besöker dessa klubbar då det tar bort mycket av upplevelsen.
Citera
2023-07-12, 14:23
Medlem
Är på FKK lite då och då. Bara varit på rum. Men om jag skulle vilja knulla nån annanstans på klubben, typ bion eller i trädgården, är det tillåtet? Kanske inte alla tjejer vill det ens, men jag skulle vilja sätta på en brud och gärna ha nån eller några åskådare. Och om nån annan knullar i bion (förutsatt att det är tillåtet då), tror ni nån misstycker om man tittar på och runkar lite diskret? Vill verkligen passa på att leva ut lite fantasier nästa gång om det är möjligt.
Citera
2023-07-12, 15:15
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Är på FKK lite då och då. Bara varit på rum. Men om jag skulle vilja knulla nån annanstans på klubben, typ bion eller i trädgården, är det tillåtet? Kanske inte alla tjejer vill det ens, men jag skulle vilja sätta på en brud och gärna ha nån eller några åskådare. Och om nån annan knullar i bion (förutsatt att det är tillåtet då), tror ni nån misstycker om man tittar på och runkar lite diskret? Vill verkligen passa på att leva ut lite fantasier nästa gång om det är möjligt.

Inga problem på de flesta klubbar att knulla i bion. Tror inte det är så vanligt att knulla i de andra offentliga utrymmena.
Såklart kanske någon tjej inte vill, men du kommer inte ha problem att hitta någon som ställer upp.
Själv knullade jag i bion på Artemis samtidigt som ett annat par var där. Tror inte det är något problem att stå och flukta och runka lite diskret. Men känn av stämningen

Har hört att någon klubb i Schweiz (tror det var Globe) där offentligt sex är en mycket vanlig grej.
Citera
2023-07-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Inga problem på de flesta klubbar att knulla i bion. Tror inte det är så vanligt att knulla i de andra offentliga utrymmena.
Såklart kanske någon tjej inte vill, men du kommer inte ha problem att hitta någon som ställer upp.
Själv knullade jag i bion på Artemis samtidigt som ett annat par var där. Tror inte det är något problem att stå och flukta och runka lite diskret. Men känn av stämningen

Har hört att någon klubb i Schweiz (tror det var Globe) där offentligt sex är en mycket vanlig grej.

Låtet grymt bra. Ja det är ju bara att fråga tjejen om hon vill då, skulle verkligen vilja prova!!!

Har aldrig sett nån ens sitta i bion på de FKK jag varit på, men ser att det finns galonmadrasser och toarullar, så jag antar att nån form av snusk sker där…

Återkommer med rapport när det är avklarat, blir hård redan nu vid tanken att stå där med kuken i en snygg 25-åring och det kommer kåta asiater in och kollar……

Inte för att asiatiska män är en fetisch för mig kan tänka mig att dom vill kika lite när det bonkas rakad mus nån meter ifrån.

Fan vad nice det skulle vara att lägga satsen som ett riktigt tomteskägg på tjejen och sen se en annan man slicka bort allt. Ja ja, man kan väl få drömma lite eller hur mina kåta vänner?!
Citera
2023-07-12, 15:44
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Jag vet inte hur det är på alla klubbar men på t ex Artemis är det inga problem.

Vid ett tillfälle kom det en trevlig madame när jag satt längst bak i bion och hon började få ner sin tunga i min hals. Visst ledde det till avsugning och sedan fråga om vi skulle fortsätta till rum. Varvid jag sa att vi kunde fortsätta här (du det var en trevlig avsugning ett par rader längre fram).

Hon knackade då på mannen som satt i soffraden framför och sa att "du får flytta på dig för jag ska jobba". Sedan satte hon sig på ryggstödet på soffan framför och särade på benen samt vinkade att jag skulle komma till.

Det var bara att kliva på och det folk stannade till i korridoren för att tjuvtitta..
Citera
2023-07-13, 23:57
Avslutad
Citat:
Låtet grymt bra. Ja det är ju bara att fråga tjejen om hon vill då, skulle verkligen vilja prova!!!

Har aldrig sett nån ens sitta i bion på de FKK jag varit på, men ser att det finns galonmadrasser och toarullar, så jag antar att nån form av snusk sker där…

Återkommer med rapport när det är avklarat, blir hård redan nu vid tanken att stå där med kuken i en snygg 25-åring och det kommer kåta asiater in och kollar……

Inte för att asiatiska män är en fetisch för mig kan tänka mig att dom vill kika lite när det bonkas rakad mus nån meter ifrån.

Fan vad nice det skulle vara att lägga satsen som ett riktigt tomteskägg på tjejen och sen se en annan man slicka bort allt. Ja ja, man kan väl få drömma lite eller hur mina kåta vänner?!

Inga problem för mig på FKK Mainhattan. Varken att påbörja erektionen/sessionen i porrbion eller att ta hela sessionen där.

Fråga tjejen i fråga i förväg så bör det inte vara ett problem. I mina fall så har tjejerna sagt något i stil med ”så du vet så kan vem som helst komma in o kolla, så är du blyg kanske det inte är optimalt”.

