2023-07-20, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag har inte tillgång till soc handlingar så jag vet varken om de fått in några anmälningar eller är under utredning.

S har varit öppen själv med sitt tidigare missbruk, sen är det folk som påstår att han bjudit Moa på svamp etc.

S har skulder på ca 300 000 hos Fogden, vilket till största del består av skadestånd från när han misshandlade mamman till hans två barn sedan tidigare. På grund av detta har de inte råd med något eget boende och flänger runt mellan släktingar. Vi får se om husbilen är i ordning till vintern, annars lär de ju bo hos någon släkting eller i Portugal.
Allt du skriver är skitsnack.
Tror du seröst att hon fick 300 000 i skadestånd för att han tog tag i hennes arm? Det handlar nog mer om underhåll och det är nått som han och hans familj skulle kunna betala närsomhelst, han verkar bara inte vilja ge henne en enda krona.
De flänger inte runt mellan släktingar för att de inte har råd att bo någonstans. De hyrde en 3-4a radhus förr som de sa upp för att testa att bo i kollektiv med Moa, inte för att de inte hade råd att bo kvar där. Vilka släktningar "flänger" de runt mellan? snacka om att överdriva och förvränga saker. De bodde ett tag i pappans sommarstuga för att de stack snabbt från Moa (antagligen så var det besatta personer som ni som trakasserade dem där), innan de drog till Portugal. Men det definierar du som att flänga runt mellan släktningar för att de inte har råd att bo någonstans... Herregud
Att de bodde i Portugal under vinterhalvåret när det var mörkt och kallt i Sverige var nog mer av en lyx grej som de valde att göra för att de har den möjligheten. Men tillochmed en sån grej försöker man vrida till nått negativt.
Ni är bra roliga ni
Senast redigerad av KejsarensNyaKonto 2023-07-20 kl. 22:00.
Citera
2023-07-20, 21:52
Medlem
Wooqiprwos avatar
Så de väljer att inte betala Kronofogden? Det gör ju S förutsättningar i livet mycket bättre. Har de någonstans att bo i detta nu förutom husvagnen? Har de ägt något eget tidigare? Äger de sin egen bil? De är ju beroende av släktingar för att få det att få runt.

Men viken lyx S har verkligen. Sen har jag inte sagt att hela skulden är skadestånd, men du ser han betalar inte ens underhåll för sina barn.

Men just det han har ju en stor kuk iaf...
Citera
2023-07-20, 22:07
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om S har en 17-18 cm i slakt tillstånd så borde det ju synas, finns ju massor med videos där han springer runt i bara kalsongerna.
Någon som känner sig villig att analysera dessa och se om han har en stor i slakt tillstånd?

Många killar blir faktiskt stora när dem är hårda, men kan vara väldigt olika i storlek i slakt tillstånd.

Tramkungen har inte något storkukslugn huetaget, så du kan nog räkna med en spännis till räka innanför yogabrallorna.

Haha vilket jävla katastrofköp vanlife idioterna fick till. Vanlife #2026
Citera
2023-07-20, 22:30
Medlem
Citat:
Så de väljer att inte betala Kronofogden?
Tror du inte de har råd att betala 300 000? Pappan är ju förfan miljonär.

Citat:
Det gör ju S förutsättningar i livet mycket bättre.
Du behöver inte vara oroligt för Solomons förutsättningar i livet, han har möjlighet att göra vad fan han vill, det är därför han lekar runt som han gör utan några bekymmer.

Citat:
Har de någonstans att bo i detta nu förutom husvagnen? Har de ägt något eget tidigare? Äger de sin egen bil? De är ju beroende av släktingar för att få det att få runt.

