2023-07-14, 09:20
Medlem
DaChiefs avatar
Det är nice att knulla brudar i röven. Först latjar man lite i fittan, sen drar man på en kondom och kör henne i röven med glidmedel, sen drar man av kondomen och kör henne i fittan igen.
Citera
2023-07-15, 06:57
Medlem
ThunderFucks avatar
Vill man vara riktig OG så tar man med en polare och ger henne ett analt dubbelknull.
Det är så vi homos lirar
Citera
2023-07-15, 07:22
Medlem
Homofants avatar
Analsex är kul tills du åker på baksuget. Där tog det stopp för mig. Var väl 10ish år sedan, som många skriver är just penetrationen speciell, lite som att gå igenom en lite för lite öppning. Men väl inne så är fittan både skönare och tajtare.

Jag åkte på baksug när en polare och jag utförde dubbel anal på en 19 åring, vi var kring 30, knark inblandat, fyfan vad kletigt det blev, luktade bajs i hela rummet, polaren kräktes på brudens röv, jag höll på att kräkas, tjejen skämdes så kraftigt, gick in på toan o grät i timmar.
Senast redigerad av Homofant 2023-07-15 kl. 07:25.
Citera
2023-07-15, 07:25
Bannlyst
Nej, inte direkt.
Sen kan det lätt ske diverse "olyckor" som kan döda din snok & kåtheten på en sekund typ.
Citera
2023-07-15, 07:35
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Analsex är kul tills du åker på baksuget. Där tog det stopp för mig. Var väl 10ish år sedan, som många skriver är just penetrationen speciell, lite som att gå igenom en lite för lite öppning. Men väl inne så är fittan både skönare och tajtare.

Jag åkte på baksug när en polare och jag utförde dubbel anal på en 19 åring, vi var kring 30, knark inblandat, fyfan vad kletigt det blev, luktade bajs i hela rummet, polaren kräktes på brudens röv, jag höll på att kräkas, tjejen skämdes så kraftigt, gick in på toan o grät i timmar.

Ja, kan man inte räkna ut detta innan så blir det som det blir.
Citera
2023-07-15, 07:48
Medlem
Homofants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Ja, kan man inte räkna ut detta innan så blir det som det blir.

Trial and error. Man måste ibland bränna sig för att inse faran med eld. Helt rätt.
Citera
2023-07-15, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Blivit erbjuden det ett par gånger och oftast var det kvinnor över 40 som ville det men kände att det inte gick.

Vad skiljer det gentemot vaginalt?
Nej, du missar inget. Chilla.
Citera
2023-07-15, 08:24
Medlem
bandspelarens avatar
Om man blir erbjuden alasex så har man så smal kuk att tjejen tycker det inte känns tillräckligt i fittan.
Citera
2023-07-15, 08:37
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Att köra röv med ett one night eller någon man inte känner sig 100% trygg eller ”cool” med är nog mest omständigt.
Jag har aldrig testat, men det är inte svårt att tänka sig in i det.

Haha sjukt om man går hem med någon från krogen och helt sonika börjar pumpa bakhålet.
Citera
2023-07-15, 13:17
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant

Eh, finns inget ”baksug”. Kan man få bajs på kuken om man knullar någon i röven? Ja, det har hänt mig några få gånger jag knullat en tjej analt, men det är verkligen typ en procent av gångerna. Och, då beror det på att hon inte gått på toa innan och förberett sig, simple as that.
Citera
2023-07-15, 13:19
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Haha sjukt om man går hem med någon från krogen och helt sonika börjar pumpa bakhålet.

Har haft ett sånt faktiskt. Rörde inte hennes fitta öht, bara direkt i röven när vi kom hem till henne. Hon gillade dock att bli bunden också så hon var väl rätt så annorlunda. Vi sågs aldrig igen efter det.
Citera
2023-07-15, 13:19
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Det är nice att knulla brudar i röven. Först latjar man lite i fittan, sen drar man på en kondom och kör henne i röven med glidmedel, sen drar man av kondomen och kör henne i fittan igen.

Eller skippa kondomen och knulla henne endast analt. Ändå det bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in