2023-07-10, 15:57
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fattar inte?

Differensen, kolla själv, posthistorik siffran längst upp vs siffran på poster på profilen. Där finns skillnaden i raderade poster.
2023-07-10, 16:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Differensen, kolla själv, posthistorik siffran längst upp vs siffran på poster på profilen. Där finns skillnaden i raderade poster.

Inlägg i vissa forumdelar räknas inte, tex Laidback, matchprat och några till.

Jag har 53000 inlägg allt som allt men bara 16000 "officiellt", de flesta av mina inlägg finns i Laidback.

Vill man veta hur många inlägg man fått raderade så får man fråga nån Mod, jag hade tusentals för något år sen.
2023-07-10, 16:07
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Inlägg i vissa forumdelar räknas inte, tex Laidback, matchprat och några till.

Jag har 53000 inlägg allt som allt men bara 16000 "officiellt", de flesta av mina inlägg finns i Laidback.

Vill man veta hur många inlägg man fått raderade så får man fråga nån Mod, jag hade tusentals för något år sen.

Det måste ju gå att få fram. TS ger sig inte.
2023-07-10, 16:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det måste ju gå att få fram. TS ger sig inte.

Hen får fråga nån Mod så får vi svaret.
2023-07-10, 16:32
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det är inte vad som står på min profil. Jag varnades för 1.06 den den 26 mars 2017. Därefter har jag en varning för 0.03 den 5 mars 2022, en varning för 0.03 den 31 mars 2023, en varning den 18 april 2023 för 0.03 och nu då den senaste för 0.03 den 4 juli 2023. Kort och gott fyra stycken varningar både totalt och för OT på drygt 6 år. Vill du hävda att min profil inte stämmer?
Jo, det som najas skriver är exakt det som står i din profil.
Det du säger är också korrekt, med den skillnaden att du bekvämt nog drog en gräns i slutet på mars 2017 för att slippa räkna med de tre varningarna tidigare under 2017.
Du blev också varnad för 0.03 dessa datum: 2017-01-06, 2017-01-28 och 2017-03-14.

Sen har du ytterligare 16 varningar innan 2017, varav 14 för 0.03.
2023-07-10, 16:35
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Jo, det som najas skriver är exakt det som står i din profil.
Det du säger är också korrekt, med den skillnaden att du bekvämt nog drog en gräns i slutet på mars 2017 för att slippa räkna med de tre varningarna tidigare under 2017.
Du blev också varnad för 0.03 dessa datum: 2017-01-06, 2017-01-28 och 2017-03-14.

Sen har du ytterligare 16 varningar innan 2017, varav 14 för 0.03.

Går det se hur många som är raderade utan varning? Med tanke på att TS tycker att mod bedriver en typ häxjakt.
Senast redigerad av argaangelica 2023-07-10 kl. 16:38.
2023-07-10, 16:48
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=830513

Som jag sa, 659 är skillnaden.

490 av dem är inlägg i trådar från papperskorgen. Moderatorerna har i snitt raderat ca. 17 inlägg per år.
2023-07-10, 17:16
Medlem
najass avatar
Citat:
Jag har som sagt postat nästan 14000 inlägg under 10 år. Påståendet att jag skulle vara en notorisk regelbrytare är löjeväckande och det har jag bevisat genom det jag saxat in. Ni får pröva en annan retorik.

Alltjämt hävdar jag att mina inlägg i tråden om koranbräningar och moral borde ha fått stå kvar. Det hade de fått också om tråden legat i ett annat underforum.

Citat:
Som konstaterats har jag blott erhållit 4 varningar både totalt och för OT på drygt 6 år inklusive den som denna tråd handlar om. Så ingen sansad bedömare kan hävda att jag har några större problem med att hålla mig ontopic.

Flera gånger här i tråden har jag påpekat att jag aldrig i något underforum tidigare fått inlägg raderade för att jag uppmanat motdebattörer att hålla sig till trådämnet.

