Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Håller med om att dom är dåliga, riktigt uselt faktiskt. Åter igen så har jag svårt att begripa ändå. Jag menar bortsett från de gäddor som är riktiga småbarnspedofiler, så borde väl dessa hebefil-idioter åtminsone kunna sexdejta en petit 20-åring, eller varför inte en liten smal vuxen kvinna om dom nu är så förbannat kåta? Nu är jag ju själv 50+ och gillar ju moget kött, men jag har själv testat dejtingsajter för vanligt folk och jag har fått kontakt med hur många vuxna knullsugna tjejer/kvinnor somhelst. Ibland känns det som att det bara är sjuka incels som fiskas upp på Dumpen, men det stämmer ju inte heller då många har både fru och barn. Vad är det för fel på män?
De kan kanske inte manipulera, skrämma, imponera, hota ens en 20-åring på det sätt de tänder på? Fråga Fido, han har beskrivit hur han tänder på att barnen (föredragen grupp 9-13 tror jag det var) gråter, är rädda för honom. Tror det är vanligt, makten är det som eggar dem, någon som inte törs säga emot.
Militärgäddan verkar vara en sån. Att kalla dem män känns fel, de är fan fiskar.