2023-07-10, 14:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag tycker det naturligtvis är fel om dom tar bort kommentarer som inte strider mot reglerna

Men däremot tycker jag du kan få tåla att folk säger emot och inte håller med dig
Alltså "motkommentarer" som du vänder dig emot
Har inte fått motkommentarer då inga stått kvar, endast en är blev kvar i några dagar i alla fall.
Citera
2023-07-10, 14:34
Avslutad
Dumpen på Facebook är rätt suspekt. Enligt Dumpen och deras medlemmar är den typiska gäddan en gammal och ful gubbe som är helt okänd för barnet och barnets familj
Som om inte det finns yngre förmågor i vassen
Citera
2023-07-10, 14:36
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dumpen på Facebook är rätt suspekt. Enligt Dumpen och deras medlemmar är den typiska gäddan en gammal och ful gubbe som är helt okänd för barnet och barnets familj
Som om inte det finns yngre förmågor i vassen
Går du in på Hall of Shame så ser du yngre förmågor. Ingen har missat det förutom du.
Citera
2023-07-10, 14:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har inte fått motkommentarer då inga stått kvar, endast en är blev kvar i några dagar i alla fall.

Jag har skrivit kritiska kommentarer som fått stå kvar, du har inte formulerat dig på ett respektlöst sätt ksk? Eller som kan tolkas som respektlöst?
Citera
2023-07-10, 14:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
https://dumpen.se/2023/07/07/en-mork-historia/
A men tack, sidan är verkligen rörig. Tycker det verkar som Mr har psykos och skulle behövt läggas in, med personer som har psykos får man ha överseende med, man kan inte kräva bedöma dem som fungerande vuxna.
Citera
2023-07-10, 14:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag har skrivit kritiska kommentarer som fått stå kvar, du har inte formulerat dig på ett respektlöst sätt ksk? Eller som kan tolkas som respektlöst?
DU- vet inte hur jag formulerat mig, kritiskt till viss del, respektlöst, nej.

Och vad betyder ksk som ofta används?
Citera
2023-07-10, 14:42
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
DU- vet inte hur jag formulerat mig, kritiskt till viss del, respektlöst, nej.

Och vad betyder ksk som ofta används?

Nä, jag vet int hur du formulerar dig och därför la jag till ett frågetecken

Ksk e en förkortning för kanske
Senast redigerad av Bertil.1987 2023-07-10 kl. 14:50.
Citera
2023-07-10, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Går du in på Hall of Shame så ser du yngre förmågor. Ingen har missat det förutom du.

Jag är inte medlem i Dumpen
Senast redigerad av Goldentie 2023-07-10 kl. 15:08.
Citera
2023-07-10, 15:16
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen har absolut överskridit en tydlig gräns här. Nu krävs inte ens konfrontation live för att hänga ut folk. Nu erkände Chuck Norris-snubben i telefonsamtal i och för sig, men det här är problematiskt verkligen. Svaga personer som känner sig hotade kan komma att erkänna i hopp om att inte hängas ut om någon annan använt deras bilder. Förståndshandikappade kan utnyttjas för detta ändamål och så vidare, och så vidare..
Det fantastiska är att Dumpen och deras sympatisörer inte inser eller vill inse detta. För ett år sedan så slog de alltid sig för bröstet genom att hänvisa till att gubben dök upp på en träff (trots de tveksamheter som finns med den metoden), men nu räcker det tydligen med att gubben är vad man kallar för ordentligt verifierad. Med tanke på hur Dumpen slirar på sanningen när det gäller andra saker så ligger det nära till hands att misstänka att de inte är så noga med den där verifieringen.

Personligen så tror jag att Dumpen inte tycker att det är någon större fara om någon som inte har chattat överhuvudtaget hängs ut.
Citera
2023-07-10, 15:17
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag är inte medlem i Dumpen

https://dumpen.se/category/hall-of-shame/
Citera
2023-07-10, 15:30
Medlem
Citat:
A men tack, sidan är verkligen rörig. Tycker det verkar som Mr har psykos och skulle behövt läggas in, med personer som har psykos får man ha överseende med, man kan inte kräva bedöma dem som fungerande vuxna.

Ja, sidan är rörig som fan.

Finns ju en annan snubbe som hade riktigt sjuka fantasier om att våldta bebis som också var uppenbart psykotisk. Jag har hört ryktesvägen att den personen är bipolär, med återkommande inläggningar.

Fattade dock inte att MrX var psykotisk innan, trots att maniska tillstånd brukar åtföljas av smått tvångsmässig översexualitet. Nu i efterhand känns det rätt självklart. Antagligen har psykosen klingat av och han har insett vad fan han gjort.
Senast redigerad av yyyyy7uuy88u 2023-07-10 kl. 15:36.
Citera
2023-07-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Så Sara har skadat barnen och deras mamma? Nu börjar jag på allvar tro du inte är autentisk. Så som du skriver, ordval, meningsbyggnad, perspektiv. Nä du, kryp tillbaka under stenen.

Det är enkelt för dig att tycka när du inte är den som är anhörig till barn som råkat illa ut. Uppbrottet från min bror var redan väldigt svårt för barnen men det var nödvändigt, men att barnen i det traumat även fick utstå mobbing och barn som på rasterna visade konfrontationen och och bilder från chattloggarna till framförallt ena barnet är så otroligt grymt och sorgligt.

Det stämmer att Sara eller Patrik inte gett order till vuxna eller barn i det lilla samhället att ge sig på familjen men resultatet blir just det. Dem har inte lyckats skydda några barn, endast utsätta oskyldiga barn för en än värre misär än vad dem hade behövt befinna sig i.

Det finns ingen som helst forskning som visar att uthängning ger något som helst resultat för män som söker kontakt med minderåriga. Om något så blir uthängda män än farligare, nu har han inget att förlora längre. Ingen familj, barn eller kontakt med nära och kära och inget jobb heller. Nu är han farlig om något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in