2023-07-07, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Haha skrattade högt åt deltidstillvaron på Jula!
Andra fottatueringar med wt-stämpel (om inte varenda fottatuering är det) är spindelnät eller rosenbuskar längs fotknölen. Kvinnor som har dess tenderar att röka, vara glupska samt glada i alkohol. Grått hår vid 33 års ålder, vid 60 är det kortklippt, nästan snaggat, och hemmafärgat blonderat eller onaturligt rött alternativt lila. I armvecket är Carpe Diem eller en gammal killes (en av många killars) namn tatuerat med en pil genom ett hjärta.
Det finns också wt-brudar som tatuerar sina fingrar, och dessa brukar inte direkt kunna spela piano. Haffar man ett wt på Harrys eller tinder kan dessa tatuerade fingrar blottas när de runkar av en under förspelet, och när man blir sugd ser man näsringen så tankarna går till tjuren Ferdinand och mer tidelag än att leka med en negress. När man ligger där på fyllan och undrar hur man kunde bli så jävla fyllekåt så man likt en savannmänniska tog vilken jävla hona som helst är man kille nummer 200 för wt-bruden.

Heh! Kombinera min med din så är vi nära bygga ihop den perfekta WT-bruden för WT-Ove.
Fattas bara hon varit iväg jagat väldigt ung kuk i Gambia men blev dumpad så fort han fick uppehållstillstånd i Sverige.
Citera
2023-07-08, 18:32
Medlem
GreenBastards avatar
När jag tänker whitetrash utseende så får jag bilden i huvudet av killar med med typ wifebeater linne och sen vita brallor i typ konstgjort material eller jeans som var moderna i början av 2000-talet. Frisyren är oftast en sån här luggen rakt upp frisyr med höga vikar som också hängt med från högstadiet, då fanns ju dock inte vikarna eller kala plattan uppe på. Så ser ungefär den typiska småstads whitetrashen född på 80-talet ut idag.
Citera
2023-07-08, 18:55
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
, och när man blir sugd

Hmm. Du sitter inte och kastar glas i stenhus va?
Citera
2023-07-08, 19:52
Medlem
flaess avatar
En ung WT-tjej på min arbetsplats, som faktiskt ser bra ut, fick för sig nyligen att tatuera in en grotesk tatuering på halsen, och därmed sjönk hennes utseende från 8-poängare till 2-poängare i ett nafs!

Hon hade redan några tatueringar på armarna och ena låret, men tack vare detta ofattbara hjärnsläpp så kan hon nu säga adjö till att bli tillsammans med en bra kille i framtiden. Nu är det endast de värsta WT-patrasken som kommer finna någon form av attraktionskraft i henne.

Jag har sett detta fenomen till och från, i grunden snygga WT-tjejer med synliga tatueringar som inte begriper varför de endast blir ihop med slödder som anabola-Jimmy och maffia-Kevin. Hemskt att skriva egentligen, men talesättet "synden straffar sig själv" känns ytterst vederbörligt....
Citera
2023-07-17, 16:28
Medlem
White trash =

Lyssnar på epa-dunk som typ "Två blyga läppar"

Röstar på Sverigedemokraterna men vet egentligen ingenting om politik

Handlar på Ullared

Gick aldrig högskolan

Foppa, mjukisbyxor, Hemmafärgat hår, ogenomtänkta tatueringar

Käkar korv och dricker billig öl med hög alkoholhalt bara för att bli fulla

Husvagnscamping på Böda

Groteska, sexuella referenser i vardagliga språket
Citera
2023-07-17, 21:58
Medlem
Telepatisks avatar
Varje gång jag varit inne i en större butik på landet den senaste tiden, t.ex. ICA så har det alltid kryllat av ohälsosamma människor. Säkert 50 % av människorna jag sett där har haft ett avvikande utseende, majoriteten av dessa har fetma.

Jag snackar alltså inte om Janne, 60 år med ölmage på 100 kg utan snarare Liza, 40 år på 110 kg. Eller någon tjackis-tjej på 45 kg med ansiktstatueringar.

Hur kan det vara så många människor som inte bryr sig om sig själva? Jag har full förståelse för att alla inte har tid/lust/intresset för att träna hela tiden, men att pressa i sig coca-cola, choklad och cigaretter är ju bara vidrigt.

Okej att vissa mår dåligt och "tröstäter" men jag har svårt att tro att så många som man lagt märke till mår dåligt.

Från Folkhälsomyndigheten:
"Idag har 51 procent antingen övervikt eller fetma.

Fetma grad 1: BMI 30,0–34,9
Fetma grad 2: BMI 35,0–39,9
Fetma grad 3: BMI 40,0 eller högre"

Hela 51 %?? BMI på 30 är inte lite heller så länge man inte styrketränar väldigt seriöst.
Citera
2023-07-17, 22:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
En ung WT-tjej på min arbetsplats, som faktiskt ser bra ut, fick för sig nyligen att tatuera in en grotesk tatuering på halsen, och därmed sjönk hennes utseende från 8-poängare till 2-poängare i ett nafs!

