Citat:
Ursprungligen postat av
Plantfjant
Har några frågor, hoppas du vill svara, det uppskattas.
Du skriver att du känner typ alla och ingen känner dom. Och lnte ens hur dom ser ut?
Husen i området ligger ju väldigt tätt, plus att SJ jobbade (jobbar) på Systemair på HR, så dom kan ju inte gå helt under radarn?
Grannarna måste väl åtminstone ha sett dom?
Det där ryktet om andra kvinnan som du skriver om är totalt förvirrande. Denna kvinna, som enligt rykten varit otrogen med Jimmy, har barn med någon man boende i Örebro?
Men då är det ju helt andra barn? För SJ och JJ har/hade väl barn ihop? Eller är det ingen som vet det heller?
Ryktet är att den den kvinnan det handlar om ska ha skyddad identitet, för att pappan till hennes barn är psyko..
Angående SJ. Jag har pratat med 2 stycken på deras gata, och dom vet knappt vilka dom är.
Alla känner alla i skinnsberg, Men ingen känner dom. Dom har ju iförsig inte bott här så länge, Och deras barn har ej gått på dagis vad jag har förstått, Det finns 2 stycken i skinnsberg, och några runt om kommunen, Jag har ett barn som går på minsta avdelning, dvs 1-3 år. Och där går dom inte, Och av dom jag känner som har barn på andra dagis är det ingen som känner igen dom, eller att dom ska ha barn där.
Men som sagt, detta är enbart rykterna i byn som florerar, Jag personligen tror att det är SJ, då det ryktet känns mest "tillförlitligt.
Jag vet ej exakt hur länge hon jobbat på kanalfläkt(systemair) Men dom jag pratat med som jobbar på golvet, vet inte vem hon är. varav en har jobbat där i över 30 år. Men det är en stor fabrik, dom har ju en del löne personal..