2023-07-14, 09:54
Medlem
FUP med fungerande länk någon?
Citera
2023-07-14, 14:37
Medlem
Bawsbawsbawss avatar
Finns ett klipp som avhandlar bråkstaken med urdrag ur FUP:

https://www.youtube.com/watch?v=rpiFR3rLg3c
Citera
2023-07-14, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anderst01
FUP med fungerande länk någon?
Citat:
Ursprungligen postat av Bellaaa109
Perfekt!! Tack så mycket🙏
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Låter bra. Skulle jättegärna vilja läsa den.
Citat:
Ursprungligen postat av Bellaaa109
Tja, skulle du kunna ladda upp igen?◡̈¨̮
Filen fungerar ej😕
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Ingen med FUP?
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Har du möjlighet lägga upp igen?
Citat:
Ursprungligen postat av Gt88
Filen fungerar ej
Citat:
Ursprungligen postat av tralalanisse
Tack, men länken fungerar inte för mig. Skulle gärna vilja läsa, går den att ladda upp igen?

FUP: https://gofile.io/d/oTquxi

Källa: https://www.krimfup.se/search/julius...gosson-jimenez
Om den länken dör, qouta mig så lägger jag upp igen!
Citera
2023-07-15, 02:46
Medlem
katr00pzzs avatar
Satan va cringe... https://youtu.be/9OWCxLCE8Tc?t=556
Citera
2023-07-15, 06:01
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Mamman har slussat in ungen som barnskådespelare så pass mycket, att han inte lär ha fått mycket skolgång.
Sen bor de ju inte alltför långt från Tensta.
Barnet har väl fått pengar det inte kan hantera av allt skådespelande i ung ålder, dessutom.
Det blir mycket pengar över till knark.
Ibland ligger rikedom i fatet på unga, då dåliga saker kan bli för lättillgängliga.
Mitt citerade textutdrag ovan ifrån ditt 4 mån. gamla inlägg beskriver exakt vad även jag tror är en del utav situationens utveckling.

I övrigt:
När det har gått så långt att man klipper utav ett finger på ett BO, vilket han tidigare medverkat till, så är man mentalt ordentligt hjärnskadad.

Den stora mängd narkotika (av skilda sorter) som i detta ärende har beslagtagits betyder att Julius Jimenez Hugoson, efter upprättad dom med straffpåföljd, kommer att ha en enorm monetär skuld till en irriterad drogleverantör.

Talesättet "Mycket vill ha mer" passar tragiskt in på denna mänskliga spillra, som man numera enbart kan känna ett enormt förakt inför!
Citera
2023-07-15, 21:29
Medlem
Retardcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Mitt citerade textutdrag ovan ifrån ditt 4 mån. gamla inlägg beskriver exakt vad även jag tror är en del utav situationens utveckling.

I övrigt:
När det har gått så långt att man klipper utav ett finger på ett BO, vilket han tidigare medverkat till, så är man mentalt ordentligt hjärnskadad.

Den stora mängd narkotika (av skilda sorter) som i detta ärende har beslagtagits betyder att Julius Jimenez Hugoson, efter upprättad dom med straffpåföljd, kommer att ha en enorm monetär skuld till en irriterad drogleverantör.

Talesättet "Mycket vill ha mer" passar tragiskt in på denna mänskliga spillra, som man numera enbart kan känna ett enormt förakt inför!
Ja det var inte lite knark de hittade direkt. Undrar hur mycket dom kan pin på Julius.
Citera
2023-07-15, 22:40
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardcarrot
Ja det var inte lite knark de hittade direkt. Undrar hur mycket dom kan pin på Julius.
Låter som att det är en del. Pga att nötterna tagit bilder på sig själva hantera både drogerna och pengarna, plus skrytit i både sms och i filmer om "vilka kontakter de har" så borde det inte vara allt för svårt att göra kopplingen.
Citera
2023-07-16, 00:24
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardcarrot
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Låter som att det är en del. Pga att nötterna tagit bilder på sig själva hantera både drogerna och pengarna, plus skrytit i både sms och i filmer om "vilka kontakter de har" så borde det inte vara allt för svårt att göra kopplingen.
Man inväntar bl.a. DNA-bevis m.m. ifrån NFC (Nationellt Forensiskt Centrum).

Julius tvärnekar till allt, utom att han bar en väska in i porten till en kompis.
Detta hade redan de civilklädda poliser som följde efter Julius taxi sett. En av poliserna gick in i samma port som Julius, och man överraskade den som kommit ner för att öppna porten med att genomföra en beviljad husrannsakan.

Den korkade Julius har lämnat både DNA och fingeravtryck på väskor, förpackningar, pengar m.m.
Straffpåföljden för "grovt narkotikabrott" är fängelse i 2-7 år.
Jag tror att Julius kan se fram emot en straffpåföljd för "synnerligen grovt narkotikabrott", vilket skulle betyda fängelse i 6-10 år.

Barnskådespelare får givetvis ingen strafflindring för ev. av vissa tidigare uppskattade rollprestationer!
Citera
2023-07-17, 18:13
Medlem
Retardcarrots avatar
Citat:

Julius tvärnekar till allt, utom att han bar en väska in i porten till en kompis.
Detta hade redan de civilklädda poliser som följde efter Julius taxi sett. En av poliserna gick in i samma port som Julius, och man överraskade den som kommit ner för att öppna porten med att genomföra en beviljad husrannsakan.

Den korkade Julius har lämnat både DNA och fingeravtryck på väskor, förpackningar, pengar m.m.
Jag tror att Julius kan se fram emot en straffpåföljd för "synnerligen grovt narkotikabrott", vilket skulle betyda fängelse i 6-10 år.

Barnskådespelare får givetvis ingen strafflindring för ev. av vissa tidigare uppskattade rollprestationer!
Men just nu är väl Julius bara misstänkt för grovt? Är bara Kim tror jag som det står synnerligt på.

Vilken jävla röta att torska på att man stressar när man köper vaccumpåsar. Ångest deluxe.
Citera
2023-07-17, 23:18
Medlem
Julius fick 11 mån ungdomsövervakning, Sebastian 3 år, Kim 6 år…

Citat:

Citera
2023-07-18, 15:21
Medlem
Retardcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeusSerAllt
Julius fick 11 mån ungdomsövervakning, Sebastian 3 år, Kim 6 år…
Har domen kommit?

ed, det kan ju inte stämma.
Senast redigerad av Retardcarrot 2023-07-18 kl. 15:39.
Citera
2023-07-18, 15:54
Medlem
Yes, länkar både FUP & DOM

https://gofile.io/d/jtCaEJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in