2023-07-19, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cess72
Barnen är födda 2020 och 2021, vilket framkommit i tråden.
Födda 20 o 22
Citera
2023-07-19, 14:50
Medlem
Vad jobbar pappan med?
Citera
2023-07-19, 14:51
Medlem
Citat:
Med ovan nämnda fakta, så kan det vara så att S och J skulle separera.

J:s nya kvinna som han var otrogen med, är den som har skyddad identitet från mannen från Örebro.

Den nya kvinnan åker iväg med barnen för att mannen från Örebro är i krokarna. J är på skjutbanan. Hon tar även med sig vapnet för att kunna försvara sig och barnen.

Mannen från Örebro kommer ikapp dom. Och det är han som iscensätter kvinnans " självmord" efter att han har skjutit barnen.

Kan vara den nya kvinnan som under bilfärden ringde polisen. Därav helikopterutryckning.

Hittar du på, eller har du nåt som tyder på detta.
VET du ens att det finns en annan kvinna.
Annars kan det ju lika gärna vara utomjordingar.
Citera
2023-07-19, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Födda 20 o 22

Okej, har läst 2020 och 2021 i tråden. Måste ha missat att det var 2020 och 2022.
Citera
2023-07-19, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Otroheten är väl en trådsanning bara

Det håller jag helt med om.
Den är inte osannolik, otrohet är inte så ovanligt.
Men vem har kännedom om den så hen kan sprida ut det.
Citera
2023-07-19, 14:58
Medlem
Om de inte rensat sina FB-sidor så har JJs mor och far samt syster inte honom som vän. Lite märkligt.
Citera
2023-07-19, 15:01
Medlem
Citat:
Okej, har läst 2020 och 2021 i tråden. Måste ha missat att det var 2020 och 2022.

Känns som det är läge att gå till djupet med detta också.
Barnen är inte sökbara i offentliga register. Så är det.
För att hitta denna info måste man alltså ha särskild tillgång till register, eller personlig kunskap om familjeförhållanden.
Barnen går enligt tråduppgifter inte ens på dagis. Därför ganska okända.

Den som lämnat exakta uppgifter om barnens födelseår sitter alltså på betydligt mer uppgifter om familjen
Citera
2023-07-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Om du (medvetet kanske) inte förstod vad jag skrev, eller om jag var otydlig, det låter jag vara osagt.
Det jag menade att läsaren skulle förstå var att det är märkligt att ingen verkar känna dem, men ändå är det någon som känner dem så väl att de vet att J varit otrogen. Sådan kunskap brukar kräva viss personkännedom.

Likaså med lite trådsanning att S skulle haft skyddad id.
Trodde faktiskt att folk visste det att har man skyddad id, så förekommer inte ens uppgifter på ratsit, mr koll o dyligt.
Om inte polis mfl gjort ett sådant fatalt misstag att uppgifterna blir synliga.
Lägger inte så stor vikt på att ingen kände dem särskilt väl, visst liten ort men om det inte finns noe o tala om, så talar man inte så att säga.
Känns lite som att bara för att, man måste berätta något, som kanske inte är ens sant så kläcker man ur sig något.

De har väl inte gjort noe väsen av sig, utan varit lugna o hållit sig på sin kant, helt enkelt ganska ointressanta o svallra om.
Som du säger det måste vara god personkännedom då.
Citera
2023-07-19, 15:04
Medlem
Citat:
Om de inte rensat sina FB-sidor så har JJs mor och far samt syster inte honom som vän. Lite märkligt.

Inte så märkligt eftersom JJ inte verkar ha FB.
Det hade varit märkligare om han då funnits som vän. Smile.
Citera
2023-07-19, 15:06
Medlem
Citat:

Vad har hans mor och far för sidor då?
Citera
2023-07-19, 15:13
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Om du (medvetet kanske) inte förstod vad jag skrev, eller om jag var otydlig, det låter jag vara osagt.
Det jag menade att läsaren skulle förstå var att det är märkligt att ingen verkar känna dem, men ändå är det någon som känner dem så väl att de vet att J varit otrogen. Sådan kunskap brukar kräva viss personkännedom.

Ber om ursäkt! Jag missuppfattade
Citera
2023-07-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Likaså med lite trådsanning att S skulle haft skyddad id.
Trodde faktiskt att folk visste det att har man skyddad id, så förekommer inte ens uppgifter på ratsit, mr koll o dyligt.
Om inte polis mfl gjort ett sådant fatalt misstag att uppgifterna blir synliga.
Lägger inte så stor vikt på att ingen kände dem särskilt väl, visst liten ort men om det inte finns noe o tala om, så talar man inte så att säga.
Känns lite som att bara för att, man måste berätta något, som kanske inte är ens sant så kläcker man ur sig något.

De har väl inte gjort noe väsen av sig, utan varit lugna o hållit sig på sin kant, helt enkelt ganska ointressanta o svallra om.
Som du säger det måste vara god personkännedom då.

Flashback är som en enda stor visklek numera. Ingen har sagt att SJ lever med skyddade uppgifter! Det som har skrivits är att mannens påstådda älskarinna har skyddade personuppgifter.

Det sprids bara vidare en massa skit i tråden. Samma med barnens ålder. Någon skriver "födda 2020 och 2021" och då tar man det för sanning och bara rapar vidare.

Än så länge är ingenting bekräftat. Alls. Dock är det tydligt att huvudpersonen i detta i n t e har skyddade personuppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in