Jag lyssnar inte på poddare, det är det bögigaste jag vet när män sätter sig i ring och pratar om hur folk ska bete sig. Jag lyssnar istället på Jordan Peterson, som pratar om hur man själv ska bete sig. Att man ska vara ärlig och syfta på utveckling.
Dock har det ju inte gått att undvika dom här killarna, och bara för att jag inte lyssnar på dom så menar jag inte att jag tycker illa om dom. Jag bara väljer att inte engagera mig alls. Men jag vet vad dom står för och jag har inga problem med deras syn på världen. Tvärtom så håller jag med dom i mycket, bl.a. att män borde sluta vara så jävla mesiga och kvinnor borde sluta tro att det är en merit att ha legat med så många som möjligt. Av det jag har hört så kan man summera allt som Tate-bröderna sagt väldigt kort: Maskulina män mår bra, det är all forskning och historia överens om. Feminina kvinnor mår bra, det är all forskning och historia överens om. Kvinnor ska ta hand om sin man och sina barn. Män ska ta hand om sin kvinna och se till att familjen har ordnade livsförhållanden. En livsstil som skiljer sig från detta är per definition ett experiment och det säger sig självt att det är riskabelt. Inte undra på att kvinnor runt 30 som legat med 10-20 eller ännu fler är jävligt deprimerade. Vi är världsledande i konsumption av antidepressiva och att kalla det för framgång eller för progressivism att vara stolt över är dekadensens morsa.
Tacka vet jag traditionella och konservativa familjer. En man som vet sin plats och följer lagen, arbetar och lyfter upp sina medmänniskor. En kvinna som är oskuld tills hon träffar mannen hon ska gifta sig med. Gifta föräldrar som tar hand om sina barn och gör världen till en bättre plats. Detta liv hittar man idag bara i Ryssland eller i arabiska länder.
Citat:
Ursprungligen postat av
KFCnogger
Vet inte vem det är, så inte ett skvatt.
Åhjo, du vet definitivt vilka dom är.