2023-07-10, 13:43
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Där är nog gallringen lika stor som på den officiella boken, allt negativt tas bort eller motkommenteras.

Men det är en grupp på över 175 000 medlemmar
Du kan inte räkna med att du ska kunna skriva kritiska kommentarer utan att bli ifrågasatt
Citera
2023-07-10, 13:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men det är en grupp på över 175 000 medlemmar
Du kan inte räkna med att du ska kunna skriva kritiska kommentarer utan att bli ifrågasatt
Nu var det inte fö**annade id*ot jag skrev, utan just enkelt påpekande, andra har också upplevt att de tar bort, i. o. m. att de tar bort så slutar man skriva där.
Citera
2023-07-10, 13:51
Medlem
Citat:
Nu var det inte fö**annade id*ot jag skrev, utan just enkelt påpekande, andra har också upplevt att de tar bort, i. o. m. att de tar bort så slutar man skriva där.
Vad skrev du då ordagrant? För de måste väl moderera hårt så inte FB stänger av dem. Kanske ditt mål? Många s.k. dumplingar vars kommentarer tas bort de också av vad jag har sett.
Citera
2023-07-10, 13:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Hittar inte dumparna från Mr X där han skriver att han ska såga av halsen, sker gallring fastän de säger att det inte görs.
Citera
2023-07-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Vad är det som talar emot?
Mer och mer än vad som talar för, skrev några saker ovan i ett inlägg till personen. Man borde inte vara förvånad ifs.
Citera
2023-07-10, 13:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vad skrev du då ordagrant? För de måste väl moderera hårt så inte FB stänger av dem. Kanske ditt mål? Många s.k. dumplingar vars kommentarer tas bort de också av vad jag har sett.
Inget som Facebook skulle ta bort. Kommer inte ihåg just.
Citera
2023-07-10, 13:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Mer och mer än vad som talar för, skrev några saker ovan i ett inlägg till personen. Man borde inte vara förvånad ifs.
Man kan börja undra om du är ett troll..
Citera
2023-07-10, 14:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Antalet uthängda verkar vara främsta målet, en del verkar ha ett skadligt intresse, andra bara konstiga tankar. Har hört många säga "jag vill döda den personen" och så känner de nog just då, men som för majoriteten så är det långt steg att gå. Många som haffas får ledsagning av Dumpen till att försöka förverkliga tanken, utan denna ledsagning skulle de möjligen kunna rida över tankarna utan att göra något, och i ett bättre mående själv ta hjälp så tankarna inte kommer tillbaka.

Den degradering de får gör att rycka upp sig själv i det närmaste spolieras. Men ingenting är omöjligt.
Citera
2023-07-10, 14:12
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Hittar inte dumparna från Mr X där han skriver att han ska såga av halsen, sker gallring fastän de säger att det inte görs.

Hittar inte heller den känns som om dom raderar efter bekräftade dödsfall. Eller så har han gömt sig någonstans på sidan den är ju inte helt optimal.
Citera
2023-07-10, 14:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ingen dödade honom. Det var ett val han gjorde själv och det var hans rättighet, till skillnad från det han gjorde online vilket är brottsligt.
Det kan ha varit ett fingerat självmord, av de åsikter som kommer fram här vore det inte omöjligt, men inte troligt. Någon kan också uppmanat honom, vilket påverkat, men är ju då hans beslut, men till viss del inte.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-07-10 kl. 14:19.
Citera
2023-07-10, 14:22
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Jag tycker det naturligtvis är fel om dom tar bort kommentarer som inte strider mot reglerna

Men däremot tycker jag du kan få tåla att folk säger emot och inte håller med dig
Alltså "motkommentarer" som du vänder dig emot
Citera
2023-07-10, 14:26
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Hittar inte heller den känns som om dom raderar efter bekräftade dödsfall. Eller så har han gömt sig någonstans på sidan den är ju inte helt optimal.

https://dumpen.se/2023/07/07/en-mork-historia/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in