Var där 5 & 7 juli, 7 juli var det 30+ och typ för varmt för att knulla på rum utan AC.
Citera
2023-07-19, 22:54
Medlem
burksaltets avatar
Burksaltet har varit på resa igen! Efter att ha fått blodad tand av Sunshine hade jag möjlighet att besöka Frankfurt i några dagar så passade då på att åka dit och gå på Mainhattan. Funderade länge på om jag skulle idas ta mig till Darmstadt för Sharks, men beslöt mig för att inte göra det denna gången. Så jag hade ställt in siktet på Mainhattan.

Jag har varit i Frankfurt för ca 7-8 år sedan nu och tyckte det var lite ruffigt runt Hauptbahnhof men inte så farligt, men denna gång var det fasiken mycket mer ruffigt. Tidigare var det som just bara det kvarteret det satt lite knarkare och skummisar i, men nu tyckte jag de spritt sig till de närliggande kvarteren också, vilket var lite trist för jag hade mitt hotell i närheten. Vilket i efterhand var ett misstag, skulle haft det i något annat område. Det var enkelt att komma till och från flyget iaf, men rätt mycket tjo och tjim på kvällarna och luktade massa jazztobak hela tiden. Nåja, man lär sig.

Dag 1 fredag:
Anländer på eftermiddagen en fredag och tänkte sträcka på benen efter flygningen så bestämmer mig att gå till Mainhattan, det är ju bara lite över en timme och det var fint väder. Så packar med mig extra-kläder och beger mig iväg. Kommer så fram efter ca en timme efter en rätt fin promenad mestadels vid vattnet och sen genom litet industriområde i slutet. Löser in mig för 65 EUR inklusive badrock. Efter en liten förklaring av hon i kassan går jag och byter om och tar en välbehövlig dusch. Sedan beger jag mig ut för att inspektera klubben. Mitt enda andra besök på en FKK skedde för bara ca en månad sedan på FKK Sunshine i Munchen, det var en mycket liten klubb. Mainhattan är bra mycket större. Strålande sol så utedelen är rätt välanvänd, i övrigt är det väl som man tänkt. Står en bunt nakna kvinnor i baren och hänger mest och så några utomhus. Det är ganska många kunder så svårt att hitta någon bra plats att sitta på, slår mig ned vid ett av borden ute och tar det lite lugnt med ett glas vatten.

Ser ingen direkt som jag tänker att jag måste ta en session med på en gång, några kommer fram och småpratar lite men för det mesta rätt lugnt. Noterar att en kund måste vara svensk då han låg i en solstol och läste en svensk bok, kommer dock inte ihåg vilken bok det var men om någon kommer ihåg att de var på Mainhattan dagen före de hade 13-årsjubileum och läste en bok så finns det chans att Burksaltet såg dig! Nåja, vid det här laget är nog klockan 18:30 och det går runt en hel del kvinnor, inga direkt jag tänker "wow!" fortfarande men inga ruggugglor heller. En liten späd rumän, tror jag hon var, kommer fram och snackar lite med mig. Hon tycker jag verkar lite blyg men vet inte det, mest bara att det inte fanns några ställen att sitta på så satte mig vid ingången. Nåja, vi snackar lite och hon är väl ok, hon återkommer senare under kvällen. Efter ett tag ger hon sig iväg och jag går runt lite mera. Händer inte så mycket, tar det mest bara lugnt och njuter av avkopplande stämningen vid poolen.

Kanske en timme senare så har jag gått runt lite mera och inte hittat någon sittplats alls så satte mig på trappen vid bubbelpoolen och rumänskan kommer tillbaka och sätter sig i mitt knä och drar min hand till hennes rumpa och börjar grinda mot mig. Det är svårt att stå emot detta och hon märker hur pisslemen blir hård och tar lite lätt på den och säger att vi borde gå till ett rum. Jag har lite andra planer och frågar hur mycket hon vill ha för ett blowjob utan kondom i porrbion med CIM, hon säger 150. Jag går med på det och vi beger oss iväg, lite intressant att gå runt med ståkuk inne på klubben. Nåja, täcker upp lite med handduken, väl framme så lägger jag mig ned på en av soffor/sängarna och hon klättrar upp brevid och öppnar upp min badrock och börjar suga av mig. Rätt kul att ligga där och få ett blowjob och höra hur folk går runt bakom en. Efter ett tag, hon var rätt bra på att suga, så fyrar jag av i munnen på henne. Efter att hon torkat upp så går jag till skåpen och ger henne de pengar vi enats om.

Efter detta är jag rätt nöjd, går runt lite mer där inne men lite efter 20 så känner jag mig rätt seg av resan och aktiveterna så bestämmer mig för att gå hem och hitta något att äta på vägen hem.

Dag 2 lördag:
Spenderar denna åt att turista. Det skulle vara någon jäkla jubileumsfest då de haft öppet i 13 år, med massa partyn hela dagen, jag har inte det minsta intresse av detta. Ser inte FKK som något party-ställe utan mer som ställen man tar det lugnt på. Så skippar helt att gå dit idag och istället skramlar runt i Frankfurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in