2023-07-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Detta talar kanske om något för att karln omedvetet råkat checka ut från nämnd skit-kedja utan att ha blippat (men i ett ärligt uppsåt att så gjorts) sin purjolök eller vad det nu är han åkt dit på. Risk/Reward-måttet talar för en piss-händelse i sammanhanget.

Nej, hoppas Anders väljer en konkurrent som primärt goto i fortsättningen och inte Fitt-Ica. Alla som åtminstone försöker att inte vara losers väljer allting annat än detta piss

Jag gillar Anders. Men kom igen. Man kan inte missa att blippa alla dyra varor gång på gång.
Man får en kick av att snatta, det håller jag med om. Men då tar man något litet. Men att göra det med dyraste varorna, strukturerat och återkommande i samma butik i flera år.
Ja då är man dumdristig. Anders föll flera onani-platser ner för mig för detta.
Citera
2023-07-12, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Han kanske går in i en roll i jobbet? Det är väl inte ovanligt. Behöver ju inte vara sådan som han är egentligen. Han får betalt för att spela en roll helt enkelt och går väl in för det. Jag tror det är rätt vanligt bland den typen av kändisar. Är väl bara alla tittare som är helt okritiska.

Visst är det märkligt om han faktiskt snattat med tanke på inkomst, vad han riskerar osv. Men han kanske får en kick av det? Det måste ju vara något sådant.

Jo, det kan vara så att du har en poäng där. Det var hans rättframma stil som gjorde att han blev populär från början, och sen har han förväntats leverera det hela tiden. Det är vad tittarna vill se från honom och vad producenterna betalar för. Även om det kanske ger en överdriven och ofullständig bild av hur han är.

Det är ett mysterium. Kanske får han en kick av det, men han hade ju enligt handlaren blivit konfronterad vid ett flertal tidigare tillfällen. Jag tänker att det inte längre borde vara för spänningen då, som det kunde vara om man inte blir upptäckt. Men vad vet jag.
Citera
2023-07-12, 00:21
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Jag gillar Anders. Men kom igen. Man kan inte missa att blippa alla dyra varor gång på gång.
Man får en kick av att snatta, det håller jag med om. Men då tar man något litet. Men att göra det med dyraste varorna, strukturerat och återkommande i samma butik i flera år.
Ja då är man dumdristig. Anders föll flera onani-platser ner för mig för detta.

Ah, förstår!

Nej ingen koll på alla upprepade moll som denna pungkula gjort sig skyldig till. Vevar främst för att folk till högsta möjliga mån ska hålla sig borta från Inköpscentralernas AB (ibland praktiskt omöjligt, jag vet).
Citera
2023-07-12, 00:27
Avstängd
Kattknullarns avatar
Hahaha Arga Snattaren
Citera
2023-07-12, 00:32
Avslutad
Att han påstår att scanningshandtaget kanske inte fungerade låter helt tappat. 3 av 5 varor blev inte scannade. Har inte sett vad summan blev. Men kan tänka mig att summan totalt skulle blivit över 1000kr å så betalade han under 500kr utan att reagera. ”ArgeA tumstocken”, mät snabbare! En tum är inte 25.4 mm utan 50mm exakt Konstigt! Byggare brukar ju ha saltade räkningar, så varför betalade han inte dubbelt än vad han köpte för Lite give back.
Senast redigerad av lone star 2023-07-12 kl. 00:34.
Citera
2023-07-12, 00:53
Medlem
boqpods avatar
Snattarens inkomst är alltså 1.100.000:-
Och har tillgångar på 45.000.000:-
Jävla luffare som snott saker i butiken under 10 års tid! Köttbitar, cashewnötter och räkor.
Ha ha ha
Citera
2023-07-12, 00:55
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag delar in den mänskliga civilisationen i två läger; ena delen handlar på Inköpscentralernas AB och den andra, adekvata delen, väljer andra alternativ. Utifrån det så branchas folk ner i underkategorier.

Anders "gu va arg jag är" Öfverhgård tycks, utöver att kladda på tjejer som förmodligen jobbar på Hemköp, vara ett ICA-CP och dessutom en notorisk snattare.

Karln måste tyglas.
Citera
2023-07-12, 01:10
Medlem
Kan inte Anders ha ett program med sig själv, där han kritiserar att han är dryg, knarkar och snor saker.

Magiskt för kanal 5 klockan 2 på natten, för att få tittarsiffror.

Arga tattaren.
Citera
2023-07-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Får också narcissistiska vibbar av honom… En person man bör undvika.

Helt klart, kleptoman och narcissist.
Citera
2023-07-12, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
FUP :

https://gofile.io/d/Ie0jbg
Tack för den du!
Citera
2023-07-12, 01:46
Medlem
knors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Detta är lite allvarligare. Han ska åtalas eftersom han stjäl så ofta och mycket.
Håller med. Verkar som om han är skyldig. Men hade de stängt av honom från självscanning tidigare så hade det kanske blivit en annan utveckling.
Citera
2023-07-12, 01:48
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihantala
Kan inte Anders ha ett program med sig själv, där han kritiserar att han är dryg, knarkar och snor saker.

Hade nog gått hem i stugorna som nyhet men Malou von Aids eller vad hon heter har genom åren redan vattnat ut detta koncept. 2023 vill folk titta på dryga kleptomaniska knarkare som inte är överklasskärringar födda på 1800-talet. Anders passar förvisso in här i viss mån men ja, vem fan pallar med Anders. Liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in