2023-07-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
I så fall håller jag tummarna på att det blir en kille. Tänk er en liten fyrklöver och alla i blommiga klänningar men en har skjorta😆

Nej nej! Spelar ingen roll om det skulle bli en pojke!!! ALLA vill (läs SKA!) ha rosa tyllkjol o fluff!! Linn ser nog med avundsjuka ögon på hennes influääänsäärkompis som klär sin son i klänning hela tiden!!
Citera
2023-07-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Simons tinder profil länkad: 🤣https://unsee.cc/album#uWNGN7Qv5HPu

Obs kommer ni inte in på länken så finns bilden på @yoghurt.med vet dock inte om det är en redigerad eller äkta bild.

Tror den är äktad. Hoppas det är Simon som har täckt för B’s ansikte där i profilen så inte hon syns på den där appen
Citera
2023-07-10, 17:03
Medlem
Jag får känslan av att Linn konstant jagar nykärleken. Hon träffar en ny och skaffar barn när hon inte kan se något annat än perfektion i personen. Nykärleken dör ut lagom tills den jobbiga perioden av småbarnsåren börjar och förhållandet tar slut. Linn har inget som helst konsekvenstänk och behöver inse vikten av att lära känna sin partner på riktigt innan man tar nästa steg i förhållandet. Jag tycker synd om barnen som får ut för Linns omogna beteende, och hoppas att dom åtminstone kommer få uppleva en trygg och stabil barndom hos deras pappor.
Citera
2023-07-10, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag får känslan av att Linn konstant jagar nykärleken. Hon träffar en ny och skaffar barn när hon inte kan se något annat än perfektion i personen. Nykärleken dör ut lagom tills den jobbiga perioden av småbarnsåren börjar och förhållandet tar slut. Linn har inget som helst konsekvenstänk och behöver inse vikten av att lära känna sin partner på riktigt innan man tar nästa steg i förhållandet. Jag tycker synd om barnen som får ut för Linns omogna beteende, och hoppas att dom åtminstone kommer få uppleva en trygg och stabil barndom hos deras pappor.

Känns också som att Linn faktiskt inte är helt ledsen över separationen. Det kanske redan tog slut efter 1 år, när de hade sin första dipp i relationen. De försökte men insåg att det fungerade.
Som när Linn beskriver sin personlighet - när hon väl har tröttnat på nånting, så orkar hon inte slutföra det. Samma sak med relationer verkar det som.
Citera
2023-07-10, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
Tror den är äktad. Hoppas det är Simon som har täckt för B’s ansikte där i profilen så inte hon syns på den där appen

Nej han har inte täckt barnets ansikte det är yoghurt som har gjort.. 😅
Citera
2023-07-10, 17:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Jag tycker trots allt att Linn verkar handskas med separation på ett klokt och moget sätt. Att hon inte gått ut med det tidigare är fullt förståeligt av flera anledningar. Dumt leta fel och angående pallkragarna så ”skomakarens barn” är inte ovanligt alls.

Klokt och moget sätt, Hahahaha
Citera
2023-07-10, 17:40
Medlem
Undrar vart Linn ska göra med alla svindyra foton hon tagit med sina ex. Tavlor och dylikt 😂
Citera
2023-07-10, 17:41
Medlem
Citat:
Simons tinder profil länkad: 🤣https://unsee.cc/album#uWNGN7Qv5HPu

Obs kommer ni inte in på länken så finns bilden på @yoghurt.med vet dock inte om det är en redigerad eller äkta bild.

Begriper inte att man inte kan andas iaf ett par tre månader innan man dejtar igen.
Citera
2023-07-10, 17:43
Medlem
Citat:
Nej han har inte täckt barnets ansikte det är yoghurt som har gjort.. 😅

🥲 hoppas för allt Simon läser här inne och faktiskt täcker henne ansikte om han ska ha bilder sådär på dom. Hade aldrig acceptera att mitt barn skulle synas på en dejtingapp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Klokt och moget sätt, Hahahaha

Berätta, vad exakt gör hon som är fel?
De tycks kunna umgås som vänner. S är med hos hennes mamma osv?
Jag vet många sk högskoleutbildade allmänbildade människor som inte lyckas med det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Känns också som att Linn faktiskt inte är helt ledsen över separationen. Det kanske redan tog slut efter 1 år, när de hade sin första dipp i relationen. De försökte men insåg att det fungerade.
Som när Linn beskriver sin personlighet - när hon väl har tröttnat på nånting, så orkar hon inte slutföra det. Samma sak med relationer verkar det som.
Det tog slut för någon månad sedan enligt Linn, gissningsvis i samma veva som bilderna på Simon raderades. Jag upplever att Linn svängde väldigt hastigt då, men tycker precis som du att hon inte verkat särskilt ledsen till skillnad från Simon. Det skulle inte förvåna mig om Linn hastigt tröttnade på relationen så fort den slutade vara en dans på rosor.
Citera
2023-07-10, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Begriper inte att man inte kan andas iaf ett par tre månader innan man dejtar igen.
Nu vet jag ju inte grunderna till att denna relationen tog slut. Men ofta är en av parterna längre kommen än den andra i att bearbeta och landa i uppbrottet. När man väl definitivt gör slut och det är den ena som vill ha det så snarare än att man kommit till ett gemensamt beslut är den parten ofta redan ”färdig” med relationen sen ett tag tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in