Citat:
Ursprungligen postat av
S.Y-Sophie
Det är ytterst intressant att "även" du ignorerar och aktivt väljer att ignorera frågeställningar. Det påminner mig om flera andra nystartade konton här i tråden.
Kan du klämma fram lite bevis på att han är dömd? Eller försöker du bara framställa någon i dåliga dager och skifta fokus från vad den här tråden egentligen handlar om?
Tränger det dig att Fredrik är ett svart får i familjen i denna "fina" familj?
Men herregud, sluta nu.
Hur ska jag kunna bevisa att nån blev dömd för nått för 30 år sedan? Och behöver jag verkligen göra det?
Som sagt jag är inte ute efter att framställa nån i "dåliga dager". Bilderna talar för sig själv.
Har man dessutom lite "koll" och har hängt med i tråden och kanalen så vet man vad som är sanningen. Det är inget du behöver ta mitt ord för..
Jag förstår att du är en person som gärna vill fokusera på det negativa och det får du gärna fortsätta göra om du känner att du har ett behov av att göra men jag tycker jag har målat en rätt bra bild av hur det faktiskt ser ut. Om du inte är intresserat av sanningen så kan du gärna fortsätt med din missinformation och fantasi.
Jag behöver inte bevisa att Melina har gillat knark, det är nått hon säger själv.
Men det handla inte om det. du verkar missa poängen.
Jag förstår faktiskt inte om du ens är riktigt seriös själv eller om du bara trollar eftersom inte ens Melina själv har nekat sin bakgrund.