Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Ja, vill du använda nämnda epitet på dig själv så ska väl inte jag protestera.
Det gick alldeles utmärkt fram till för några decennier att skilja på normala och icke-normala. Att kulturmarxister sen dess implementerat en agenda för att normalisera det onormala har ingen bäring på de friheter jag talar om. Frihet för normala. Och enda anledningen till att kulturmarxisterna släppts loss beror på att Sions mål är ta ifrån ALLA deras friheter och införa världskommunistisk diktatur. Allt står att läsa i det din uppdragsgivare skrivit i Sions Vises Protokoll.
Jag ser det absolut så att min trovärdighet höjs ju fler kungliga titlar du ger mig :-)
Du är gammal som gatan, men kom ihåg att din tråd inte handlar om dina tolkningar av Sions vises protokoll, den handlar ju om ditt illa dolda försök att Liberalisera svensk lagstiftning:
Citat:
Var börjar rätten? Var slutar den? I ett rike med en dålig organisation av makten, värdelösa lagar och en svag regent, försvagad genom en mängd rättigheter, som uppstått tack vare Liberalismen, hämtar jag en ny rättighet - att med den starkes rätt störta mig över och slå ned alla existerande förordningar och föreskrifter, lägga vantarna på lagarna, omskapa alla institutioner och göra mig till herre över dem, som överlämnat åt oss sin styrkas rätt, eftersom de avstått den frivilligt, Liberalt.
Först säger du att du tillhör samma ras som judarna, och nu vill du Liberalisera Sverige precis som Judarna i Sions Vise.
Jag tänker att det är helt rätt strategi för att störta Sverige, men naturligtvis kan inte politiken drivas öppet av en nationell organisation. Rätt metod är att vara emot politiken, så att regimen, som alltid ska vara tvärtemot, blir ännu mer för den.