Citat:
Ursprungligen postat av
LimboLife
Kan ni föreställa er Anjo och Rask på en anstalt?
Anjo skulle nog inte längre gå under sin paroll "I don’t give a fakk".Istället skulle han bli sådär mjuk och fjäskande len i tonen som han blir när han pratar med Jocke. Fast lite mer darr på rösten av rädsla.
Rask skulle försöka gömma sig på toa och fulgrina efter Jesus. Livrädd för att någon medfånge sett hans bekännelser om trumpinnar och frysta bajskorvar i röven på sovande kompisar.

Jag kan delge mina åsikter här, från egna erfarenheter. Det varierar lite naturligtvis beroende på vilken typ av anstalt, vilken ort eller övrigt klientel på anstalten ifråga;
men generellt sett: Rask skulle nog ganska tidigt begära att bli isolerad, andra alternativet är nog att bli springpojke till någon äldre och tyngre snubbe. Att han kommer tvingas bli en bitch är ju ganska givet.
Anjo skulle nog klara sig något bättre, förmodligen genom att lova diverse kriminella att driva deras ärende, som oskyldiga, på sin kanal. När han sedan hugger dem i ryggen väntar både stryk och, i värsta fall, en betydligt mer seriös hotbild.
Men jag anser att båda dessa personer bör placeras på rättspsykiatrin, skulle de bli dömda till fängelse. Där får de iochförsig en behagligare tillvaro - men det blir läkarna som bedömer när de är redo att släppas ut - något jag tror kan dröja...