2018-05-07, 13:24
Medlem
adolf512s avatar
Nazister är emot typ alla viktiga friheter, kunde tyska män avstå att delta i kriget Hitler startade? kunde judar välja att inte bli gasade när de kom till auschwitz?
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Sverige har inte ens på pappret någon äkta yttrandefrihet vilket USA faktiskt har genom sin konstitution.
Yttrandefriheten och i viss mån rätten att bära vapen är det enda i "bill of rights" som har respekterats.

Jag har personligen inte råkat ut för några juridiska problem pga mitt politiska arbete, de enda som har försökt stoppa mig har varit SMR-sympatisörer.
Citera
2018-05-07, 14:52
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Nazister är emot typ alla viktiga friheter, kunde tyska män avstå att delta i kriget Hitler startade? kunde judar välja att inte bli gasade när de kom till auschwitz?

Yttrandefriheten och i viss mån rätten att bära vapen är det enda i "bill of rights" som har respekterats.

Jag har personligen inte råkat ut för några juridiska problem pga mitt politiska arbete, de enda som har försökt stoppa mig har varit SMR-sympatisörer.

Jag har erbjudit dig att debattera dina gasfantasier i en för ämnet avsedd tråd. Det erbjudandet kvarstår men den diskussionen är OT i denna tråd. Att slippa ”plikt” som att försvara sitt folk är en typisk liberal frihet. En falsk frihet som egentligen bara bygger på egoism och feghet.

Yttrandefrihet och friheten att inneha vapen är nog de två viktigaste friheterna. Så det är inga skitsaker vi talar om.

Visst sörru. NMR har säkert...host...försökt stoppa dig. Bara det att varje gång du skitpostar något här på Flashback så vinner NMR nya sympatisörer.
Citera
2018-05-07, 21:11
Moderator
sm910difs avatar
Vad som skedde under andra världskriget diskuteras inte här, utan i revisionism-forumet.

/Mod
Citera
2018-05-07, 23:46
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Oavsett vad man tycker om parlamentarismen så är det en plattform ändå som går att använda för att få ut nationella budskap. Jag kan se att det finns ett gyllene historiskt tillfälle för nationella att tillskansa sig äganderätten till begreppet frihet. Inte den falska liberala friheten eller den marxistiska friheten för parasiter och trasproletärer. Nej, sann frihet med rötterna i vårt uråldriga nordiska arv.

Vad skulle det här kunna inbegripa i konkreta förslag? Ja, yttrandefriheten exempelvis. Liberalmarxisterna har gjort en förödande felbedömning när man trott att det skulle gå att behålla informationsmonopolet i internets tidevarv. Nu har man gripits av panik och inlett en makalös censurvåg. Men det är för sent och kommer vilket som inte att hålla. Vi nationella borde kunna företräda TOTAL yttrandefrihet. Främst för att vi inget har att frukta. Är kritiken osaklig så kan vi strunta i den och är den saklig så bör vi beakta den. Men dessutom kommer det inte att vara möjligt att ha något annat än total yttrandefrihet.

Det finns andra mer konkreta frihetsreformer som nationella bör lyfta fram. Bort med förmynderi. Ingen nationell som påstår att förmynderi är bra och samtidigt hävdar att svenskar/nordbor/vita är värda att existera kan betraktas som trovärdig. Man kan exempelvis inte påstå att vin-och spritmonopol bör finnas kvar. Negrer i sub-sahara kan handla öl och vin i livsmedelsbutiken. Andra exempel på frihetsreformer är vapen. Innan 1934 så behövde svenskar inte ens registrera sina skjutvapen. Än mindre ha några licenser. Ta bort hela vapenlagstiftningen borde nationella föreslå. Det är inte vapen som dödar och ingen regim med rent mjöl i påsen vill ha ett avväpnat folk.

Vad sägs gott folk? Vore det inte dags att städa rent efter minst 100 år av liberalers, förstoppningskonservativas och marxisters svinerier på frihetsfronten? Är det inte också det bästa sättet att täppa till truten på dessa uppblåsta och förljugna ”demokrater”? Och vilka fler konkreta frihetsreformer kan föreslås? Rent generellt anser ju jag att den omhändertagande marxiststaten som koncept bör förpassas till historiens sophög. Den är dysgenisk och har förvandlat Sverige till ett sönderbyråkratiserat och genominstitutionaliserat skithål. En nationell statsbildning bör aldrig bygga på maniskt trygghetsknarkande utan istället präglas av ”thumos” och ett stoiskt sinnelag.
Om nationella ska vara för "frihet" så måste ju detta innefatta alla "friheter", inte bara sådant som nationella anser är moraliskt, som vapen och åsikter. Utan t.ex även knark och bögporr m.m. Och det blir väldigt svårt att få med nationalister på det tåget, eftersom nationalister är känslosamma och gillar att moralisera.

