2026-04-28, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Du missar majoriteten. Familjemedlemmar och släkt.

Därför tycker jag statistiken på familjemedlemmar och övrig släkt som hamnar på dumpen är intressant. Om det kommit fram nya offer inom familjerna. Genom publiceringarna.

Kan garantera dig att det inte händer av den enkla anledningen att de hade givigt krösamaja vatten på sin kvarn och hon hade nämt de vid varje givet tillfälle.
Citera
2026-04-28, 12:34
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man måste komma ihåg att det är en extremt imponerande dam som basar och driver kampen mot gubbarna och skulle hon anse att göra prostitution lagligt i Sverige för att rädda barn så är det mycket stor risk/chans (beroende på i vilket läger man befinner sig i) att hon får sin vilja igenom. Sara har redan lyckats ändra lagar trots sina 35+ domar i bagaget och det är fan en fet bedrift som saknar motstycke där betyg A+ inte riktigt räcker och varför stanna där liksom.

Var ju snack om att Sverige behöver lämna EU för barnens skull men minns ej hur argumentationen löd men det kan Sara säkert enkelt sälja in hos lådvinstanterna i den stora Facebookgruppen och sen Riksdagen.
Tills verkligheten kommer ikapp och det inte längre funkar att elda på dom redan hjärntvättade människorna. Ändra lagar är en stark överdrift, fick igenom en tandlös lag. Mig veterligen har ingen polis deltagit vid konfrontationer efter 1a April, för det ska ju vara olagligt då. Konstigt va?

Alla kommentarer man såg "Längtar till 1a April" osv. Mm, hände ungefär inte ett skit.
Citera
2026-04-28, 12:37
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det tror jag också. Det blir lite löjligt att, trots att Dumpen är en klåpare-organisation, förneka eventuella positiva effekter deras framfart har. Det är också uppenbart att de som en gång torskat för Dumpen har ett trauma pga detta, precis som det finns andra debatörer, som är överlevare och som har eller inte har bearbetat sitt trauma.

Det är ju inte så konstigt att debatten blir explosiv och extrem när dessa möts på tex Flashback.

Jag tycker offerhistorierna som säljs på Dumpens sida är uppenbara fiktioner. Pekoral. Precis som de obehagliga bilderna av gråtande barn som tillsammans med porren tapetserar hemsidan.

Jag inbillar mig att aktiebolaget hade sålt in det hårt om det dykt upp fler offer. Nu är det tydligt att det är antydningar och gissningar som gäller för "fakta".

Påståenden som detta, "Därför tycker jag statistiken på familjemedlemmar och övrig släkt som hamnar på dumpen är intressant. Om det kommit fram nya offer inom familjerna. Genom publiceringarna." är ju så vidriga att det vänder sig i magen, liksom när sexualsadisterna sitter och skrockar i andra tråden och frågar sig hur det låter på familjetillställningarna. frånvaron av omtanke om barn kan knappast bli mer tydlig.

De här människorna kunde lika gärna plåga lägerfångar.
Citera
2026-04-28, 12:42
Medlem
Citat:
Sannolikt borde det vara så. Men jag vet inte.
Svårt att tänka mig att alla gäddor är förstagångsförbrytare.

Förklara på vilket sätt detta skulle vara sannolikt? Närmare 800 gäddor och du vet inte om ett enda fall, men du anser att de borde bara sannolikt hur tänker du?
Klart att du har svårt att tänka dig de då motsatsen skulle göra de betydligt mycket svårare att motivera fortsatt produktion av ditt sadistrunkmaterial.
Citera
2026-04-28, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Nej ok. Men om Dumpen är upp i drygt 770 gäddor och det finns någon av dem som har barn i sin absoluta närhet, så borde det ju ha framkommit i alla fall ett enda fall som fått uppmärksamhet, kan jag tycka.

T.ex. åtminstone en mamma vars bror är en gädda och som tidigare har fått vara barnvakt åt hennes ungar eller dylikt. Om det har funnits sådant så borde Dumpen ha ett väldigt starkt intresse av att lyfta upp det i stället för att skriva berättelser om anonyma "överlevare" på sin blogg.

Tro mig tjackludret hade skrikigt som en gris i närmsta mikrofon dirrrrekt. De har helt enkelt inte hänt.
Citera
2026-04-28, 12:47
Medlem
Citat:
Jag gissar att familjerna undviker allt som har med dumpen att göra om någon av deras familjemedlemmar blir publicerade.

Men det är väl bara Sara och Patrik som vet hur "samarbetet" ser ut då de kontaktar familjerna.

Ja eller så kan det vara så att de är vuxna människor som lyckats manipulera andra vuxna människor och se fanns aldrig någon reel risk för riktiga barn.

Du har löjligt mycket tilltro till SoP verkar de som, du måste vara duktigt naiv.
Citera
2026-04-28, 12:59
Medlem
Citat:
Fast det går ju inte att säga hur skvallret florerar vem som offret pratat med etcetera.(offentlig skampåle) Hur information kommer fram.
Finns det en bild publicerad och video så blir det ju kaos då kommer nog mycket upp till ytan.
Jag förstår din poäng men traumat som det innebär för familjen kan vara gynnsamt för att övriga offer ska komma fram. Som att dra av ett plåster.

Jag kan hålla med om att Dumpen är amatörmässig. Det är bara att kolla på utvecklingen från start.
Och hur den förändras eftersom med skandaler och dylikt.
Men som jag skrivit i tidigare inlägg så gissar jag att Dumpen är tillfällig för att skynda på lagstiftningen. De har ju redan fått igenom en lagändring.

Jag är då övertygad om att fler offer kommit upp till ytan p.g.a. publiceringarna.

