2023-05-29, 14:57
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Favoritleksak?

Fleshlight, jag kör den regelbundet.
Citera
2023-05-30, 19:28
Medlem
Med handen, i sängen och endast för att kunna somna lättare🤷
Citera
2023-06-06, 09:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Just dragit av morgon runken, ledig idag å behöver inte gå upp så tidigt. Vaknade med ett präktigt morgonstånd så bara att köra på. Jag tog tid på mig, god tid å när jag höll på att komma så avbröt jag en stund men inte tills jag saknade drog igen å avbröt just innan det skulle gå för mig. Smörjde händerna med vaselin å körde igen. Den här gången lät jag det gå, jävlar vad det gick för mig vrålade rakt ut. Sprutade ner hela överkroppen å var helt vimmelkantig efteråt. Nu ska jag duscha av mig kladdet å ta en kopp kaffe. Sen ska jag möta upp min son å vi ska till Sandgrund på nationaldagsfirande.
Citera
2023-06-06, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Just dragit av morgon runken, ledig idag å behöver inte gå upp så tidigt. Vaknade med ett präktigt morgonstånd så bara att köra på. Jag tog tid på mig, god tid å när jag höll på att komma så avbröt jag en stund men inte tills jag saknade drog igen å avbröt just innan det skulle gå för mig. Smörjde händerna med vaselin å körde igen. Den här gången lät jag det gå, jävlar vad det gick för mig vrålade rakt ut. Sprutade ner hela överkroppen å var helt vimmelkantig efteråt. Nu ska jag duscha av mig kladdet å ta en kopp kaffe. Sen ska jag möta upp min son å vi ska till Sandgrund på nationaldagsfirande.

Nice start på nationaldagsfirandet! Du får göra det till en tradition.

Har din son kommit på dig runka, tex det du gjorde i morse att han kommer in i rummet, ser dig?
Vad skulle du göra, säga? Om han har det vad hände, berätta situationen
Citera
2023-06-06, 20:57
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Nice start på nationaldagsfirandet! Du får göra det till en tradition.

Har din son kommit på dig runka, tex det du gjorde i morse att han kommer in i rummet, ser dig?
Vad skulle du göra, säga? Om han har det vad hände, berätta situationen

Han var inte hemma då, jag å hans mor har delad vårdnad, eller grabben får komma å gå som han vill men så är han ju 17 också. Han har nog hört mig men inte sagt nått. Om man ligger sömnlös å drar en runk mitt i natten å man tror grabben sover å så stönar man till när det går å så spolas det i toaletten som ligger just bredvid mitt sovrum bara nån sekund efter man kommit, då vet man ju vem det var som var där. Jag har själv hört stönanden från grabbens rum men inte brytt mig nämnvärt om det.
Citera
2023-06-06, 20:59
Medlem
CarlvonRosens avatar
Mornar. Min kärring sover till 09 om det är helg, jag vaknar 06, do the math
Citera
2023-06-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlvonRosen
Mornar. Min kärring sover till 09 om det är helg, jag vaknar 06, do the math

Om jag vore din kärring skulle jag bli glad om du väckte mig med din hårda kuk. Testat det med henne om det uppskattas?
Citera
2023-06-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Han var inte hemma då, jag å hans mor har delad vårdnad, eller grabben får komma å gå som han vill men så är han ju 17 också. Han har nog hört mig men inte sagt nått. Om man ligger sömnlös å drar en runk mitt i natten å man tror grabben sover å så stönar man till när det går å så spolas det i toaletten som ligger just bredvid mitt sovrum bara nån sekund efter man kommit, då vet man ju vem det var som var där. Jag har själv hört stönanden från grabbens rum men inte brytt mig nämnvärt om det.

Skön och avslappnad inställning till runk i hemmet är fan viktigt! Skulle haft dig som farsa under min uppväxt.

Det där med hur mycket vi killar runkar säger en del varierar med åldern. Jag har då inte märkt att jag runkar mindre antal gånger än när jag var kåt tonåring.

Om du ger dig på en gissning utifrån vad du hört och vet om din son, vem av er runkar mest eller har ni liknande begär, vanor? Tror du han också runkar långa sessioner som du ibland gör?
Citera
2023-06-07, 18:59
Medlem
CarlvonRosens avatar
Citat:
Om jag vore din kärring skulle jag bli glad om du väckte mig med din hårda kuk. Testat det med henne om det uppskattas?

Efter 13 år så är det bättre för relationen att hon får sova, sen gillar jag att runka
Citera
2023-06-07, 19:06
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Jag runkar när lusten faller in och jag har tid. Jag brukar hålla på ganska länge när jag väl är igång, jag gillar att hålla på ett tag och kolla runt på olika videos/olika tankar och fantasier under samma "session", sen är det extra skönt när man kommer.

Det är nyttigt och sunt att runka! Det behöver inte utesluta att man knullar utan runken är ett eget fenomen.
Citera
2023-06-08, 06:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Skön och avslappnad inställning till runk i hemmet är fan viktigt! Skulle haft dig som farsa under min uppväxt.

Det där med hur mycket vi killar runkar säger en del varierar med åldern. Jag har då inte märkt att jag runkar mindre antal gånger än när jag var kåt tonåring.

Om du ger dig på en gissning utifrån vad du hört och vet om din son, vem av er runkar mest eller har ni liknande begär, vanor? Tror du han också runkar långa sessioner som du ibland gör?

Det vet jag inte jag vet bara att han onanerar men det gör väl de flesta ungdomar i den åldern mer eller mindre, det är ju inte så att jag har en spion kamera i hans rum. Om jag hade haft det så skulle det nog mest vara för att se om han pluggar å gör sina läxor som han ska.
Citera
2023-06-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Jag runkar när lusten faller in och jag har tid. Jag brukar hålla på ganska länge när jag väl är igång, jag gillar att hålla på ett tag och kolla runt på olika videos/olika tankar och fantasier under samma "session", sen är det extra skönt när man kommer.

Det är nyttigt och sunt att runka! Det behöver inte utesluta att man knullar utan runken är ett eget fenomen.

Skrivit om det i tidigare inlägg att när jag var teen trodde det här med att edge-runka var något jag kommit på själv och att ingen annan gjorde det. Ville dela med mig av hur jag gjorde till polare för att få dem uppleva den sjukt sköna känslan som jag tyckte var helt magisk och helt annorlunda mot en vanlig runk. haha

Så när du runkar länge är det edging då? Vad har du för tekniker och tillvägagångssätt. Hur ser en lålngrunk ut för dig för att göra det så njutbart som möjligt.

Läs gärna mina tidigare inlägg här och även i de andra trådarna om runk jag skapat. Tar upp just hur jag gör i flera inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in