Citat:
Ursprungligen postat av
LmvL
Kan med 100% säkerhet säga att det inte är denna kvinnan det handlar om i det aktuella fallet. Dom barnen är placerade hos en bekant och är i trygga händer. Det här handlar enligt ryktet på byn om en familj där mamman efter ett "gräl" tagit med sig barnen och utfört denna vidriga handling. Sen vet man ju inte vad gräl står för, känns ju som det inte kan vara ett vanligt litet tjafs/gräl som leder till nåt sånt här🙄
Tack, vad skönt att höra att de barnen mår så bra de kan för tillfället.
Fyfan, vad rör sig i såna här personers hjärnor egentligen
Själv har jag lidit av psykisk ohälsa i hela mitt vuxna liv (obehandlad ADHD samt autism 1, fick diagnos för 3 år sen) men jag har levt/lever för mina barn. Jag separerade från deras far när jag insåg att jag var nära botten och mina barn förtjänar en glad mamma.
Gångerna är många jag velat ta självmord men det enda som hållit mig vid liv är tankarna på att barnen behöver mig, jag är deras största trygghet och min uppgift är att ge dom en trygg och varm uppväxt.
Finns INGENTING som rättfärdigar en förälder att ta barnen med sig i graven, är man så förtvivlad så ser man först till att barnen är i trygga händer.
Vila i frid lilla änglar