2023-06-20, 14:58
Medlem
Blivit erbjuden det ett par gånger och oftast var det kvinnor över 40 som ville det men kände att det inte gick.

Vad skiljer det gentemot vaginalt?
Citera
2023-06-20, 15:02
Medlem
Jävligt tight. Upphetsande. Härligt med variation. Men alla tycker ju olika.
Citera
2023-06-20, 15:02
Medlem
Trakessons avatar
Det är annorlunda. Tror inte det går att förklara för någon som inte provat. Sedan om du missat något eller inte är väl en smaksak. Går du inte igång på tanken kanske du ska låta bli.
Citera
2023-06-20, 15:03
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Nästan alla tjejer under 20 vill ha analsex idag. Dom har buttplugs, sexiga strumpbyxor, string etc, det uppskattas! Det fina med analsex är att man får en insyn i hur bögarna har det och det är extremt upphetsande för oss som är hetero.
Citera
2023-06-20, 15:04
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Blivit erbjuden det ett par gånger och oftast var det kvinnor över 40 som ville det men kände att det inte gick.

Vad skiljer det gentemot vaginalt?
Trängre, men med en känsla av att det kan hända fel grejor om man har otur. Du har inte missat något.
Citera
2023-06-20, 15:12
Medlem
Ghastens avatar
Större hype än att stoppa in den. Tajtare vid ingången sen är det inget speciellt. Kör hellre slidan och munnen.
Citera
2023-06-20, 15:22
Medlem
Gillar man anal kan man trycka både kvinnor & män, så det är väl kul för dom antar jag.
Citera
2023-06-20, 15:23
Medlem
Willtoms avatar
Jag vill påstå att en stor drivande faktor är att det är lite tabu och ajjabajja (pun intended).

Analsex i sig är nog inte så mycket i sig, man får ju inget glidmedel på köpet, så i grund och botten är det nog endast mer omständigt än vanilla.

Största nackdelen med det är att det brukar inte vara så populärt att byta hål efter.
Att man avslutar där är nog det vanligaste.
Citera
2023-06-20, 15:29
Bannlyst
Värdelöst, som att komma in i ett tomt kallt rum..
Citera
2023-06-20, 15:29
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Jag har alltid bara tänkt, varför!?
Varför bill jag in i skitan på någon när jag inte gillar bajs annars.
Nej jag avstår.
Jag ställer upp på mycket men vill en tjej ha något där så får hon greja det själv.
Tycker också att det är galet hur porrvärlden gjort det till nåt normalt. Alla gör ju som dom vill men det är tragiskt att många (inte minst unga) tror att dom måste få nåt i röven för att få det skönt, eller för att tillfredsställa den andra.
Citera
2023-06-20, 15:33
Avstängd
Sagodjurs avatar
All män som inte blivit påsatta i röven i tråden har gått miste om nåt.
Citera
2023-06-20, 15:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Missar jag något om jag inte har haft analsex?

Nu kan det väl vara lite "får vill inte och vill får inte" över det hela och det som jag tycker varit mest upphetsande med att köra på i tvåan har varit när brudarna har hållit på och trilskats och man fått så att säga lirka järnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in