Hon hade redan några tatueringar på armarna och ena låret, men tack vare detta ofattbara hjärnsläpp så kan hon nu säga adjö till att bli tillsammans med en bra kille i framtiden. Nu är det endast de värsta WT-patrasken som kommer finna någon form av attraktionskraft i henne.

Jag har sett detta fenomen till och från, i grunden snygga WT-tjejer med synliga tatueringar som inte begriper varför de endast blir ihop med slödder som anabola-Jimmy och maffia-Kevin. Hemskt att skriva egentligen, men talesättet "synden straffar sig själv" känns ytterst vederbörligt....

Ja, gränsen mellan vad vanliga människor som bara har dålig smak kan göra, och vad White Trash kan göra, går ju där när det gäller tatueringar. De vanliga människorna med enbart dåliga smak, placerar sina tatueringar på ställen på kroppen som går att dölja med vanlig sommarklädsel på kontor. Typ en kortärmad skjorta/blus och bermudashorts/knälång kjol.

Placerar man tatueringarna utanför det området, så ÄR man White Trash. För då tänker man inte framåt alls, avseende hur tattisarna kan komma att påverka kommande karriär, kommande sociala sammanhang, kommande personer av motsatt kön som man kan bli intresserad av i framtiden och deras familjer och vänner (som kanske tillhör en helt annan samhällsklass), o.s.v..
Citera
2023-07-18, 17:35
Medlem
Adelaides avatar
Man har ju faktiskt sett en och annan smal kvinna vara tillsammans med en man med några extrakilon. Men varje gång det är omvänt, dvs smal man med tjock kvinna, så är det någon form av WT oftast, enligt mina erfarenheter.
Citera
2023-07-18, 21:15
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, gränsen mellan vad vanliga människor som bara har dålig smak kan göra, och vad White Trash kan göra, går ju där när det gäller tatueringar. De vanliga människorna med enbart dåliga smak, placerar sina tatueringar på ställen på kroppen som går att dölja med vanlig sommarklädsel på kontor. Typ en kortärmad skjorta/blus och bermudashorts/knälång kjol.

Placerar man tatueringarna utanför det området, så ÄR man White Trash. För då tänker man inte framåt alls, avseende hur tattisarna kan komma att påverka kommande karriär, kommande sociala sammanhang, kommande personer av motsatt kön som man kan bli intresserad av i framtiden och deras familjer och vänner (som kanske tillhör en helt annan samhällsklass), o.s.v..
Jo, håller med. Tatueringar är i huvudsak white trash, men om en person "gaddar" sig i förslagsvis ansiktet så är vederbörande osedvanligt degenererad, och förskräckligt korkad. Med andra ord urusla gener, vilket tyvärr stämmer in på min kollega och hennes familj.
Citera
2023-07-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Man har ju faktiskt sett en och annan smal kvinna vara tillsammans med en man med några extrakilon. Men varje gång det är omvänt, dvs smal man med tjock kvinna, så är det någon form av WT oftast, enligt mina erfarenheter.

Jo, men det är inte så konstigt. En tjock och oattraktiv man kan få en snygg brud om han är framgångsrik, trevlig och har mycket pengar.

Det omvända gäller däremot inte. Ingen smal/normalviktig man vill vara tillsammans med en fet brud, oavsett hur mycket stålar hon har.
Citera
2023-07-19, 16:22
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
White trash =

Lyssnar på epa-dunk som typ "Två blyga läppar"

Röstar på Sverigedemokraterna men vet egentligen ingenting om politik

Handlar på Ullared

Gick aldrig högskolan

Foppa, mjukisbyxor, Hemmafärgat hår, ogenomtänkta tatueringar

Käkar korv och dricker billig öl med hög alkoholhalt bara för att bli fulla

Husvagnscamping på Böda

Groteska, sexuella referenser i vardagliga språket

Visst finns det white trash som campar med husvagn men det är väl inte så jätte vanligt att campingarna är fulla med whitetrash, folk i fina husbilar och kabevagnar tycker jag inte kvalar in som whitetrash de har det oftast betydligt bättre ställt, det är väl snarare den typiska äldre arbetarklassen med ordning och reda hemma och i trädgården, som man hittar på campingar. Dock så är ju den generationen prismedvetna och handlar säkert gjärna på Ullared. Jag bor själv på campingar rätt mycket när jag jobbar och det är sällan man ser energidrycks drickande, tatuerade människor gå runt med sin kamphund på de ställen jag bor när jag jobbar.
Citera
2023-07-19, 20:22
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Kriminalitet är typiskt white trash. Visst finns det kriminella snobbar också, men de gör det oftast från skrivbordet i lyxvillan. Om man vill framstå som respektabel skall man låta bli kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in