Dag 2 - Frankfurt -Mainhatten
Var sugen på och besöka Sharks igen men med 100 E /30 minuter så inte värt det.
Men då jag troligtvis inte kommer besöka Frankfurt på lång tid så vill ändå se vad Mainhatten hade att erbjuda. Såg på hemsidan att de hade jubileum dag så kanske det var extra action. Kom dit runt 20.00.
Var väll ca 30-35 tjejer där men typ fy fan. INGEN väckte mitt intresse. Faktiskt inte någon. Kommer inte setta min fot här igen.
Tjejerna jag snackade med villa ha 80/100 E gör 30 minuter. De flesta var rakt på sak.. "What is your name / Where are you from / Have you been here before / You want to go to the room" ocg om man sa nej så blev dom sura. Månfa av tjejerna var berusade .
Det ända possetiva var showen med den kvinnliga "eldblåsaren" , en balja med isvatten som man skulle stå i 30 sekunder och skulle visst vara bra för något, och de stora tigerräkorna i matsalen (var lite orolig att bli magsjuk då jag inte visste hur länge de legat där...men gick bra
Drog efter 1;5 tima. Aldrig mer ...
Blev en tur til RDL var uppe i typ 10-12 trappor.
I en trappuppgång var jag väll uppe 4-5 gånger få jag väntade på en tjej som jag sett tidigare på dagen men såg ut som hun slutat för dagen då dörren varxstängd i 2 timar.. Är egentligen ganska imponerad av min kondition. Kom ihåg för några år sedan så var jag helt död efter 2-3 trappor. Nu gick det utan problem, blev inte en lite trött. Hjälper att spela tennis / kickboxning 6-10 tinar per vecka
Til slut valde jag att had sex med en liten söt tjej tjej for 50 E. Fuck & Suck. Sög av mig stående då jag inte ville lägga mig på sängen då der var "våta" fläckar på lakanet.
Föredrar nog lite större klubbar om det är 80-100 tjejer så är det säkert 6-10 man kan tänka sig att gå med..på mindre är risken att det inte är någon. Besta klub hitils Golden Time på spmmaren (stället som "brann" ned) och Golden Time i Vienna har de vackraste tjejerna.
Sharks och FKK Artemis är i min smak. Dyrt men..
På söndag (eg..igår) Berlin på Depeche Mode konsert/ dagen efter (eg..idag) det Prag og ShowPark.