2023-07-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Men det gick väl åt till att köpa ny bostad? Har ni aldrig varit inne i bostadskarusellen?

Han har bott på Grills udde 8 i drygt 16år.
Citera
2023-07-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tack för mer info, läste bara att det var en anställd. Resten hade jag ingen aning om.
Egentligen mest nyfiken varför han gör det han gör. Riskerna är ju enorma och kan kosta han i miljoner på framtida jobb.
Oavsett så kommer han alltid tjäna bra pengar utan tv men jag tror inte Tv programmen kommer vilja ha med han som programledare.

Min gissning är att han helt enkelt är kleptoman. Narcissist tror jag också på men den diagnosen betyder ju inte att man snattar.
Citera
2023-07-11, 19:14
Medlem
Jordgubbes avatar
Sorgligt, knasigt, självförvållat. Ur FUPen, är ju ingen merit att ha på nätet att "punktmarkera honom ... nästan 10 års tid // golfklubb ... kan ta öl därifrån med". Också intressant att det är så mycket civilspanare i butiker, måste ju snattas rätt rejält för att de skall betala sig. Och vilken handstil han har, något barnslig. Man undrar vad det är för drivkrafter som skapar snatteri (och alla andra liknande destruktiva beteenden som folk ägnar sig åt). Kunde inte psykologer avhjälpa sånt här. Dags för "arge psykologen" (eller kick ass coachen från lyxfällan).
Citera
2023-07-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av painthriller
Det är en sjukdom en del får med tiden. Har några vänner som är miljonärer men ska det göras rätt för sig och betala så smyger dom sakta undan. Varenda gång.
Det där kallas inte vänner utan termer som snyltare och blodiglar passar bättre!
Citera
2023-07-11, 19:45
Medlem
BevinLees avatar
Jag har inte läst allt som står här men han verkar ha nått missbruk tycker jag. Helt plötsligt vart han helt pluffsig i ansiktet, påsar under ögonen, allmänt flottig. Ser helt slut ut ju. Försöker kanske dölja för frun hur mycket pengar som går till "annat". Han får väl lägga ner o rikta upp sig. Annars får han knacka på hos nån kyrklig verksamhet för att en kopp varmt kaffe o en slaf för natten. Ju högre man klättrar desto längre att rasa. Tråkigt är det ju i alla fall. Hoppas han har kraft till förändring..
Citera
2023-07-11, 19:46
Medlem
Citat:
bad Namn att ha järnkoll på 1 person
Citat:
tog 5 stycken köttprodukter
Citat:
scannade 2 st av de 5
Citat:
greps i luftslussen på väg ut
Citat:
butiken har varit misstänksam mot honom länge
Citat:
aggressiv, dryg och otrevlig

Citat:
ett totalt värde på 394,54 SEK

Citat:
Uppgiven inkomst 1100000

Förmögenhet 45000000
Fy fan..

Citat:
Jag ser och hör hur han scannar två bitar av fem
Inte så jävla "lätt hänt" med andra ord, som flera tycker, om man till och med kan stå en bit ifrån någon och upptäcka när andra gör fel.

Citat:
stulit av honom i nästan 10 års tid och de gånger han blivit konfronterad har han varit aggressiv och otrevlig.
En gång släppte han bara påsen och sprang.
De har samma golfklubb och han sa att han kan ta öl därifrån med

Jisses, Arg Terapeut sökes omgående.
Senast redigerad av The13 2023-07-11 kl. 20:03.
Citera
2023-07-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevinLee
Jag har inte läst allt som står här men han verkar ha nått missbruk tycker jag. Helt plötsligt vart han helt pluffsig i ansiktet, påsar under ögonen, allmänt flottig. Ser helt slut ut ju. Försöker kanske dölja för frun hur mycket pengar som går till "annat". Han får väl lägga ner o rikta upp sig. Annars får han knacka på hos nån kyrklig verksamhet för att en kopp varmt kaffe o en slaf för natten. Ju högre man klättrar desto längre att rasa. Tråkigt är det ju i alla fall. Hoppas han har kraft till förändring..

Han kan en del om droger, vad som finns och vad dessa kallas osv. Det festas nog en hel del.
Citera
2023-07-11, 20:07
Medlem
Rainmans avatar
Kan hans kleptomani grunda sig i öfvergårfs grava alkoholproblem? Han är helt enkelt full och aggressiv när han spatserar inne på ica och stjäl kött från ”trälarna”
Citera
2023-07-11, 20:24
Medlem
Stöld är därför han har en förmögenhet.
Behöver man inte spendera av inkomsten till mat så läggs pengarna på hög.
Bra inkomst men inga utgifter är det man blir rik på.
Citera
2023-07-11, 20:50
Medlem
Jag fattar inte varför sådana människor ska sno. Han måste ju ha tjänat massor med miljoner på sina tv jobb. patetiskt.
Citera
2023-07-11, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Men det gick väl åt till att köpa ny bostad? Har ni aldrig varit inne i bostadskarusellen?
Han har kvar sitt hus på Värmdö där han bor permanent. Han hade två hus men nu har han nog bara ett
Citera
2023-07-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
45 miljoner är inte mkt i dagens Sverige. En liten etta i Stockholm kostar 5 miljoner kr.

Jo, det är mkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in