Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Han kanske går in i en roll i jobbet? Det är väl inte ovanligt. Behöver ju inte vara sådan som han är egentligen. Han får betalt för att spela en roll helt enkelt och går väl in för det. Jag tror det är rätt vanligt bland den typen av kändisar. Är väl bara alla tittare som är helt okritiska.
Visst är det märkligt om han faktiskt snattat med tanke på inkomst, vad han riskerar osv. Men han kanske får en kick av det? Det måste ju vara något sådant.
Jo, det kan vara så att du har en poäng där. Det var hans rättframma stil som gjorde att han blev populär från början, och sen har han förväntats leverera det hela tiden. Det är vad tittarna vill se från honom och vad producenterna betalar för. Även om det kanske ger en överdriven och ofullständig bild av hur han är.
Det är ett mysterium. Kanske får han en kick av det, men han hade ju enligt handlaren blivit konfronterad vid ett flertal tidigare tillfällen. Jag tänker att det inte längre borde vara för spänningen då, som det kunde vara om man inte blir upptäckt. Men vad vet jag.