Citat:
Ursprungligen postat av
Zepar
Ganska tråkigt avsnitt.
Hur parar de ihop människorna inför första dejten? Ett HBTQI+ par där en person är bisexuell/leb-curious med tillhörande barn (ena pojken var ju 3 år, hon kan ju inte varit singel länge) och den andra är singel-leb med tillhörande tatueringar. De verkade omaka trots att det verkade som viss attraktion uppstod. Tror att bohem-lebben behövde någonting mer seriöst, tråkigt att de inte fann varandra.
Speltorsken och kattdamen. Han var allergisk mot katter, pratade om det som kommer ut ur tarmen och hade hår med ståfräs. Inte underligt att det inte blev en andra dejt. Kattmamman var dock supertorr. Syntes tydligt att han ville fortsätta träffa henne men ändrade sig när han blivit nedskjuten. Hoppas de kan träffa andra som ser deras egenheter som någonting positivt. Men speltorsken behöver kanske inte nämna sitt beroende på första dejten, stora varningsflaggor, och annan frisyr kan behövas när man närmar sig 40-strecket.
Bögparet. Varför fick vi inte se mer av dessa, särskilt med tanke på hur bra de gick senare för de? Att det var bögarna som hamnade i sänghalmen efter en dejt är ju dock inte superkonstigt.
Tål inte feta människors magar stark mat, vet någon nått om det?
Servicevärd på sjukhus=Samhall?
"
Det är kul! man kan hamna på intensiven, mycket å göra"
Mellanliggande information saknas där kan jag tycka, när dom inte har tid att göra hjärt
och lungräddning på intensiven så kan Michael hoppa in!
Hon relativiserade intensiven med att jobba på McDonalds

jag har faktiskt sätt ambulanser stå parkerade utanför McDonalds, man äter sin burgare omgiven av sjuksängar,
"På McDonalds varva ner hos oss finns inga krav"
Jag har aldrig hört talas om hans yrke tidigare, har ni?
jag tror mig aldrig ha sätt någon på ett sjukhus med hans arbetsuppgifter,
ändå har jag legat här på avdelning för klavertrampstrauman i 2 år nu & gosat
Den rödhåriga flatan blir mannen i vilket förhållande som helst, saknar barn, & bröst skulle hon inte ha några