2023-07-15, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag tror fortfarande på twisten att hon kommer ”råka” bli gravid igen med S innan året är slut, lätt hänt att man hamnar i säng efter man gjort slut när alla känslor är upp o ner o man har mycket kontakt med varandra pga barnen, L kommer se det som ett bevis på att det är meningen att dom ska vara tillsammans o dom kommer ”försöka” bli ihop igen! O naturligtvis gå isär igen när kärleksbarnet är ca 1år!

Så babydaddy nr4 blir repris av nr3!

Japp låter mest logiskt just nu 🤮🤮! Helt ärligt!
Citera
2023-07-15, 22:06
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Jag tror fortfarande på twisten att hon kommer ”råka” bli gravid igen med S innan året är slut, lätt hänt att man hamnar i säng efter man gjort slut när alla känslor är upp o ner o man har mycket kontakt med varandra pga barnen, L kommer se det som ett bevis på att det är meningen att dom ska vara tillsammans o dom kommer ”försöka” bli ihop igen! O naturligtvis gå isär igen när kärleksbarnet är ca 1år!

Inte helt orimligt men går Simon på detta? Vill hon ha samma pappa till två av barnen? Vi resonerar om det kanske är hennes grej att alla barnen är halvsyskon.
Citera
2023-07-15, 22:07
Medlem
Citat:

Jag tror också på detta scenario, MEN inte råkat bli gravid utan det är ju såklart planerat! Att de försökte en gång till och då planerade bebisen på en gång, så det inte skulle skilja så mycket i ålder.
Citera
2023-07-15, 22:15
Avslutad
Det är totalt orimligt att hon har 100 tusen följare. Och vart är dendär jävla tårtan hon sa att gudfar skulle baka?
Citera
2023-07-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Jag tror också på detta scenario, MEN inte råkat bli gravid utan det är ju såklart planerat! Att de försökte en gång till och då planerade bebisen på en gång, så det inte skulle skilja så mycket i ålder.

Det kommer inte att hända!
Citera
2023-07-16, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Det kommer inte att hända!
Blir spännande att följa 😁
Citera
2023-07-16, 05:08
Medlem
Linns och Simons senaste bilder är ju kopior, bara att Linns bild är vriden ett kvarts varv. Finns det nån poäng med detta?
Citera
2023-07-16, 07:06
Medlem
Citat:
Linns och Simons senaste bilder är ju kopior, bara att Linns bild är vriden ett kvarts varv. Finns det nån poäng med detta?

Ja om man är en psykopat och tolkar in i allt finns det säkert poäng med det
Citera
2023-07-16, 07:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ja om man är en psykopat och tolkar in i allt finns det säkert poäng med det

Lmao
Citera
2023-07-16, 09:35
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:

Hoppas Simon läser här så att han fattar att han bör hålla tasken i byxan. Inte gå på honungsfällan att han kan få till lite kravfritt sexy time med exxet.
Citera
2023-07-16, 09:35
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:

Och Simon la upp sin bild först. Hon har säkert någon tanke med detta. Gör hon överhuvudtaget något utan en baktanke?
Citera
2023-07-16, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja och hon är inte i behov av ytlig bekräftelse och har minsann inte drömmar som inkluderar andra...

Var det inte samma visa förra gången. Att hon skulle fokusera på sig själv, inget behov av andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in