Citat:
Ursprungligen postat av
Svansen1
Det är många som undrar varför inte flashback vet till 100% vad som har hänt, det vet inte vi skinnsbergare heller till 100%, Jag bor 2 gator bort ifrån deras hus. Men Grejjen e att ingen vet, Allt är bara gissningar, ingen kände dom, jag har bott här hela mitt liv, Känner typ allt o alla, Men ingen känner dom, ingen vet hur dom ser ut osv.
men dom rykterna som florerar i byn är
Att det är SJ (ingen vet) Jag har inte sett någon bil där, Men det är semester tider o ja ingen känner dom, så ja dom kan lika gärna vara utomlands eller vad som helst.
Går rykten om att jimmy vart otrogen (med kvinna) Inte man som det har skrivits här i tråden.
Går även rykten att kvinnan (vem hon nu är) Ska bo här med skyddat identiitet och är super rädd för pappan till barnen som ska bo i örebro.. Men om det är SJ, så borde jimmy vara pappan till barnen, om inte myndigheterna kan fiffla med allt sådant o alla deras uppgifter är hittepå.
Har några frågor, hoppas du vill svara, det uppskattas.
Du skriver att du känner typ alla och ingen känner dom. Och lnte ens hur dom ser ut?
Husen i området ligger ju väldigt tätt, plus att SJ jobbade (jobbar) på Systemair på HR, så dom kan ju inte gå helt under radarn?
Grannarna måste väl åtminstone ha sett dom?
Det där ryktet om andra kvinnan som du skriver om är totalt förvirrande. Denna kvinna, som enligt rykten varit otrogen med Jimmy, har barn med någon man boende i Örebro?
Men då är det ju helt andra barn? För SJ och JJ har/hade väl barn ihop? Eller är det ingen som vet det heller?