2023-06-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Blivit erbjuden det ett par gånger och oftast var det kvinnor över 40 som ville det men kände att det inte gick.

Vad skiljer det gentemot vaginalt?

Du har inte missat något. Det kan vara rätt äckligt om du kommer inne. Tänker inte utveckla. De som vet, vet.
Citera
2023-06-20, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Det är inte skönt i början, du behöver slappna av först och vänja dig, det är så vi brudar gör :P

Tror inte det är för alla. Gillar inte känslan av att bli penetrerad själv haha.

Föredrar att ge som sagt. Du gillar det dock? Sägs ju att brudar inte har g-punkt i röven men ni verkar ändå kunna få orgasm analt?

Är riktigt härligt att utföra analsex, sålänge ens partner också uppskattar det.

Känns mer primalt på något sätt. Föredrar även doggystyle vid vaginalt samlag.
Citera
2023-06-21, 09:38
Medlem
K-Glitchens avatar
Porrigt på film, krångligt och överskattat i verkligheten.
Trångt i början att komma in men sen tomrum. Stöter du mot nåt så är det förmodligen en skitkorv.

Nä, fittan är mycket skönare på alla sätt.

Jag kommer aldrig förstå mig på homosexuella män som bojkottar en trång vagina för en hårig röv på män. Usch!
Citera
2023-06-22, 11:07
Medlem
Att köra röv med ett one night eller någon man inte känner sig 100% trygg eller ”cool” med är nog mest omständigt.
Jag har aldrig testat, men det är inte svårt att tänka sig in i det.

Däremot kör jag med frugan rätt frekvent, någon dag i veckan/varannan.
Mycket uppskattat, från båda. Frugan tar den med nöje där bak då hon får både fler och kraftigare orgasmer än genom vaginalt.
Känslan är såklart trängre, men också lite ”förbjudet”. Det är väl halva grejen.

Men det kräver sin tillit, och kännedom om varandra. Framför allt om mottagaren.
Därför känns det inte optimalt för enstaka och enskilda äventyr.
Citera
2023-07-06, 00:42
Avstängd
Fruxo9987s avatar
Det är bara tajt precis där man stoppar in den, sen är det mer "öppet" innanför, så det är ungefär som att runka sig själv genom att bara använda tummen och pekfingret.
Fittan är mycket skönare rent fysiskt, men att knulla i röven är porrigare och dominant, därav mer mentalt stimulerande, men inte lika fysiskt skönt, som sagt. Sen kan man få bajs på kuken också. Inte så kul och inte sexigt. Det gäller att hon verkligen gjort rent, gärna analduschat också.
Citera
2023-07-06, 03:04
Medlem
Tighta brudar med vältränade rövar är de bästa att knulla i röven 💪 sjukt porrigt
Citera
2023-07-06, 03:15
Medlem
scoremaxs avatar
Tja, om kvinnan ifråga vill ha det är det upphetsande som fan, då det ofta ger intensivare orgasmer, gillar hon det inte, så ger det ju sig själv.

Så ja, eftersom dom erbjudit det, så gillar dom det, och då blir det bra.
Således har du missat något.

Det är skönt ju skönare det är liksom.
Citera
2023-07-06, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robelslip
Jävligt tight. Upphetsande. Härligt med variation. Men alla tycker ju olika.

Håller med, en speciell tajt känsla kring ollonet. Plus som i ts fall är det kvinnorna som ber om det brukar de bli galet upphetsade, vilket är än mer upphetsande i sig för mig. Helt klart en extra dimension som ts missar.
Citera
2023-07-06, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Att köra röv med ett one night eller någon man inte känner sig 100% trygg eller ”cool” med är nog mest omständigt.
Jag har aldrig testat, men det är inte svårt att tänka sig in i det.

Däremot kör jag med frugan rätt frekvent, någon dag i veckan/varannan.
Mycket uppskattat, från båda. Frugan tar den med nöje där bak då hon får både fler och kraftigare orgasmer än genom vaginalt.
Känslan är såklart trängre, men också lite ”förbjudet”. Det är väl halva grejen.

Men det kräver sin tillit, och kännedom om varandra. Framför allt om mottagaren.
Därför känns det inte optimalt för enstaka och enskilda äventyr.

Bra sammanfattning. Jag vill också gärna kunna lita på damen först att hon vet att hon alltid är ren där bak och om jag fortfarande inte känner henne bra blir det alltid med gummi första gången i baken även om jag kör utan i de andra hölen.

Speciell/förbjuden känsla att schpritza djupt i damens tarm. Har fått de kraftigaste utlösningarna i mitt liv den vägen.
Citera
2023-07-14, 07:51
Medlem
ja du har verkligen missat något. trångare, skönare och mer hygieniskt. Gud skapade analen för att knullas och det ska man ta vara på
Citera
2023-07-14, 08:09
Avslutad
Du har antagligen missat det att din partner hade blivit kåtare och kommit hårdare om du uppfyllt hennes önskemål. Jag tycker det är hett av den anledningen så då blir det bättre.

Men det känns inte skönare om man skalar bort den ökade lusten.
Citera
2023-07-14, 08:44
Medlem
Analsex ger mig absolut de mest intensiva orgasmer! Trodde inte det var sant när jag kom första gången i röven på en vrålsexig brud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in