Jag tänker själv att mer frihet och liberalism är önskvärt för att bryta ned samhället. Precis som de smarta judarna i Sions Vises Klubb lärt upp oss att tro. Men det är nog inte politiskt möjligt att nationella ska driva dessa samhällsomstörtande frågor officiellt.
Citera
2018-05-08, 11:05
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Om nationella ska vara för "frihet" så måste ju detta innefatta alla "friheter", inte bara sådant som nationella anser är moraliskt, som vapen och åsikter. Utan t.ex även knark och bögporr m.m. Och det blir väldigt svårt att få med nationalister på det tåget, eftersom nationalister är känslosamma och gillar att moralisera.

Jag tänker själv att mer frihet och liberalism är önskvärt för att bryta ned samhället. Precis som de smarta judarna i Sions Vises Klubb lärt upp oss att tro. Men det är nog inte politiskt möjligt att nationella ska driva dessa samhällsomstörtande frågor officiellt.

Nu är ju du en kommunistisk subversionsagent. Så naturligtvis struntar du i att skilja på den liberala s.k friheten och den jag tar upp. Det är alltså frihet för normala människor jag talar om. Inte för pervon. Och inte frihet FRÅN utan frihet ATT. Inte minst för att vi ska slippa din kommunistdiktatur som den framträder i Sions Vises Protokoll.
Citera
2018-05-09, 00:07
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Nu är ju du en kommunistisk subversionsagent. Så naturligtvis struntar du i att skilja på den liberala s.k friheten och den jag tar upp. Det är alltså frihet för normala människor jag talar om. Inte för pervon. Och inte frihet FRÅN utan frihet ATT. Inte minst för att vi ska slippa din kommunistdiktatur som den framträder i Sions Vises Protokoll.
Du glömde "autist, jude, psykiskt sjuk och kliniskt galen". Och kanske även vilken användare du skriver med nu.

Tror du att folk i allmänhet kommer att kunna skilja på de du kallar "normala människor" och alla andra? Tror du inte de flesta medborgare kommer att tycka att din propaganda om "frihet" är konstig om man exempelvis ska få äga vilka vapen man vill, men inte t.ex odla cannabis och ha rastaflätor?
Citera
2018-05-09, 09:50
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du glömde "autist, jude, psykiskt sjuk och kliniskt galen". Och kanske även vilken användare du skriver med nu.

Tror du att folk i allmänhet kommer att kunna skilja på de du kallar "normala människor" och alla andra? Tror du inte de flesta medborgare kommer att tycka att din propaganda om "frihet" är konstig om man exempelvis ska få äga vilka vapen man vill, men inte t.ex odla cannabis och ha rastaflätor?

Ja, vill du använda nämnda epitet på dig själv så ska väl inte jag protestera.

Det gick alldeles utmärkt fram till för några decennier att skilja på normala och icke-normala. Att kulturmarxister sen dess implementerat en agenda för att normalisera det onormala har ingen bäring på de friheter jag talar om. Frihet för normala. Och enda anledningen till att kulturmarxisterna släppts loss beror på att Sions mål är ta ifrån ALLA deras friheter och införa världskommunistisk diktatur. Allt står att läsa i det din uppdragsgivare skrivit i Sions Vises Protokoll.
Citera
2018-05-09, 23:18
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ja, vill du använda nämnda epitet på dig själv så ska väl inte jag protestera.

Det gick alldeles utmärkt fram till för några decennier att skilja på normala och icke-normala. Att kulturmarxister sen dess implementerat en agenda för att normalisera det onormala har ingen bäring på de friheter jag talar om. Frihet för normala. Och enda anledningen till att kulturmarxisterna släppts loss beror på att Sions mål är ta ifrån ALLA deras friheter och införa världskommunistisk diktatur. Allt står att läsa i det din uppdragsgivare skrivit i Sions Vises Protokoll.
Jag ser det absolut så att min trovärdighet höjs ju fler kungliga titlar du ger mig :-)

Du är gammal som gatan, men kom ihåg att din tråd inte handlar om dina tolkningar av Sions vises protokoll, den handlar ju om ditt illa dolda försök att Liberalisera svensk lagstiftning:

Citat:
Var börjar rätten? Var slutar den? I ett rike med en dålig organisation av makten, värdelösa lagar och en svag regent, försvagad genom en mängd rättigheter, som uppstått tack vare Liberalismen, hämtar jag en ny rättighet - att med den starkes rätt störta mig över och slå ned alla existerande förordningar och föreskrifter, lägga vantarna på lagarna, omskapa alla institutioner och göra mig till herre över dem, som överlämnat åt oss sin styrkas rätt, eftersom de avstått den frivilligt, Liberalt.

Först säger du att du tillhör samma ras som judarna, och nu vill du Liberalisera Sverige precis som Judarna i Sions Vise.

Jag tänker att det är helt rätt strategi för att störta Sverige, men naturligtvis kan inte politiken drivas öppet av en nationell organisation. Rätt metod är att vara emot politiken, så att regimen, som alltid ska vara tvärtemot, blir ännu mer för den.
Citera
2018-05-10, 07:52
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag ser det absolut så att min trovärdighet höjs ju fler kungliga titlar du ger mig :-)

Du är gammal som gatan, men kom ihåg att din tråd inte handlar om dina tolkningar av Sions vises protokoll, den handlar ju om ditt illa dolda försök att Liberalisera svensk lagstiftning:

Först säger du att du tillhör samma ras som judarna, och nu vill du Liberalisera Sverige precis som Judarna i Sions Vise.