Wow du låter mer och mer störd ju mer jag läser.
Så om jag går och torterar dina föräldrar så kanske dom erkänner att du är en liten sadistrunkbög som köper snuff filmer från Syrien, och gör dom inte de så va de ändå en gynnsam upplevelse för er för du kunde ju faktiskt varit en sadistrunkbög? Lite som att dra av ett plåster.

Va fan snackar du mer eller mindre all kritik mot dumpen vägrar dom ju ta till sig, tillochmed vid skandalerna så vägrar dom att förändra någonting?
Vilken lagstiftning är de som ska förändras menar du? Ja grattis dom lyckades få igenom en lag som förbjuder att man kastar tuggummi på marken när nedskräpning redan existerar. Bra att vi skyndade på de.

Ge en konkret anledningen till varför du är övertygad om det?
Citera
2026-04-28, 13:01
Medlem
Citat:
Det tror jag också. Det blir lite löjligt att, trots att Dumpen är en klåpare-organisation, förneka eventuella positiva effekter deras framfart har. Det är också uppenbart att de som en gång torskat för Dumpen har ett trauma pga detta, precis som det finns andra debatörer, som är överlevare och som har eller inte har bearbetat sitt trauma.

Det är ju inte så konstigt att debatten blir explosiv och extrem när dessa möts på tex Flashback.

Vad har det för positiva effekter menar du?
Citera
2026-04-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Kan garantera dig att det inte händer av den enkla anledningen att de hade givigt krösamaja vatten på sin kvarn och hon hade nämt de vid varje givet tillfälle.
Inte bara, tror det är 2 gånger det skrivits i andra tidningar om hur styvbarnen kommit fram och sagt att den uthängde varit på dem.

Det finns inget som tyder på att majoriteten skulle ha begått brott tidigare men det finns några som definitivt kan ha och några som definitivt har gjort dåliga saker. Men avsaknaden på bevis är ju snarare ett tecken på att majoriteten skulle vara felaktigt uthängda snarare än att det skulle finnas riktiga offer.

Det kan såklart finnas bara att de valt att vara tysta men som du säger, om de hade trätt fram hade de stått om det i media. Stor del har legat ute ett tag nu, men det har varit tyst.

Älskar logiken bakom de har fångat en och annan ful fisk så alla är de facto fula fiskar.

Tycker vi kan skita i "bortom rimligt tvivel" i rättsväsendet också och köra med "Polisen satte dit en riktigt vidrig jävel förra året så dessa 20 gripna kan gå rakt i fängelset" behövs ingen rättegång eller något. Det finns något som tyder på att de kasnke potentiellt skulle begått något brott så in med dem.

Samt om man tillämpar ytterligare Dumpen logik så skall dessa 20 dessutom avrättas även om det var att de snattade för att de var hungriga för polisen grep ju och avrättade förra veckan Göran som massmördat och våldtagit över 100 människor.

Tar vi dessutom Patriks visa ord ifrån facebook "Kan man tänka sig träffa en 16åring så kan man tänka sig ha sex med en 9åring"
Motsats, kan man tänkas sno för att man är hungrig kan man tänka sig att mörda så straffet bör vara det samma.
Senast redigerad av Allahelgon 2026-04-28 kl. 13:15.
Citera
2026-04-28, 14:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

I framtiden kommer man att prata om det positiva som Dumpen bidrog med.
Sen tror jag som du nämner här varför debatten på Flashback blir så extrem och explosiv.
Att dessa har svårt att mötas är inte konstigt.
Citera
2026-04-28, 14:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Inte bara, tror det är 2 gånger det skrivits i andra tidningar om hur styvbarnen kommit fram och sagt att den uthängde varit på dem.

Det finns inget som tyder på att majoriteten skulle ha begått brott tidigare men det finns några som definitivt kan ha och några som definitivt har gjort dåliga saker. Men avsaknaden på bevis är ju snarare ett tecken på att majoriteten skulle vara felaktigt uthängda snarare än att det skulle finnas riktiga offer.

Det kan såklart finnas bara att de valt att vara tysta men som du säger, om de hade trätt fram hade de stått om det i media. Stor del har legat ute ett tag nu, men det har varit tyst.

Älskar logiken bakom de har fångat en och annan ful fisk så alla är de facto fula fiskar.

Tycker vi kan skita i "bortom rimligt tvivel" i rättsväsendet också och köra med "Polisen satte dit en riktigt vidrig jävel förra året så dessa 20 gripna kan gå rakt i fängelset" behövs ingen rättegång eller något. Det finns något som tyder på att de kasnke potentiellt skulle begått något brott så in med dem.

Samt om man tillämpar ytterligare Dumpen logik så skall dessa 20 dessutom avrättas även om det var att de snattade för att de var hungriga för polisen grep ju och avrättade förra veckan Göran som massmördat och våldtagit över 100 människor.

Tar vi dessutom Patriks visa ord ifrån facebook "Kan man tänka sig träffa en 16åring så kan man tänka sig ha sex med en 9åring"
Motsats, kan man tänkas sno för att man är hungrig kan man tänka sig att mörda så straffet bör vara det samma.

"Tar vi dessutom Patriks visa ord ifrån facebook "Kan man tänka sig träffa en 16åring så kan man tänka sig ha sex med en 9åring""

Jag skulle lätt kunna ha sex med en söt 16-åring om jag fick chansen, men absolut inte med en 9-åring. Snart kommer Dumpen börja ge sig på folk som har sex med folk i laglig ålder också.
Citera
2026-04-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon

Ja, som alltid kommer Patrik med korkade uttalanden. Om vi bortser ifrån eventuell lämplighet är väl en 16-åring såväl mentalt som fysiskt närmare en 22-åring än en 9-åring.
Hade inte Patrik belägrat en 22-åring? Snacka om att kasta sten i glashus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in