2023-07-15, 11:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad oskön han är, Banjo.
Sitter vid sin senaste studio, med ett bord iklätt sopsäckar? Han sitter och snörvlar som en tj@ckis..
Avbryter och pöser, kritiserar Lisen, hon har inte lika stor vana som mig osv.
Är det några fler än Banjo och Caal-Fredrik som brukar vlogga från bilen?
Hur länge kommer Banjo att existera?

https://youtu.be/hr91nUlEiZo

Tänkte också på det, ett bord med fastklistrade kartonger och sopsäckar för att efterlikna kakelplattor. Hög nivå på den studion.

Blir väl så om man bränner alla pengar på hämtmat och godis

Han borde dra en gammal sopsäck över sig själv också, riktig skräpmänniska

Pluspoäng för plastväxterna i bakgrunden
Senast redigerad av knark-kungen 2023-07-15 kl. 11:42.
Citera
2023-07-15, 12:32
Medlem
7hhhs avatar
När började Anjo med kokain?
Citera
2023-07-15, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Tänkte också på det, ett bord med fastklistrade kartonger och sopsäckar för att efterlikna kakelplattor. Hög nivå på den studion.

Blir väl så om man bränner alla pengar på hämtmat och godis

Han borde dra en gammal sopsäck över sig själv också, riktig skräpmänniska

Pluspoäng för plastväxterna i bakgrunden
Den stora frågan är hur raskis ska bemöta det lätt hånfulla som framkom om honom som person och hans "youtubekarriär"?

Hela "studion" andas desperation och unkenhet.
Är ytterligare en studio/hörna i boendet?
Välfigt vad banjo har mindervärdeskomplex...jag har aldrig gått på tubegalor blabla..
Han är ärketypen av den feta tjockisen som så gärna vill vara med dom coola grabbarna.
Hans dyyyra egenproducerade dokumentärer, bör väl snart bita honom i arslet.
Intressant att Jocke kommenterade sin psykiska ohälsa, att den inte var vad han trodde...
När kommer banjo göra en ny dokumentär (vet Anjo ens vad en dokumentär är?!) om Caal-Fredriks nya ekonomiskt oberoende liv? Kommer Anjo erbjuda sina tjänster för en symbolisk summa?
Ju högre man klättrar, desto hårdare blir fallet

Fan vad pinsamt när banjo försöker bjuda in sig själv till Jocke, för att få komma och bada med barnen
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-07-15 kl. 13:00.
Citera
2023-07-15, 14:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den stora frågan är hur raskis ska bemöta det lätt hånfulla som framkom om honom som person och hans "youtubekarriär"?

Hela "studion" andas desperation och unkenhet.
Är ytterligare en studio/hörna i boendet?
Välfigt vad banjo har mindervärdeskomplex...jag har aldrig gått på tubegalor blabla..
Han är ärketypen av den feta tjockisen som så gärna vill vara med dom coola grabbarna.
Hans dyyyra egenproducerade dokumentärer, bör väl snart bita honom i arslet.
Intressant att Jocke kommenterade sin psykiska ohälsa, att den inte var vad han trodde...
När kommer banjo göra en ny dokumentär (vet Anjo ens vad en dokumentär är?!) om Caal-Fredriks nya ekonomiskt oberoende liv? Kommer Anjo erbjuda sina tjänster för en symbolisk summa?
Ju högre man klättrar, desto hårdare blir fallet

Fan vad pinsamt när banjo försöker bjuda in sig själv till Jocke, för att få komma och bada med barnen
Rask är ett skämt på två tandpetare, alla garvar åt honom.

Gjorde han det i podden? Haha så fkn skämmig människa.

Anjo är ett typiskt mobboffer, nu när han har en yt kanal tror han att han är med i innegänget.
Citera
2023-07-15, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rask är ett skämt på två tandpetare, alla garvar åt honom.

Gjorde han det i podden? Haha så fkn skämmig människa.

