Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Skämdes ögonen ur mig när jag läste hans hockey inlägg idag. Jag blev så brutalt avtänd. Han skriver om sig själv att han är så bra, han är absolut bäst på hockey. Han är så bra på hockey att han hade varit med i NHL i detta laget o tidsperiod om han inte hade festat och träffat kompisar. LMAO
Ödmjukhet vad är det? Både Linn o Simon kan ta varann i hand. Alltså jag skääääms skulle aldrig någonsin skriva sådär om mig själv och jag är ganska mycket yngre än honom. Vad öre för mentalitet? lixom lägg av? Bevisa det istället haha.. att tala sådär gott om sig själv och höja sig själv till skyarna det är dom duktiga på.
Så jag tar tillbaks allt jag sa om att han är så bra pappa osv. Han ville bara höja sig själv till skyarna där oxå på insta story när linnsans lämnade honom ensam med Belle.. men han är i verkligeheten sjukligt lat säkert. Alltså snälla rara. Tagga ner och skaffa verklighets uppfattning.
Eller hur, varför satsade han inte då om han nu var så bra och tyckte att det var roligt. Hade han på riktigt tyckt att hockeyn var typ allt och om han hade haft verklig talang hade han förmodligen aldrig prioriterat fest med vännerna och således sumpat chanserna att lyckas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Retrouvailles
Jag lider med Simon. Får känslan av att han vägrar ta in situationen och med alla medel försöker lappa ihop relationen med Linn, samtidigt som Linn så uppenbart redan är på jakt efter en ny partner. Simon hamnar i en svår situation där han antingen måste leva långt bort från vänner och familj eller flytta ifrån sin dotter. Jag hoppas han kan se att han är värd bättre än Linn och att allt reder sig för honom. Jobbet tror jag att han är som klippt och skuren för, sociala medier är Simon både bra med barn och godhjärtad (på riktigt och inte bara i caption till skillnad från Linn).
Faktiskt och försöker nu desperat hålla sig kvar. Linn planerar väl som bäst bebis nr 4 med kommande spermadonator. Simon borde fatta att han omöjligen kommer kunna ha kvar allt. Som jag skrev det är familjeliv, jobb, träning och hockey...hur i helvete ska han få ihop det. Jag tror också han passar för jobbet dock