Det är en husbil, inte en husvagn. De har ju valt att köra på vanlife nu varför skulle de ha en till boende. Du tror inte att chefen för Skanska i Stockholm kan fixa ett boende till sin son?
Så att de inte ägde sin förra bostad är lika med det inte hade råd att bo kvar? Dummaste jag hört. Ca 50% Sveriges befolkning hyr.
Citat:
Sen har jag inte sagt att hela skulden är skadestånd.
Nej men du sa att det var till största del bestående det, vilket är helt galet. Man får inte flera hundra tusen i skadestånd för att nån har tagit tag i ens arm.
Citat:
Men just det han har ju en stor kuk iaf...
Inte enligt de kvinnliga bitterfittorna i tråden, för dem är 18cm helt normalt Inte ens en sån löjlig grej kan man erkänna.
Citera
2023-07-20, 22:35
Medlem
Wooqiprwos avatar
Varför betalar de inte skulderna då? Eller betalar ett permanent boende till sin son? Om de nu är så jävla rika! De kanske tycker han ska börja klara sig själv lite? 33 år (är han va?) och leker hippie! Vilket kap!
Har inte sett snorren, men om det är viktigt att den är stor så kan jag ge honom det.
Citera
2023-07-20, 22:43
Medlem
Citat:
Varför betalar de inte skulderna då? Eller betalar ett permanent boende till sin son? Om de nu är så jävla rika! De kanske tycker han ska börja klara sig själv lite? 33 år (är han va?) och leker hippie! Vilket kap!
Du måste sätta dig in lite i hur det är att komma från en välbärgad familj.
Han håller på och testar och leker. Testa hippie kollektiv, testa bo utomlands, testa vanlife. Han har inga bekymmer om framtiden, allt kommer ordna sig för honom . Han har råd och möjlighet att leka runt och därför gör han det.
Citat:
Har inte sett snorren, men om det är viktigt att den är stor så kan jag ge honom det.
Det var väldigt stort av dig
Citera
2023-07-20, 22:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KejsarensNyaKonto
Tror du inte de har råd att betala 300 000? Pappan är ju förfan miljonär.

Du behöver inte vara oroligt för Solomons förutsättningar i livet, han har möjlighet att göra vad fan han vill, det är därför han lekar runt som han gör utan några bekymmer.
Kanske är dags att S växer upp och börjar ta hand om sin familj, och inte förlitar sig på att "pappa betalar allt" som ett litet barn...
Och eftersom pappa inte betalar hans skulder, inte köper boende åt dem, och liknande, så kanske pappa inte har lust att betala allt för sin vuxna son som är helt förmögen att tjäna pengar och ta ansvar om han vill.

Citat:
Inte enligt de kvinnliga bitterfittorna i tråden, för dem är 18cm helt normalt Inte ens en sån löjlig grej kan man erkänna.
Därför kuk snacket är så känsligt för dig, för att du har en liten kuk och tar det personligt när folk tycker 17-18 cm är normalt
Citera
2023-07-20, 22:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du måste sätta dig in lite i hur det är att komma från en välbärgad familj.
Han håller på och testar och leker. Testa hippie kollektiv, testa bo utomlands, testa vanlife. Han har inga bekymmer om framtiden, allt kommer ordna sig för honom . Han har råd och möjlighet att leka runt och därför gör han det.
Han har inte råd med ett skit, han tjänar ingenting, han har inga pengar, ingen inkomst, äger inget av värde.
Citera
2023-07-20, 22:47
Medlem
Dopys avatar
Undra om S skaffade barn så snabbt med M just för att han vet att hans familj kommer ta hand om honom då?
Det är väl inge problem att låta sin vuxna son vara hemlös, sova hos kompisars soffor, och leva ett tufft liv så han tvingas lära sig ta ansvar och växa upp.
Men ingen förälder skulle väl neka att hjälpa sitt barnbarn? så genom att skaffa barn tvingas hans familj ställa upp och ta hand om hela hans familj åt honom.
Citera
2023-07-20, 22:52
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Han har inte råd med ett skit, han tjänar ingenting, han har inga pengar, ingen inkomst, äger inget av värde.

Hade jag varit hans farsa hade jag inte lagt räkmacka åt han. Dessvärre kommer han väl "leka" resten av sitt liv eftersom han aldrig behöver ta ansvar. Inte ens hans misshandelsdom behöver han ta ansvar för.

Det är inte schysst om det är föräldrarna som möjliggör att han kan leva som en tonåring. Se bara på hur han är i relationen med Melina, hon får göra allt i hemmet och han går runt o gurglar algdrycker och lyssnar på mantran med sin egen röst.

Jag hade fasiken skämts ihjäl om jag inte åstadkommit något i hans ålder.
Citera
2023-07-20, 22:55
Medlem
Jag skiter i vad HAN gör.. Jag tycker lite synd om barnen som inte har någon fast trygg punkt. Som ett hem, ha ett eget rum. Ett rum där dom kan ha sina dockor, nallar, en egen säng och så. Kunna skaffa sig vänner umgås. Lära sig samspelet med andra barn. Det där är ganska viktigt. Tänk vilken stor omställning för dom när skolan börjar sedan.
Citera
2023-07-20, 22:58
Medlem
Citat:
Jodå, han tjänar pengar både på sin Y.T-kanal och sina uppdrag som redigerare åt andra youtubers och nu på rekohyllan.
Jag tror inte det är mycket men han tjänar antagligen mer penar än vad du har gjort i hela ditt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in