2023-07-17, 10:28
Medlem
Firewaias avatar
Att vilken idiot, verkligen precis vem som helst, kan fakea sig till framgång. Till och med de största jävla köttskallarna världen har att presentera, så länge de pratar så kommer det finnas ÄNNU större kötthuvuden som ser upp till de.
Citera
2023-07-17, 10:48
Medlem
Skadans avatar
Absolut ingenting. Allt han säger är sånt som normalbegåvade individer sedan länge reflekterat över. Det handlar istället om dropouts med intelligensnivån stolpskott som gapar av häpnad varje gång Andrew Tate öppnar sin mun.
Citera
2023-07-17, 11:33
Medlem
Nickeess avatar
Det jag har lärt mig av Tate bröderna är att det finns en otroligt stor procent av världsbefolkningen som är väldigt lättlurade och enkla att utnyttja och sälja till. Sälj en flashig lögn, spy ut ett par klyschiga inspirerande motivationstal, låtsas vara ett offer för systemet för gratis sympati från sub 90 IQ idioterna. Glöm inte pyramidspelsbluffen/hustlers university kursen som ska göra sektmedlemmarna ”förmögna” om de följer dina råd om krypto och marknadsföring.

Två töntar på steroider som säljer en fadersfigur till vilsna pojkar. Stackars denna generation.
Citera
2023-07-17, 11:56
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Andrew och Tristan Tate säger mycket kontroversiellt. Men deras budskap resonerar samtidigt hos många män inom manosfären. Vad har ni hört dem säga som ni tagit till er och lärt er något av? Har era liv förbättrats på något sätt efter att ni har lyssnat på dem?

Jag har lärt mig att vid marknadsföring är det "Tempt them with desire and chain them with shame - strategin som gäller samt att dom är väldigt paranoida vilket säger en hel del om deras följare.
Citera
Maviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Maviel 2023-07-17, 12:03
Moderator
Citat:
Andrew och Tristan Tate säger mycket kontroversiellt. Men deras budskap resonerar samtidigt hos många män inom manosfären. Vad har ni hört dem säga som ni tagit till er och lärt er något av? Har era liv förbättrats på något sätt efter att ni har lyssnat på dem?

DETTA är topic och frågeställningen. Halva tråden bestod av allt möjligt annat än en diskussion till detta. Håll er till frågeställningen! Efter detta meddelande blir det varningar.

/Moderator
Senast redigerad av Maviel 2023-07-17 kl. 12:21.
2023-07-17, 12:25
Medlem
JustZlatans avatar
Jag har inte lyssnat på dem så noga så jag vet inte vad deras budskap. Jag har för mig Andrew sa något om att man ska knulla så många kvinnor som möjligt. De låter som horbockar i mina öron.
Citera
2023-07-17, 12:29
Medlem
Alla dessa motivational videos är bara cope. Gå ut och träna, var trevlig, prata med folk, jobba, istället för att sitta på rummet och konsumera tate, goggings, joe rogen och alla dessa.
Citera
2023-07-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Alla dessa motivational videos är bara cope. Gå ut och träna, var trevlig, prata med folk, jobba, istället för att sitta på rummet och konsumera tate, goggings, joe rogen och alla dessa.

Är Rogan och Tate motståndare till träning och att jobba?
Citera
2023-07-17, 12:53
Medlem
Har sett några klipp på honom där han tar upp sin "kurs" hustler university tror jag den hette haha fick mig ett gott garv iallafall 😂

Men han säger säkert en del saker som stämmer men hans jäkla kurs får iallafall mim "scam radar" att göra igång.
Och det är inget nytt har alltid funnits människor som vill sälja folk en dröm där de på något sätt hittar en metod för att bli rika snabbt utan någon större ansträngning i form av långa studier eller annat som kräver lång tid att bygga upp.
Citera
2023-07-17, 12:54
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:

Vem av bröderna var det som bytte religion från ateist till kristen till muslim på några år?

Mvh
Citera
2023-07-17, 12:55
Medlem
Målgruppen är väl grabbar som vuxit upp utan en farsa i sitt liv?
Citera
2023-07-17, 13:12
Medlem
Bassplays avatar
Att det är sorgligt många män här ute som inte haft någon vettig fadersfigur, och inte heller har någon speciell person att se upp till.

Är absolut inget massivt fan, eller något ens i närheten, har aldrig betalat något till honom eller "hustlers university"

Jag tycker inte varenda ord som Andrew yttrat är korrekt, bra eller sant, det tycker jag inte om någon person jag lyssnat på för den delen men han har bra poänger om många saker , och dåliga om vissa saker.

Jag har lärt mig att man absolut inte får bli en person med inflytande som går emot globalisternas planer, då blir man fängslad på falska grunder och tills man i princip är helt irrelevant. Innan det kände jag till att folk blev "canceled" men det innebar bara avstängd från Twitter/Facebook/instagram osv.

Lärt mig att ta bättre hand om mig själv , föra mig på ett bättre sätt och tänka positivare om många saker.
Lärt mig att stå på mig bättre och veta mitt värde, trots att jag är allt ni hatar, vit , man , straight.
Har större muskler och är i bättre form än någonsin. Det är också en lärdom att fixa sig mer disciplin och viljestyrka.
Lärt mig att utveckla mig själv socialt på ett bättre sätt än förut.

Lärt mig hur effektivt det är när någon klippte ut olika saker han sagt "out of context" och postade dom som ett kort klipp, och utan att ta reda på något mer.

Andrew gillade inte hur degenerade vi i väst blivit och det tycker jag han har rätt att tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in