Anjo är ett typiskt mobboffer, nu när han har en yt kanal tror han att han är med i innegänget.
Ja, lyssna på slutet, det är flera gånger återkommande önskan om att få komma och bada
Citera
2023-07-15, 16:21
Medlem
Kaellkritiks avatar
[quote=MataLatinos|85076682]
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Ojdå, jag har inte ens fått möjlighet att uttala mig. Jättespännande. NOT!QUOTE]
Fan va du måste uttalat (hotat) dig bra, ingen video än!!😁😁

Jag hotar ingen.

Är en extremt tråkig person när det kommer till konflikter.

Tror inte att jag är intressant öht för det som pågår på TT då jag är en tyst (och möjligen bedrövad) åskådare.

Jag har länge försökt förstå drivkraften bakom allt som händer mellan människor på det där mediet men är knappt där inne längre pga tappar tron på mänskligheten i den där miljön.
Citera
2023-07-15, 18:32
Medlem
MataLatinoss avatar
[quote=Kaellkritik|85079106]
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos

Jag hotar ingen.

Är en extremt tråkig person när det kommer till konflikter.

Tror inte att jag är intressant öht för det som pågår på TT då jag är en tyst (och möjligen bedrövad) åskådare.

Jag har länge försökt förstå drivkraften bakom allt som händer mellan människor på det där mediet men är knappt där inne längre pga tappar tron på mänskligheten i den där miljön.
Nu va det ju meningen att vara ironisk, därav skrattgubbarna, sorry om det missuppfattade.
Citera
2023-07-15, 18:32
Medlem
Kaellkritiks avatar
[quote=MataLatinos|85080447]
Citat:
Nu va det ju meningen att vara ironisk, därav skrattgubbarna, sorry om det missuppfattade.

Ok
Citera
2023-07-15, 19:51
Medlem
7hhhs avatar
[quote=Kaellkritik|85080453]
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos

Ok
Såg att du blev doxad skapa nytt konto.
Citera
2023-07-15, 20:57
Medlem
Kaellkritiks avatar
[quote=7hhh|85081248]
Citat:
Såg att du blev doxad skapa nytt konto.

Jaså?
Gissar att min lista (ja, den var lite elak) är orsaken till att man vill veta vem jag är. Tyvärr är jag, som tidigare nämnt, en tråkig, tyst, icke liveande person utan intresse att delta i strider.

Kan förtydliga att ”listan” inte på något vis är grundad på fakta och sanning (ungefär som det mesta på TT) utan baseras på iakttagelser och egna funderingar med en liten twist för att göra det lite roligt. Om den skrevs idag skulle den innehåll en rad nya namn och egenskaper samt ”läger” skulle vara totalt annorlunda. Jag hänger inte alls med längre.

Det som pågår där är på så många sätt ett avkok av människans sämre sidor och inget som ger vare sig gemenskap (om man vill ha en trygg sådan) eller vänskap (om man söker äkta sådan). Precis som det som gestaltas i de sk influenser-videos som tråden från början handlar om.

Vill man leka krig, bråka, baktala, polis- och soc-anmäla kors och tvärs, samt reta upp sig själv och andra - då är TT den perfekta platsen att ägna sin tid åt.
Citera
2023-07-16, 07:41
Medlem
Hugin86s avatar
Hur kommer de sig att alla youtubers som är stora eller varit stora, plus deras vänner som dom umgås med, Alla lider av psykisk ohälsa??? Måste va den lättaste sjukdom jag varit med om att skylla på. Om du mår så dåligt hur orkar du producera filmer klipp liva Instagram plus alla andra termer de finns för sociala medier. Mer än hälften lider av något eller varit med om något.
Citera
2023-07-17, 00:02
Medlem
SNYLTAR-SOPHIE 😂😂😂😂😂😂😂 ännu en i gänget med Bumbi och Alec. Fin treo Snyltar-Sophie, Tiggar-Alec och Swish-Bumbi 😂😂😂 Där har anjo nått att göra en dokumentär om, vi måste ju ändå nämna han så tråden får va kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in