2023-07-05, 16:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jasså du har vaknat nu igen.

Tror andra kan intyga om att jag inte försvarat JG denna säsongen efter det stod klart att han inte skött käket och träningen under semestern. Mycket kan man titta mellan fingrarna med men att inte sköta den mest fundamentala uppgiften du har som elitidrottare är fan aldrig okej. Som sagt, en riktig horunge som nog gör bäst i att "göra en Fischer" innan fler inser att vi ligger på 14:e plats med 2 vinster på 13 matcher spelade trots 10 miljonersmannen på topp.

Min innersta önskan är att Henning Berg påbörjar en stenhård regim med vad som närmast kan beskrivas som ett skräckvälde där spelare får gå hem från bortamatcher om dom inte uppnått ett förbestämt antal löpmeter under match och där misskötsel av diet och träning får ödesdigra konsekvenser. Dags för JG att vakna upp och fatta vilken klubb det är han spelar i. AIK är ingen jävla lekstuga. Vi söker endast spelare som är ärade av att representera klubben och som skötter sig därefter.

Helt enig jag hyllade också Guidetti förr men tröttnat helt.

Henning måste visa alla spelare att vi är inte något jävla Hammarby och nöjda komma 8:a
Citera
2023-07-08, 14:43
Medlem
laddkingens avatar
nu tvivlar jag på att han gått mer än 9 år i skolan men om han tagit studenten från vilken skola var det ?
Citera
2023-07-08, 18:31
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
nu tvivlar jag på att han gått mer än 9 år i skolan men om han tagit studenten från vilken skola var det ?

Där han växte upp finns ingen skola. Syns väl på honom?

Är Berntsen på riktigt kanske så vi får se en Guidetti i form ändå? Chilla under hans ledarskap verkar inte vara nya riktningen.

Den hjärndöda Milosevic sade att man tränat hårt tidigare men nu tränar fem gånger hårdare. Får inte ekvationen att gå ihop riktigt… om det inte kommer poppa hälsenor till höger och vänster i rissne nu dvs.
Citera
2023-07-08, 19:06
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Där han växte upp finns ingen skola. Syns väl på honom?

Är Berntsen på riktigt kanske så vi får se en Guidetti i form ändå? Chilla under hans ledarskap verkar inte vara nya riktningen.

Den hjärndöda Milosevic sade att man tränat hårt tidigare men nu tränar fem gånger hårdare. Får inte ekvationen att gå ihop riktigt… om det inte kommer poppa hälsenor till höger och vänster i rissne nu dvs.

hans vita slavägare till far såg nog till att johnny gick på kenyas finaste skola bland alla andra vita exploatörers barn som skor sig på de fattiga och jag tar för givet att han på något sätt fick skolning när han spela i bp och bodde i rissne för han kan väl läsa och skriva ? förutom på faderskapspapper från amerika förvisso

sjukt att dom tränar 5 gånger hårdare men det märks inte på vår käre johnny övervikt som alltid och står och flåsar i halvtidsvilan
Citera
2023-07-10, 13:17
Medlem
Det talas om att Victor Fischer var årets fiaskovärvning, men bleknar ju jämfört med detta:

Guidetti
Signing-bonus = 12 Mkr
Månadslön = 375 000 kr, dvs bruttolön = 4,5 Mkr per år.
Lägg till sociala avgifter (30 %) och försäkringar, så är vi nog uppe på en årskostnad på 7 Mkr för AIK.

Korpspelare.
Frågan är om han skulle platsa i Vasalund?
Citera
2023-07-10, 13:39
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Under hela sin tid i Allsvenskan för AIK har han alltså gjort 1 mål 0 assist.

Och målet kom i en förlustmatch så det var betydelselöst. John har alltså bidragit till hela 0 poäng för AIK hittills.
Citera
2023-07-10, 15:19
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Det talas om att Victor Fischer var årets fiaskovärvning, men bleknar ju jämfört med detta:

Guidetti
Signing-bonus = 12 Mkr
Månadslön = 375 000 kr, dvs bruttolön = 4,5 Mkr per år.
Lägg till sociala avgifter (30 %) och försäkringar, så är vi nog uppe på en årskostnad på 7 Mkr för AIK

Korpspelare.
Frågan är om han skulle platsa i Vasalund?

var har du fått uppgifterna ifrån ? jag har förstahandskälla på kontraktet
sign on stämmer men lönen är 200 000 kr / månad

Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Och målet kom i en förlustmatch så det var betydelselöst. John har alltså bidragit till hela 0 poäng för AIK hittills.

borde gjort mer än så ? jag blev attackerad här när jag kalla el gordo flopp och såga honom längst fotknölarna med argument såsom att han gjort mål i derbyn och avgjort diverse matcher men det stämmer alltså inte ?
Citera
2023-07-10, 15:24
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

23 matcher 6 mål och 2 assist i Allsvenskan för AIK enligt transfermarkt
Citera
2023-07-10, 15:25
Medlem
kompjuters avatar
Guidetti verkar skita i aik fast han låtsas i varje intervju att det är tvärtom, och sitter säkert och garvar hemma i soffan med sitt lönekuvert.
John är ett svenskt Nigeriabrev Deluxe
Citera
2023-07-10, 15:28
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Guidetti verkar skita i aik fast han låtsas i varje intervju att det är tvärtom, och sitter säkert och garvar hemma i soffan med sitt lönekuvert.
John är ett svenskt Nigeriabrev Deluxe

och fansen har fullständigt gått på det också
Citera
2023-07-10, 15:28
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
23 matcher 6 mål och 2 assist i Allsvenskan för AIK enligt transfermarkt

Skulle skriva ”den här säsongen”, skrev fel.
Citera
2023-07-10, 16:49
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Skulle skriva ”den här säsongen”, skrev fel.

är det inte kulturell appropiering det el gordo håller på med ? hela hans personlighet och sätt att uttrycka sig förutom på fotbollsplanen där har han varit värdelös sen 2012
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in