Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Psykisk ohälsa är ingen ursäkt för kriminella eller omoraliska handlingar. Jag har ingen kritik om att han gjort content om hennes sätt att lura pengar av folk. Det är dem andra contents jag tycker är klickbait. Anjo är inte ensam om det men nu gäller tråden honom.
Givetvis. Anjo har ju sin youtube som en inkomstkälla och vill man tjäna pengar så gör man det som genererar klick. Precis som vanliga medier lockar med clickbaitrubriker och diverse överdrivna sensationer och agendor.
Om folk på riktigt hade tröttnat på dessa videos så hade folk slutat att kolla. Både Pontus R. och bumbi är något som genererar klick och tittare, i slutändan pengar. Frågan är kanske mer om det finns andra ämnen som hade slagit ännu bättre för Anjo, men sålänge man är nöjd så..
Jag tycker personligen att de inslag som anjo gjort om både pontus r. och bumbi har varit vettiga, ingen sensationsclickbait för att någon gått mot röd gubbe om du förstår vart jag vill dra det.
Bumbi fortsätter att blåsa andra idioter på pengar och Pontus R. försöker blåsa staten och alla invånare på pengar. Det finns ju ett visst värde i att allmänheten upplyses om dessa personers gärningar sålänge de håller på med det.