2023-07-08, 10:22
Medlem
Här tar man lite semester för att unna sig, o kommer tillbaka till detta ?! Jag är helt förvirrad, vilka är alla haha. Vad har hänt ? Uppdatera mig snälla.
Citera
2023-07-08, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Bumbi slänger sig själv under bussen. Om det inte uppskattas att folk talar om vad en publik person sysslar med på nätet, att lura människor på pengar som är ännu mer korkade än bumbi själv i det här fallet, så sluta konsumera materialet. Är det någon du ska vara lack på så är det bumbi själv som skapar den här missären.

Att "lida" av psykisk ohälsa ursäktar inte personer att vara varken kriminella eller totala rövhål.
Det är för övrigt väldigt säkert så att det är inte för att bumbi skulle vara psykiskt sjuk som gör att hon försöker lura andra idioter på pengar, hon lurar folk eftersom hon har en personlighet som gör att hon skiter i andra människor än sig själv.

Psykisk ohälsa är ingen ursäkt för kriminella eller omoraliska handlingar. Jag har ingen kritik om att han gjort content om hennes sätt att lura pengar av folk. Det är dem andra contents jag tycker är klickbait. Anjo är inte ensam om det men nu gäller tråden honom.
Citera
2023-07-08, 17:43
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Psykisk ohälsa är ingen ursäkt för kriminella eller omoraliska handlingar. Jag har ingen kritik om att han gjort content om hennes sätt att lura pengar av folk. Det är dem andra contents jag tycker är klickbait. Anjo är inte ensam om det men nu gäller tråden honom.

Givetvis. Anjo har ju sin youtube som en inkomstkälla och vill man tjäna pengar så gör man det som genererar klick. Precis som vanliga medier lockar med clickbaitrubriker och diverse överdrivna sensationer och agendor.
Om folk på riktigt hade tröttnat på dessa videos så hade folk slutat att kolla. Både Pontus R. och bumbi är något som genererar klick och tittare, i slutändan pengar. Frågan är kanske mer om det finns andra ämnen som hade slagit ännu bättre för Anjo, men sålänge man är nöjd så..

Jag tycker personligen att de inslag som anjo gjort om både pontus r. och bumbi har varit vettiga, ingen sensationsclickbait för att någon gått mot röd gubbe om du förstår vart jag vill dra det.
Bumbi fortsätter att blåsa andra idioter på pengar och Pontus R. försöker blåsa staten och alla invånare på pengar. Det finns ju ett visst värde i att allmänheten upplyses om dessa personers gärningar sålänge de håller på med det.
Citera
2023-07-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Nu får nån hjälpa mig här!! Vad hände igår? Kikade in på TT vid läggdags och det är kaos. En massa folk som vanligtvis inte livar ihop gör det och några är på väg hem till A*gie. CG verkar ha dött ut men uppror i lägret var det! Snälla, uppdatera mig… 🙏🏽 Vad har jag missat?
Det är inget nytt. De har bara ett nytt offer som det ska ältas om. Eller ja, de har tjata om henne tidigare. Gammalt bråk sedan många år. C störde sig på att A, som är så hemsk, fått vänner på TT så hon satt ner foten och kaoset var ett faktum. CG finns kvar men några har hoppat av (eller blivit canclade) och nya tillkommit. Samma koncept.
Senast redigerad av Eliseei 2023-07-10 kl. 01:16.
Citera
2023-07-10, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det är inget nytt. De har bara ett nytt offer som det ska ältas om. Eller ja, de har tjata om henne tidigare. Gammalt bråk sedan många år. C störde sig på att A, som är så hemsk, fått vänner på TT så hon satt ner foten och kaoset var ett faktum. CG finns kvar men några har hoppat av (eller blivit canclade) och nya tillkommit. Samma koncept.

Ok…. Hjulen fortsätter att gå runt alltså… Att dom orkar! Jag fattar inte att en app kan vara en så stor del av människors liv, det är ju nästan som ett eget samhälle fast värre! Egna regler, rättegångar och avrättningar. Big Brother gånger 100… Fast med vuxna sk mogna människor… 😳
Citera
2023-07-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ok…. Hjulen fortsätter att gå runt alltså… Att dom orkar! Jag fattar inte att en app kan vara en så stor del av människors liv, det är ju nästan som ett eget samhälle fast värre! Egna regler, rättegångar och avrättningar. Big Brother gånger 100… Fast med vuxna sk mogna människor… 😳

Håller med här. Detta borde Anjo göra en dokumentär om. Herre Jesus! Nästan så man hoppas att de får betalt o följer ett manuskript. Den ena efter den andre kastas under "bussen" sen hoppar man in i "värmen" igen för egen vinning skull...snurr snurr. Sinnes är vad det!
Citera
2023-07-12, 03:00
Medlem
MataLatinoss avatar
Stort drama idag på TT då nicky ska avslöja vem kaelkritik här på FB är.
Citera
2023-07-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos
Stort drama idag på TT då nicky ska avslöja vem kaelkritik här på FB är.

Låt honom! Det är ju inte direkt osanningar som står här. Igår fick V äntligen smaka på sin egen medicin. Bättre sent än aldrig! Men oj vad många sk kappvändare det plötsligt blev. Go K*mberly som inte gör skillnad på folk! 💪🏼
Citera
2023-07-12, 13:09
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Låt honom! Det är ju inte direkt osanningar som står här. Igår fick V äntligen smaka på sin egen medicin. Bättre sent än aldrig! Men oj vad många sk kappvändare det plötsligt blev. Go K*mberly som inte gör skillnad på folk! 💪🏼

Ojdå, jag har inte ens fått möjlighet att uttala mig. Jättespännande. NOT!
Citera
2023-07-14, 13:04
Medlem
knark-kungens avatar
Grymt härligt med semester, ligger på soffan och dricker en kall öl och kollar på en repris av lyxfällan som sänds på tv3 idag med Pontus och Lisen. Man får ju verkligen skratta sig harmynt, hur kan det komma sig att Rask och Therese aldrig varit med? Dom två verkar ju ha en ännu sämre ekonomi för fan.

Aja, vill ni garva till två skuldsatta fetton, slå på kanal 3 nu.
Citera
2023-07-15, 10:39
Avslutad
Vad oskön han är, Banjo.
Sitter vid sin senaste studio, med ett bord iklätt sopsäckar? Han sitter och snörvlar som en tj@ckis..
Avbryter och pöser, kritiserar Lisen, hon har inte lika stor vana som mig osv.
Är det några fler än Banjo och Caal-Fredrik som brukar vlogga från bilen?
Hur länge kommer Banjo att existera?

https://youtu.be/hr91nUlEiZo
Citera
2023-07-15, 11:33
Medlem
MataLatinoss avatar
[quote=Kaellkritik|85047593]Ojdå, jag har inte ens fått möjlighet att uttala mig. Jättespännande. NOT!QUOTE]
Fan va du måste uttalat (hotat) dig bra, ingen video än!!😁😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in