2023-07-12, 23:26
Medlem
peterZiipens avatar
Man vet att det inte är kvinnorna det är fel på när mannen pratar i termer som hona och hane... Och vad har Infected Mushroom låten med någonting att göra?
Citera
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truthfinders
Jag tycker många utav dom svenska honorna beter sig drygt och fittigt online. Och har en attityd som är feg och falsk.
I verkligheten kan jag se ljusheten av dom.. Av vissa.
Men svenska honor verkar vara kalla som i helvete. Man vill liksom bara prata med dom så dom förstår. Men dom gömmer sig i text istället, bakom sin skärm i feghet. I röst hade jag fått dom att förstå.. Vart pratar man med svenska honor online istället för att se deras text?
Jag bryr mig inte. Vill inte ha det där heller.
https://www.youtube.com/watch?v=hK1NLoFpamw

Så äckliga personligheter över text. Vill prata med dom. Se om jag hittar någon glimt.. Vart kan man göra det online? Anonymt helst, inte 3rd parties helst.
Hur motarbetar man deras nya exploatering utav hanar där dom också bara sitter online och visar upp sog och får pengar och beröm, av 15 000 simps? Och bara blir rika. Inte vill träffa killar. T.om fula 150 kg tjockisar kan ha 4 killar och ha sex.. Ser ut som tjocka fetton, och har en personlighet man aldrig i helvete ens skulle peta på.

Jag är glad över att de flesta kvinnor inte befattar sig med män som ser dem som "honor".
Citera
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Jag tycker många utav dom svenska honorna beter sig drygt och fittigt online. Och har en attityd som är feg och falsk.
I verkligheten kan jag se ljusheten av dom.. Av vissa.
Men svenska honor verkar vara kalla som i helvete. Man vill liksom bara prata med dom så dom förstår. Men dom gömmer sig i text istället, bakom sin skärm i feghet. I röst hade jag fått dom att förstå.. Vart pratar man med svenska honor online istället för att se deras text?
Jag bryr mig inte. Vill inte ha det där heller.
https://www.youtube.com/watch?v=hK1NLoFpamw

Så äckliga personligheter över text. Vill prata med dom. Se om jag hittar någon glimt.. Vart kan man göra det online? Anonymt helst, inte 3rd parties helst.
Hur motarbetar man deras nya exploatering utav hanar där dom också bara sitter online och visar upp sog och får pengar och beröm, av 15 000 simps? Och bara blir rika. Inte vill träffa killar. T.om fula 150 kg tjockisar kan ha 4 killar och ha sex.. Ser ut som tjocka fetton.
Du verkar inte så trevlig själv. Ingen person man vill ha att göra med och det vet du om. Man får det man förtjänar.

Citera
2023-07-12, 23:30
Medlem
Soulflowers avatar
Du pratar om kvinnor som "honor" och vill "testa" att våldta, klart fan de inte kastar sig över dig. Prova hoppa från en bro och se om det hjälper.
Citera
2023-07-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Du verkar inte så trevlig själv. Ingen person man vill ha att göra med och det vet du om. Man får det man förtjänar.

Håll käften. Det är dom som skapar incels, om dom inte ger sex.. Alla är "incels" om dom inte har sex just då. Du vet inget om mig. Jag är för bra för många. Men dom väljer andra, och blir sårade, och vill sen ha bra killar. Jag är bara utåt i hur jag uttrycker mig. Du vet inte ett skit.
Citera
2023-07-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Du pratar om kvinnor som "honor" och vill "testa" att våldta, klart fan de inte kastar sig över dig. Prova hoppa från en bro och se om det hjälper.

Nej. Jag vill testa CNC.. Bara göra vad jag vill med en tjej.. Mer sex med hur jag vill.. Inte våld. Kan ha mjukt med..
Nej, jag vill inte det. Vill ha fitta. Det skulle självklart inte hjälpa din dumma jävel. Ge mig bättre svar här!
Jag skulle kunna gå ute och våldta tjejer på riktigt dagarna långa, men har aldrig gjort det och kommer aldrig göra, för jag är ingen idiot så. repekterar dom så. Självklart.
Citera
2023-07-12, 23:33
Medlem
Citat:
Man får det man förtjänar.

Vet du hur många svin i världen som kommer undan med våldtäkt, mord, stöld? Som blir belönade för det? Nej, man får inte det man förtjänar på denna jord. Karma är lögn.
Citera
2023-07-12, 23:34
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Håll käften. Det är dom som skapar incels, om dom inte ger sex.. Alla är "incels" om dom inte har sex just då. Du vet inget om mig. Jag är för bra för många. Men dom väljer andra, och blir sårade, och vill sen ha bra killar. Jag är bara utåt i hur jag uttrycker mig. Du vet inte ett skit.
Jag sade ju det. Du är otrevlig som fan och ingen tycker om dig.
Det spelar ingen roll om du har rätt i det du säger. Det gör inte dig till en bättre person. Så vill du ha förändring måste du kolla dig i spegeln och bry sig mindre om vad andra gör.
Citera
2023-07-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Vet du hur många svin i världen som kommer undan med våldtäkt, mord, stöld? Som blir belönade för det? Nej, man får inte det man förtjänar på denna jord. Karma är lögn.

Precis.. The nice guys blir mer utan, medans dom kan göra som dom vill..
Citera
2023-07-12, 23:36
Medlem
Citat:
Jag sade ju det. Du är otrevlig som fan och ingen tycker om dig.
Det spelar ingen roll om du har rätt i det du säger. Det gör inte dig till en bättre person. Så vill du ha förändring måste du kolla dig i spegeln och bry sig mindre om vad andra gör.

Nej, många tycker om mig. Jag är bara jävligt rak och ärlig, och många svenskar klarar inte av det.. För dom är så fake själva endel.. Dom tycker inte om ärlighet, fast dom säger dom vill ha det. Deras egon blir sårade.
Deras förlust då! Jag är alltid ärlig kommer alltid vara.
Citera
2023-07-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Man vet att det inte är kvinnorna det är fel på när mannen pratar i termer som hona och hane... Och vad har Infected Mushroom låten med någonting att göra?

Vi är hanar och honor ifrån evolutionen.. Primater, men mer evolverade.
Mja, läs text starten. Bara lösningar.
Att prata med dom är enklare.. Inte text. Så vart pratar man med dom online? Inte facebook. Vem fan vill ens använda det?
Citera
2023-07-12, 23:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Att vara en incel är snarare a state of mind - det handlar mer om hur man resonerar som person, mer än att man inte har sex vid en specifik tid i livet. Det är där du kommer in. Du är urdefinitionen av en incel: allt är kvinnornas fel och du är bättre än dem, tjejerna väljer bad guys framför dig, använder ord som "hona" osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in