Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-07-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Du vet att det inte är så det funkar?

Googla värmerekord och medelvärme temperaturer för hela Europa så får du se hur det funkar..

Det var varmare på 30-talet…
Citera
2023-07-13, 12:44
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
På vilket sätt är det lögnaktigt?

We OWN the science.

If you google climate change you will get UN data.

https://rumble.com/v1mjmfa-un-wef-google-partnership-to-control-info-we-own-the-science-on-climate-cha.html

Inte alls konspiratoriskt..... Ingen som KAN ifrågasätta agendan.
Citera
2023-07-13, 12:46
Medlem
Conjurings avatar
Ä
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Spännande! Bara för att jag ligger o latar mig i solstolen, pray tell, VAD ljuger jag om? Att vi är på väg in i en ny istid, om än långsamt?

Nej, det är JULI.
Det spelar ingen roll om det är julafton. Den varmaste temperaturen nånsin.

Citat:
Intala dig det, du. Samtidigt vet forskare att vi är på väg in i en ny istid.
Du skrev ”vad ljuger jag om”. Du vet vad du skriver så du borde komma ihåg dina lögner.

Du är ingen forskare och din grammatik är helt åt helvete.
Citera
2023-07-13, 12:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPeter
Befinner mig i sydeuropa precis som varje sommar sedan barnsben. Ingen jävla skillnad överhuvudtaget.
Det var precis vad jag sa. Finns köldknäppar och värmeböljor precis som vanligt. Always been. Möjligt att temperaturen stigit med någon tiondel senaste hundra åren.. Men kaos-alarmisterna har fel.
Citera
2023-07-13, 12:47
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är att du ljuger så dåligt. Som en trotsig snorunge. Är man vuxen och har tillgång till all information så borde det inte vara möjligt att vara så dum.

De tar skatter från dig = De ljuger.
Nej, de ljuger inte. Men de tar extra, för att de kan. Har du hört talats om kapitalism?
Du bedriver propaganda från företag som förlorar pengar på att vi inte dödar miljön.

Föddes du innan 90-talet? Då är du en av dem som ska hålla käften och gjorde du inte det så kan du tacka dina föräldrar.
Du kan fortsätta leka nyttig idiot åt globalistmaffian om du vill, men dom vill dig inte väl.
Citera
2023-07-13, 12:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Ä
Det spelar ingen roll om det är julafton. Den varmaste temperaturen nånsin.

Du skrev ”vad ljuger jag om”. Du vet vad du skriver så du borde komma ihåg dina lögner.

Du är ingen forskare och din grammatik är helt åt helvete.
Ser inget grammatiskt fel och jag har ALDRIG påstått mig vara forskare! Vad ÄR detta? Kan ni vänsterblivna inte propagera utan personliga invektiv?
Citera
2023-07-13, 12:52
Medlem
Citat:
Det var precis vad jag sa. Finns köldknäppar och värmeböljor precis som vanligt. Always been. Möjligt att temperaturen stigit med någon tiondel senaste hundra åren.. Men kaos-alarmisterna har fel.
Man kollar på snitt och trender, inte enskilda datum... idioti
Citera
2023-07-13, 12:53
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ser inget grammatiskt fel och jag har ALDRIG påstått mig vara forskare! Vad ÄR detta? Kan ni vänsterblivna inte propagera utan personliga invektiv?
Det finns inga forskare som säger att vi är på väg mot en istid så det måste komma från dig.
Du kanske är schizofren och behöver ta dina mediciner.

Finns inget politiskt med att ta hand om naturen.
Du vill väl inte att nån skitar ner ditt hem.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-13 kl. 12:55. Anledning: Stavfel
Citera
2023-07-13, 12:57
Medlem
Ganonitos avatar
Det är samma narrativ som med vaccinerna och Ukrainafrågan. Folk sväljer det lögnmedia skriver med hull och hår och bara "forskare" som som bekräftar lögnmedias narrativ får komma till tals. Vi ser aldrig media intervjua någon forskare som inte alls påstår att vi står inför en klimatkris bara för att det är 30+ i södra Europa på sommaren.
Citera
2023-07-13, 13:00
Medlem
AB:s katastrofrubrik idag: Dödliga hettan slår till.

Facit: En engelsk turist dog av värmeslag i Paris, och en svimmade i Rom.

Jordens undergång är nära!
Citera
2023-07-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Nej din kommentar bevisar endast att jag har rätt och att ni är så genomkorkade att ni inte fattar det.
Ni är såpass förtryckta att ni inte klarar av att tänka en kritisk tanke eller ens att ifrågasätta världen omkring er, det är på riktigt tragiskt att se.
Nej, det bevisas inte av min kommentar. Inte heller säger min kommentar något om vad jag själv tror.
Citera
2023-07-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatefylla83
Förstår du skillnaden mellan väder och klimat? Förstår du skillnaden mellan enstaka observationer och genomgående statistiska trender?

Låt oss säga att det är en orkestrerad lögn. Förklara gärna kortfattat vad själva syftet med den lögnen är och hur den orkestreras.

Att få folk så pass skrämda att de gör tamefan allt "ledarna" säger åt er att göra. Och det funkar. Se bara "corona pandemin", invandrar kaosen i alla länder och alla löjliga bojkotter av ryska företag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in