2023-07-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truthfinders
Nej, många tycker om mig. Jag är bara jävligt rak och ärlig, och många svenskar klarar inte av det.. För dom är så fake själva endel.. Dom tycker inte om ärlighet, fast dom säger dom vill ha det. Deras egon blir sårade.
Deras förlust då! Jag är alltid ärlig kommer alltid vara.

Det bästa man kan göra som vuxen man är att kontrollera sina känslor. Annars kommer folk använda dem för att manipulera dig. Du verkar känslosam.
Citera
2023-07-12, 23:40
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Jag hade gärna testat att våldta en svensk tjej,

Citat:
Nej. Jag vill testa CNC.. Bara göra vad jag vill med en tjej.. Mer sex med hur jag vill.. Inte våld. Kan ha mjukt med..
Nej, jag vill inte det. Vill ha fitta. Det skulle självklart inte hjälpa din dumma jävel. Ge mig bättre svar här!
Jag skulle kunna gå ute och våldta tjejer på riktigt dagarna långa, men har aldrig gjort det och kommer aldrig göra, för jag är ingen idiot så. repekterar dom så. Självklart.

Nej du respekterar inte kvinnor, det är rätt uppenbart.
Och jo, du är en idiot.
Prova du på CNC, Der tycker jag är en bra idé. Det finns väl bra introduktionskurser du kan gå, men hur efterfrågan på CNC-operatörer är får du fråga någon annan.
Citera
2023-07-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Att vara en incel är väl snarare a state of mind - det handlar mer om hur man resonerar som person, mer än att man inte har sex vid en specifik tid i livet. Det är där du kommer in. Du är urdefinitionen av en incel: allt är kvinnornas fel och du är bättre än dem, tjejerna väljer bad guys framför dig osv osv

Nej så är det inte. Incel är mer ett ord för "involuntary celibacy"..
Jag säger inte att allt är deras fel, men mycket är. Teknologi med.. Nu sitter dom och tjänar pengar online av simps istället för att knulla hanarna..
På 60 och 70 talet så knullade dom nog flera... Mycket mer få nu som får sex än på 70 talet förmodligen.
Vems fel är det? Teknologin, eller honornas..
Det är också enklare att prata med dom. Så vilka bra röst-platformar finns där ute? Verkliga livet verkar klart bäst. Teknologin är det som förstör precis allt. Text. Vill prata med dom! Se deras leenden. Inte ha deras jävla text online, blir fan galen.
Plus att dom medvetet väljer bort 98% vissa om dom vill ha 20+ cm kuk som ett exempel, och dom bars skrattar åt det, för "att dom kan", som dom säger. Vidrig attityd kan jag tycka.. Istället för att dom tar mer hand om hanarna. Det är deras ansvar att se till så inga är incels nästan.
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-12 kl. 23:45.
Citera
2023-07-12, 23:45
Medlem
CompressorVanes avatar
Återigen guldfisken.

Som en snygg tjej sa till mig en gång, jag kan dra skit till bordet och ändå ha fullt med grabbar som vill prata med mig.
Varför ska jag bry mig!?
Citera
2023-07-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Det bästa man kan göra som vuxen man är att kontrollera sina känslor. Annars kommer folk använda dem för att manipulera dig. Du verkar känslosam.

Jag ser bara hur det går utför och har gått utför.. Teknologin blir deras vapen. Mer att dom exploaterar människor och blir rika av att visa upp sig online.. Får sin quick fix utav attention whoring. Endel..
Vissa säker nog kärlek och allt det där.. Jag måste vara på fel sidor online!

Vart kan man prata med dom online istället? Heta linjen finns inte längre..
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-12 kl. 23:50.
Citera
2023-07-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Återigen guldfisken.

Som en snygg tjej sa till mig en gång, jag kan dra skit till bordet och ändå ha fullt med grabbar som vill prata med mig.
Varför ska jag bry mig!?

Varför ska dom bry sig, om vad?
Citera
2023-07-12, 23:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Nej så är det inte. Incel är mer ett ord för "involuntary celibacy"..
Jag säger inte att allt är deras fel, men mycket är. Teknologi med.. Nu sitter dom och tjänar pengar online av simps istället för att knulla hanarna..
På 60 och 70 talet så knullade dom nog flera... Mycket mer få nu som får sex än på 70 talet förmodligen.
Vems fel är det? Teknologin, eller honornas..
Det är också enklare att prata med dom. Så vilka bra röst-platformar finns där ute? Verkliga livet verkar klart bäst. Teknologin är det som förstör precis allt. Text. Vill prata med dom! Se deras leenden. Inte ha deras jävla text online, blir fan galen.
Plus att dom medvetet väljer bort 98% vissa om dom vill ha 20+ cm kuk som ett exempel, och dom bars skrattar åt det, för "att dom kan", som dom säger. Vidrig attityd kan jag tycka.. Istället för att dom tar mer hand om hanarna. Det är deras ansvar att se till så inga är incels nästan.

Jodu, honorna knullar med vanliga killar. Det är bara för att de inte knullar med dig som du inte märker något, förstår du.
Citera
2023-07-12, 23:51
Avslutad
Citat:
Jag är för bra för många.

Kan du ge lite exempel på vilka sätt du är för bra förutom din charmiga personlighet?

Skulle du verkligen vilja nätragga på anonyma? Det låter lite desperat för en stjärna som du, ribban ska väl ändå matcha vilket kap du är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jodu, honorna knullar med vanliga killar. Det är bara för att de inte knullar med dig som du inte märker något, förstår du.

hehe, jag knullar också med dom, men inte just nu..
Bra kommentar dock. Är du peter ziipen eller? Dj snubben?
haha
Isånafall får jag ju piffa upp kläderna lite. Skoja. Eller bli DJ.
Senast redigerad av truthfinders 2023-07-13 kl. 00:07.
Citera
Medlem
F.Hansens avatar
Jo, men sen får man skilja på person och person. Nätet är fullt av kvinnor som vill tillfredställa sitt ego, som har låg självkänsla.
Sen finns det kvinnor på nätet som är som dom är och har skapat/hittat sin plats i livet och är som spinnande katter.
Citera
2023-07-12, 23:54
Medlem
Varför ska du prata med dom online? Är det för läskigt att prata med en kvinna i verkliga livet? Där har du isf svaret på varför du är en incel.
Citera
2023-07-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Kan du ge lite exempel på vilka sätt du är för bra förutom din charmiga personlighet?

Skulle du verkligen vilja nätragga på anonyma? Det låter lite desperat för en stjärna som du, ribban ska väl ändå matcha vilket kap du är.

Du behöver inte veta det. Och jag ogillar din attityd.
Men ja jag behandlar dom bra i sängen och sånt menade jag. Jag kan träffa dom i verkliga livet enklare.. Har endel charm. Teknologi gör mig galen.. tror jag typ aldrig träffat någon hona genom teknologi. Telefon, eller IRL bara.
Sen har det vart trevligt. Det är teknologin som gett och ger mig en annan bild utav dom. Endel svenska.. Hemskt är det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in