2023-07-15, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja eftersom jag inte har någon aning om vem han är eller har sett några domar. Solomon vet jag vem det är och har sett vad han har gjort.
Ja då finns det inget sätt jag kan "bevisa" nått för dig.
Men jag tycker att allt talar en tydlig bild ändå..
Tro du vad du vill.
Citera
2023-07-15, 19:55
Medlem
Wooqiprwos avatar
Ja har man ingen inside info som går att bevisa så tror jag på det som går att kolla upp plus det jag ser i videor.
Citera
2023-07-15, 19:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ja har man ingen inside info som går att bevisa så tror jag på det som går att kolla upp plus det jag ser i videor.

Snygg man Men nu är det INTE honom tråden handlar om.
Citera
2023-07-15, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ja då bör du kolla på en senaste videon igen och verkligen se vad hans tatueringar betyder, Domar till det allmänna informationslagen försvinner efter 5 år. Finns inget sätt att se sånt om man inte jobbar inom en myndighet (och även då är det olagligt att kolla upp om man inte har giltig anledning).
Att han inte finns med på Lexbase bevisar bara att han inte varit dömd de senaste 5 åren.
Citera
2023-07-15, 20:11
Bannlyst
Jag är inte ute efter att svartmåla Melina och hennes familj.
Men man borde förstå vilken tur hon har haft att hon har träffat Solomon och hans "ordnade" familj och får ta alla fördelar som kommer med det..
Citera
2023-07-15, 20:13
Medlem
Wooqiprwos avatar
Ja vilken tur hon har haft. Kronofogden, misshandel, besöksförbud och diverse namnbyten är ju rena rama drömmen!
Citera
2023-07-15, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ja vilken tur hon har haft. Kronofogden, misshandel, besöksförbud och diverse namnbyten är ju rena rama drömmen!
Alternativet för henne var knark, Lenart Bhlad, prostitution och SIS-hem.. Så enkelt är det!
Citera
2023-07-15, 20:20
Medlem
Wooqiprwos avatar
En människa har fler valmöjligheter i livet än "pest eller kolera".
Citera
2023-07-15, 20:25
Bannlyst
Citat:
En människa har fler valmöjligheter i livet än "pest eller kolera".
Hon fick iallafall en hjälpande hand ur "pest". Och det du kallar för "kolera" är en familj med två "trasiga" bakgrunder som försöker hjälpa varandra till en bättre nivå. Om du inte kan se det fina i det så tycker jag faktiskt att det är lite synd om dig..
Citera
2023-07-15, 20:31
Medlem
Wooqiprwos avatar
Han kan ju försöka vibrera hur högt han vill och svälja ner ytterligare hundra detoxdrinkar med månvatten, men så länge han inte gör något konkret för brottsoffer som varit utsatta för sådana som han så spelar det ingen roll.
Citera
2023-07-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfricanHerbsman
Jag är inte ute efter att svartmåla Melina och hennes familj.
Men man borde förstå vilken tur hon har haft att hon har träffat Solomon och hans "ordnade" familj och får ta alla fördelar som kommer med det..
Vad är det med hennes familj? Mamman ser ju normal ut i alla fall.
Citera
2023-07-15, 20:35
Bannlyst
Citat:
Han kan ju försöka vibrera hur högt han vill och svälja ner ytterligare hundra detoxdrinkar med månvatten, men så länge han inte gör något konkret för brottsoffer som varit utsatta för sådana som han så spelar det ingen roll.
Vad menar du att han ska göra? Han hoppas på sin youtube-kanal just för att kunna betala sina skulder. Jag tror att han vill och kommer göra rätt för sig med tiden.
Och nej han vill inte ha ett vanligt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in