2023-07-12, 01:56
Medlem
Dharmabums avatar
Detta med att bli tagen på bar gärning flera gånger och till och med ha sprungit från platsen för att sedan snatta vidare i samma butik vid ett senare tillfälle. Som att han blivit kränkt av att ha haffats och stulit mer för att liksom hämnas. Det är antingen det, någon slags makt- och spänningskick eller kleptomani. Är han kleptoman stjäl han säkert även i fler sammanhang. I vilka andra butiker kan han ha varit stamkund?

Kommer han att få möjlighet att gråta ut i TV och prata om sitt "missbruk"?

Jävligt jobbigt för honom. Arga snattaren med svenska folket och han kommer aldrig att kunna ses på stan med en matkasse utan att folk kommer att undra om han betalat.
Citera
2023-07-12, 02:22
Medlem
Fruxo9987s avatar
Man glömmer inte att scanna 3 varor såvida man inte är dement eller liknande
Citera
2023-07-12, 02:41
Medlem
bor han nara den ica?
Citera
2023-07-12, 02:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Greekazos intervju hos Malou där Anders försökte mästra honom blir ju mycket roligare när han själv attackerar kvinnor på fyllan och stjäl mat på Ica.

Tror ni tv kanalerna kommer göra en Paulo av honom? Tycker det stått mycket i tidningarna.

Han borde göra en förlåtvideo där han gråter, sånt gillar människor.
Citera
2023-07-12, 03:02
Medlem
Haha detta är komiskt . Vad jag hört av personer som jobbat med han när han hade programmet ”arga snickaren ” så kunde där försvinna mynt och sedlar som låg i produktionsbilarna(kamerabilarna) , du vet typ du springer in på macken med en hundring i handen för att handla snus och slänger växeln i mittfacket på bilen . Tydligen massvis som försvann , och nu har vi nog svaret varför …

kan också vara att han är extremt deprimerad då hans fru tydligen (vad jag har hört , behöver inte vara sant ) knullar (knullade) runt med någon som heter ma*nus (g) eller mart*n (i) (kommer ej ihåg namnet men nått av dom 2 ). Han kände inte till vad hans fru höll på med då iallafall , men det kan ju ha kommit ut nångång i början av året . Tydligen är ”arga snickaren” en extremt otrevlig och nedvärderande person mot sina nära .

Folk har beskrivit han som en översittare

Ska kontakta min gamla polare imorgon och höra om något nytt kommit fram

Tillägg: Vad var det för varor då?

– Jag vet inte exakt vad det var. Jag handlade [b]mjölk, grädde och ost . Men det spelar väl ingen roll vad det var?

Är detta första gången du glömt blippa varor?

– Det har nog hänt någon gång innan, att man glömt blippa något salladshuvud eller vad som helst. Men det har aldrig lett till någon anmälan.

Lögner på lögner ….
Senast redigerad av 13stryket 2023-07-12 kl. 03:27. Anledning: Tillägg
Citera
2023-07-12, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
bor han nara den ica?

Ja, det är hans närmsta matbutik.
Citera
2023-07-12, 03:16
Medlem
ICA Anders
Citera
2023-07-12, 05:29
Medlem
Arkiaters avatar
Han skyller på ”fel på blippen”, jo tjena. Dags för namnbyte från ”Arga snickaren” till ”Arga kleptomanen”?
Citera
2023-07-12, 05:59
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Jag delar in den mänskliga civilisationen i två läger; ena delen handlar på Inköpscentralernas AB och den andra, adekvata delen, väljer andra alternativ. Utifrån det så branchas folk ner i underkategorier.

Anders "gu va arg jag är" Öfverhgård tycks, utöver att kladda på tjejer som förmodligen jobbar på Hemköp, vara ett ICA-CP och dessutom en notorisk snattare.

Karln måste tyglas.

Med tanke på att andra flashbackare tycker att också Willys/Coop/Lidl:s kundbas består av socialfall, alkisar och framför allt WT, så blir det inte så många butiker kvar att handla mat på.

Var handlar professionella tyckare som du din mat någonstans då?
Citera
2023-07-12, 06:38
Medlem
ICA-handlaren Per verkar i alla fall inte vara särskilt fattig med tanke på att han köpte sin kåk 2017 för 14 miljoner kronor.
Citera
2023-07-12, 06:39
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Han skyller på ”fel på blippen”, jo tjena. Dags för namnbyte från ”Arga snickaren” till ”Arga kleptomanen”?

”Arga Blipparen”
Citera
2023-07-12, 06:44
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
ICA-handlaren Per verkar i alla fall inte vara särskilt fattig med tanke på att han köpte sin kåk 2017 för 14 miljoner kronor.
Och?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in