Citat:
Ursprungligen postat av
Kallllllle
Hej!
Fråga till Arnold 15 men alla får gärna svara. Undrar lite kring Fkk. Har funderat länge på det men det har aldrig blivit av att jag åkt iväg till nåt sånt ställe.
Det jag undrar över är vilka typ av tjejer (kroppsligt) som är där? En av anledningen till att jag inte gått dit är att det verkar vara "löpande- band-principen". Men sen oxå hur brudarna ser ut. Jag var inne på ACA Gold i Dusseldorfs, deras hemsida. Dom la ut bilder på tjejerna och jag blev inte alls imponerad. I mitt tycke misslyckade C- eller D-modeller, säkert halvt avdankade oxå. Alldeles för beniga för min smak. Jag gillar tjejer med former men som ändå är fräscha och tränade. Finns det på någon FKK-klubb överhuvudtaget?
Sen verkar det inte som så många klubbar lägger ut bilder på tjejerna. Finns det ngn mer än ACA Gold som gör det?
Du hittar tjejer av alla typer på de flesta klubbar.
Det är mycket mer löpande band i Frankfurt än i Düsseldorf/Nordrhein-Westfalen.
Frankfurt-klubbarna går ofta under benämning "fucking factories".
Anledningen är att det är väldigt många turister och sällangångsköpare i Frankfurt
I Düsseldorf-området är det däremot många fler stamklienter.
Detta får följande konsekvenser:
* I Frankfurt blir utseende viktigast, eftersom klienterna kanske bara kommer dit en gång om året.
Om en tjej har 10 olika klienter, så är kanske 3-4 stamklienter.
* I Düsseldorf blir service och attityd viktigast, eftersom klienterna kommer dit återkommande.
Om en tjej har 10 olika klienter så är kanske 8-9 stamklienter.
Så det är bara att välja: utseende eller service.
Kan bara ge rådet att undvika rena turistklubbar: dyrt och dåligt.