Nej, du ljuger igen. Det du saxat in går ju bara tillbaka till mars 2017. Då kan du inte tro att du kan komma med ditt totala antal inlägg för att försöka påvisa något. Det var därför jag informerade om det totala antalet varningar (24) och avstängningar (6) för dig med detta kontot

Under den perioden du klippte in dina varningar (dvs sedan mars 2017), har du bara postat 2 600 inlägg...

Det är fullkomligt självklart att du är en notorisk regelbrytare enligt alla rimliga definitioner av ordet.

Vad gäller raderade inlägg går den räknaren bara till 1000 st och den bottnar du.
2023-07-10, 17:19
Moderator
Citat:
Går det se hur många som är raderade utan varning? Med tanke på att TS tycker att mod bedriver en typ häxjakt.
Inte på något enkelt sätt, men i år är ca 50 inlägg raderade utan varning, om man bortser från denna tråd.

Sedan november 2014 är det över 1000 inlägg. Fler än så visas inte av sökmotorn.
2023-07-10, 18:20
Medlem
najass avatar
Citat:
Du kanske har missat att jag underbyggt mitt påstående flera gånger. Jag har alltså aldrig i något underforum tidigare fått inlägg borttagna för att jag uppmanat en motdebattör att hålla sig till trådämnet.

Fler lögner. Lite nerslag bland dina raderade inlägg motbevisar dig direkt. Om något så är det ett himla tjatande från dig om att andra ska hålla sig till ämnet.

Citat:
Håll dig till ämnet, skunkmupp. Att du saknar slutledningsförmåga är inget jag tänker reda ut i den här tråden. Nå, hade du någon uppfattning i Krimfrågan?

Citat:
Håll dig till ämnet, lilla pruttkudden, och besvara frågeställningen. Hur ser du på åsikts-och yttrandefrihet? Hur ska vanliga människor kunna avgöra vem som har rätt om inte båda sidor får lägga fram sina argument öppet? Bejakar du Upplysningstidens ideal? Eller är det inkvisition och häxprocesser som gäller för din del?

Citat:
Håll dig till ämnet nu istället för att autistiskt mala din OT-dynga om holohoax. Jag ”förintar” dig i en annan tråd i det ämnet.
Svara nu tydligt på frågan jag ställt till dig. Vilka friheter är viktigare än yttrandefrihet och rätten att försvara sin familj och egendom med vapen? Är verkligen ditt peddovurmande det enda du vill anföra? Och nej, det är vare sig biologiskt eller psykologiskt positivt att 12-13 åringar blir gravida.
Citat:
Nu gick du rejält OT, gumman. Det är kommunism vi diskuterar. Men eftersom du gled över på konspirationsteorier om Hitler så ska jag bjuda på en om din idol Castro. Som har substans till skillnad mot din. Om jag hävdar att Castro kom till makten med stöd av CIA, vad säger du då? Batista tänkte nämligen förstatliga penningväsendet på Kuba. Ta bort Rotschilds centralbank alltså. Fundera på hur kubanerna visste om Grisbukten på förhand. Själv tänker jag på hur Castro ofta skröt om att han överlevt flera hundra mordförsök från CIA. Yeah, right. Världens främsta yrkesmördare misslyckas flera hundra gånger. Sug på den karamellen ett tag.
2023-07-10, 19:10
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Fler lögner. Lite nerslag bland dina raderade inlägg motbevisar dig direkt. Om något så är det ett himla tjatande från dig om att andra ska hålla sig till ämnet.
Snubben fick kanske inte vara ordningsman i skolan och försöker ta igen det nu?

Jag tycker det verkar som om användaren driver.
2023-07-10, 19:11
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Aegishjalmr skickade precis ett PM till mig och berättade att han aldrig kommer att besvara mina inlägg eftersom jag, enligt hen, är ett troll.
Kan någon vara så vänlig och ställa mina frågor åt mig? Vill så gärna ha svar.
Tror du att du kommer få något som helst vettigt ur användaren?
Det verkar inte så hittills.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in