2023-07-17, 12:22
Medlem
Peegasuss avatar
Ändrat till ”Singelmorsa till 3 tjejer” i bion 🤢
Citera
2023-07-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peegasus

Ja hon är ju inte ensamstående så länge de är sambos
Citera
2023-07-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Han har ju vänner i Stockholm, bästa vännen kanske är en av dom?

Men har så svårt att se att Simons bästa vän skulle göra så mot honom med Linn?

Det är en kille i hockeylaget
Citera
2023-07-17, 12:55
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Vad är det för efterblivna följare som inte kan slänga ihop en pastasallad?

Min 11-åring slänger ihop en pastasallad efter skolan om hon är hungrig och inte vill ha den tillagade maten som finns i kylen. Recept? Hon tar det hon hittar som ser gott ut.
Citera
2023-07-17, 13:16
Medlem
Simon är och golfar, Lia är i Norge och fiskar med familjen. Linn? Ja hon gör ”recept” på pastasallad 😅
Citera
2023-07-17, 13:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Simon är och golfar, Lia är i Norge och fiskar med familjen. Linn? Ja hon gör ”recept” på pastasallad 😅

Och raggar ny spermadonator under tiden 🤣
Citera
2023-07-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Ja, så kanske det är. Jag vet inte… har sett henne på riktigt också när hon bodde på studievägen 20, bodde själv i ena grannhuset då. Det såg liksom inte så prinsessigt ut att gå så, mer karlaktigt.

Kanske är därför hon är så himla besatt av att uppfattas som ultrafeminin och prinsessig. Hon verkar ju ha ett sjukligt behov av att vara liten och tunn och tror att hon har ovanligt små fötter (jag har till och med mindre än henne haha).

Något måste ha gått jävligt snett i hennes barndom, hon verkar vilja vara en liten hjälplös bebiskvinna som ska framkalla beskyddarinstikter hos sin partner (egentligen sin pappa)

Hon har ju själv skrivit att hon har ett sjukt högt bekräftelsebehov..vilket betyder att hon inte blev bekräftad som barn.
Citera
2023-07-17, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peegasus

Som hittat för pedofiler o galningar då. Hur ska en liten Älva som Linn kunna skydda sig själv tsm med sina 3 flickor när en galning kommer o våldgästar radhuset? Så dum hon är. Hon har Noll konsekvens tänk.

Ligger ju förfan ute pedofiler tagna av dumpen.se som är ute efter ensamstående flick mammor.
Citera
2023-07-17, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Min 11-åring slänger ihop en pastasallad efter skolan om hon är hungrig och inte vill ha den tillagade maten som finns i kylen. Recept? Hon tar det hon hittar som ser gott ut.

Precis! när jag själv var 10-11 år stod jag oxå i köket o lagade kycklinggryta osv till familjen utefter vad som fanns i kylen och vad man tycker passar.. snälla rara. (Jag var inte nöjd med föräldrarnas mat) så blev att man började tidigt.
Citera
2023-07-17, 15:56
Avslutad
Ingen som har skrivit något om Simons frågestund? Jag har missat det helt..såg de precis nu.
Alltså man ser ju tydligt att det inte är Simon som har skrivit ett enda ord i hans ”frågestund”.. allt är formulerat och skriver exat så som Linn själv formulerar sig o skriver. Att man kan ha så extremt låg iq så att man inte ens försöker formulera sig annorlunda när man låtsats vara nån annan.
Citera
2023-07-17, 15:58
Medlem
vad heter Gabbe på insta?
Citera
2023-07-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Som hittat för pedofiler o galningar då. Hur ska en liten Älva som Linn kunna skydda sig själv tsm med sina 3 flickor när en galning kommer o våldgästar radhuset? Så dum hon är. Hon har Noll konsekvens tänk.

Ligger ju förfan ute pedofiler tagna av dumpen.se som är ute efter ensamstående flick mammor.

Det kommer säkert hennes fyra heta. Älva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in