Jag tänker att det är helt rätt strategi för att störta Sverige, men naturligtvis kan inte politiken drivas öppet av en nationell organisation. Rätt metod är att vara emot politiken, så att regimen, som alltid ska vara tvärtemot, blir ännu mer för den.

Försök och hålla ditt delirium i schack nu. Att du är en kommunist som älskar Stalin och vill förslava och förtrycka har du öppet redogjort för. Naturligtvis stämplar du det urgamla nordiska frihetsidealet som ”liberalism”. Helt i enlighet med Sions Vises Protokoll.

Att du vill följa en manual som judar och frimurare skapat är logiskt. Men vår sida har emellertid till uppgift att bedriva äkta opposition i syfte att polarisera och radikalisera. Där ingår i högsta grad att påpeka för människor att regimen och dess lakejer vill ta alla friheter ifrån dem och att det är vi som står för äkta frihet.

Men starta för all del en subversiv pedofilklubb tillsammans med adolf512 och hylla Löfvén om det roar dig. Personligen anser jag att vänstern och regimen är tillräckligt absurda och sinnessjuka så de behöver ingen hjälp.
Citera
2018-05-14, 00:05
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Försök och hålla ditt delirium i schack nu. Att du är en kommunist som älskar Stalin och vill förslava och förtrycka har du öppet redogjort för. Naturligtvis stämplar du det urgamla nordiska frihetsidealet som ”liberalism”. Helt i enlighet med Sions Vises Protokoll.

Att du vill följa en manual som judar och frimurare skapat är logiskt. Men vår sida har emellertid till uppgift att bedriva äkta opposition i syfte att polarisera och radikalisera. Där ingår i högsta grad att påpeka för människor att regimen och dess lakejer vill ta alla friheter ifrån dem och att det är vi som står för äkta frihet.

Men starta för all del en subversiv pedofilklubb tillsammans med adolf512 och hylla Löfvén om det roar dig. Personligen anser jag att vänstern och regimen är tillräckligt absurda och sinnessjuka så de behöver ingen hjälp.
Det där är ju bara dina gamla vanliga halmgubbar och gubb-svammel som du jämt drar när du förlorar diskussionen.

Jag tycker det är konstigt att du först säger att du tillhör samma ras som judarna, och sedan vill Liberalisera Sverige precis som Judarna i Sions Vise. Judarna tjatar hela tiden i Sions Vises Protokoll att de vill Liberalisera, i syfte att göra samhället svagt. Och nu menar du att Nationella öppet ska driva den politiken.

Jag stämplar inget nordisk ideal som Liberalism, det är ju du själv som förespråkar Liberalism. De flesta norrlänningarna tycker att skoteråkning är frihet, ska de få köra skoter varsomhelst då?
Citera
2018-05-15, 08:47
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det där är ju bara dina gamla vanliga halmgubbar och gubb-svammel som du jämt drar när du förlorar diskussionen.

Jag tycker det är konstigt att du först säger att du tillhör samma ras som judarna, och sedan vill Liberalisera Sverige precis som Judarna i Sions Vise. Judarna tjatar hela tiden i Sions Vises Protokoll att de vill Liberalisera, i syfte att göra samhället svagt. Och nu menar du att Nationella öppet ska driva den politiken.

Jag stämplar inget nordisk ideal som Liberalism, det är ju du själv som förespråkar Liberalism. De flesta norrlänningarna tycker att skoteråkning är frihet, ska de få köra skoter varsomhelst då?

Jag lär inte ha några problem med att hitta citat från dig där du hyllar Stalin och avslöjar dina kommunistiska böjelser.

Du smiter ständigt undan diskussionen om Sions Vises Protokoll. Liberalism är inte äkta frihet utan judisk frihet. Liberalism är frihet från sånt som ansvar, plikt och moral. Som den kommunist du är så vill du korrumpera frihetsbegreppet. För då kan judarna i slutändan säga ”titta så dekadent och dysfunktionellt det blev med frihet, vi måste ta bort den för er”.

”Köra skoter” är exempel på frihet som liberaler INTE uppskattar utan det ligger mer i linje med den urgamla nordiska frihet jag talar om.
Citera
2018-05-15, 10:19
Medlem
adolf512s avatar
Fri sexualitet är viktigare än rätten att bära vapen, det är genom kvinnlig sexuell selektion som män med oönskade gener sorteras bort plus att de med önskvärda gener sprider dessa i större utsträckning.

Fri sexualitet är också viktigt för att man ska kunna leva ett bra liv, livet handlar inte bara om att sprida skna gener vidare eller att 'skydda' folket, det viktiga är att man leher ett roligt liv.

Friheten att göra 13-åriga tjejer gravida ä en viktig frihet eftersom det båda handlar om att leva bra liv (sex är roligt) och att sprida sina gener vidare.
Citat:
Sions Vises Protokoll.
Suck https://rationalwiki.org/wiki/The_Protocols_of_the_Learned_Elders_of_Zion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här