2023-07-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Grejen är att Karategäddan aldrig dök upp på mötet... Allt Dumpen hade var chatten.

Problemet med chatten är att allt går att fejka enkelt. Inklusive live-bilder. Så stämmer idiotens påstående om att Dumpen redan kontaktat arbetsgivare innan mötet så kunde de mycket väl ha förstört livet för en helt oskyldig människa.

Nu tror jag inte att Dumpen skulle erkänna en sådan sak. De skulle ljuga och sätta åt honom ändå. Jag är rätt övertygad om att de gjort så förr. Ljugit om bevis.
De har inte ljugit om bevis, de kanske inte berättar allt pga polisutredningar eller för att inte gynna såna som dig, men de lämnar sina loggar och bevis till polisen och de lär knappast trixa med dem.
Citera
2023-07-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med om att dom är dåliga, riktigt uselt faktiskt. Åter igen så har jag svårt att begripa ändå. Jag menar bortsett från de gäddor som är riktiga småbarnspedofiler, så borde väl dessa hebefil-idioter åtminsone kunna sexdejta en petit 20-åring, eller varför inte en liten smal vuxen kvinna om dom nu är så förbannat kåta? Nu är jag ju själv 50+ och gillar ju moget kött, men jag har själv testat dejtingsajter för vanligt folk och jag har fått kontakt med hur många vuxna knullsugna tjejer/kvinnor somhelst. Ibland känns det som att det bara är sjuka incels som fiskas upp på Dumpen, men det stämmer ju inte heller då många har både fru och barn. Vad är det för fel på män?
De kan kanske inte manipulera, skrämma, imponera, hota ens en 20-åring på det sätt de tänder på? Fråga Fido, han har beskrivit hur han tänder på att barnen (föredragen grupp 9-13 tror jag det var) gråter, är rädda för honom. Tror det är vanligt, makten är det som eggar dem, någon som inte törs säga emot.

Militärgäddan verkar vara en sån. Att kalla dem män känns fel, de är fan fiskar.
Citera
2023-07-10, 13:45
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hur vet du att allt Dumpen hade var chatten?
Bevisa det du påstår.

”Efter att vi lyckades identifiera honom och bekräfta vissa uppgifter som gjorde att vi var säkra på att det var han som låg bakom kontot så ringde vi upp Filip för att diskutera saken med honom.

Efter att vi lyckades knyta honom till kontot har av olika orsaker valt att göra en polisanmälan.
Karatelandslaget har nu tagit bort Filip från alla uppdrag. Även arbetsgivaren har valt att vidta åtgärder.”

Källa: Dumpen.se

Det som gör mig konfunderad i detta fall är att Dumpen väljer att ligga lågt. Gäddan är t.ex. förpassad till ett tämligen anonymt blogginlägg som redan har drunknat i mängden, och inte på startsidan under ”Fiskenytt,” under vilken fångst både före och efter tas upp i kronologisk ordning. Dumpen skall ge f-n i att publicera om de inte är hundra procent säkra. Vågar inte föreställa mig hur stor skada det skulle åsamka om en oskyldig hängdes ut.

/AI
Citera
2023-07-10, 13:48
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Kan vara så att han berättat att han "varit tillsammans med" en av sina karateflickor tidigare.

Eller "satt på" som Janne Josefsson skulle sagt...
Citera
2023-07-10, 14:13
Medlem
Jisses efter dumpens framfart så ser man verkligen hur många sjuka pedofiler det finns där ute.
Någon som vet hur MrX tog livet av sig?

Tycker även att det är humor när gäddorna kommer med " vad händer nu" ? " Men detta kommer förstöra mitt liv" Jovars hellre det än att barn ska råka ut för dessa vidrigheter.
Senast redigerad av rompedasker 2023-07-10 kl. 15:03.
Citera
2023-07-10, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Det som gör mig konfunderad i detta fall är att Dumpen väljer att ligga lågt. Gäddan är t.ex. förpassad till ett tämligen anonymt blogginlägg som redan har drunknat i mängden, och inte på startsidan under ”Fiskenytt,” under vilken fångst både före och efter tas upp i kronologisk ordning. Dumpen skall ge f-n i att publicera om de inte är hundra procent säkra. Vågar inte föreställa mig hur stor skada det skulle åsamka om en oskyldig hängdes ut. Ni

/AI
De publicerar inte om de inte är säkra.
Gäddan är inte förpassad till något undanskymt ställe, han finns bland de andra i Hall of shame och har fått sitt Napp-Nr #251
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-10 kl. 14:22.
Citera
2023-07-10, 14:24
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompedasker
Jisses efter dumpens framfart så ser man verkligen hur många sjuka pedofiler det finns där ute.
Någon som vet hur MrX tog livet av sig?

Tycker även att det är humor när gäddorna kommer med " vad händer nu" ? " Men detta kommer förstöra mitt liv" Jovars hellre det en att barn ska råka ut för dessa vidrigheter.
Den som kom först såg personen hänga, så, om ingen hängt upp så! Med tanke på hans utsatthet borde rättsläkaren titta extra noga.
Citera
2023-07-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Den som kom först såg personen hänga, så, om ingen hängt upp så! Med tanke på hans utsatthet borde rättsläkaren titta extra noga.
Du menar att det kan ha varit något av hans offer eller släkt till offer som tagit saken i egna händer?

Fanns en som skrev i andra tråden om honom förut, Hundenharfyra4ben, denne verkade ha mer ingående koll. Visste när han köpte nytt hus, när frugan tog ut skilsmässa, att det var dotterns kläder han hade på sig osv. vet inte om de läser här.
Citera
2023-07-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Det som gör mig konfunderad i detta fall är att Dumpen väljer att ligga lågt. Gäddan är t.ex. förpassad till ett tämligen anonymt blogginlägg som redan har drunknat i mängden, och inte på startsidan under ”Fiskenytt,” under vilken fångst både före och efter tas upp i kronologisk ordning. Dumpen skall ge f-n i att publicera om de inte är hundra procent säkra. Vågar inte föreställa mig hur stor skada det skulle åsamka om en oskyldig hängdes ut.

/AI
Det är väl för det inte är en film? Men som jag skrivit, det kan mycket väl vara pågående polisutredning och att de måste begränsa sin info utåt pga det.
Citera
2023-07-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Eller "satt på" som Janne Josefsson skulle sagt...
Det var så jävla vidrigt att lyssna på.
Citera
2023-07-10, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Det skulle ju faktiskt mycket väl kunna vara så, har ju sett i flera delar av världen där man tvingar pedofiler att hänga sig, bla för att det ska se ut som man friviligt tagit livet av sig.
Citera
2023-07-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du menar att det kan ha varit något av hans offer eller släkt till offer som tagit saken i egna händer?

Fanns en som skrev i andra tråden om honom förut, Hundenharfyra4ben, denne verkade ha mer ingående koll. Visste när han köpte nytt hus, när frugan tog ut skilsmässa, att det var dotterns kläder han hade på sig osv. vet inte om de läser här.

När hade han på sig hennes kläder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in