Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Ja då kommer de få sin uppmärksamhet i de andra medierna, även utanför Sverige, en världsnyhet.
Ett telefonsamtal kan endast verifieras om man känner vederbörandes röst- dialekt- synax.
Vi har att göra med juridiskt helt inkompetenta människor men som har viss form av kompetens bakom sig.
Jag skulle vilja veta hur många av dessa 252 som vid ett vanligt samtal hade erkänt sin hela, halva eller delar av dragningen till minderåriga under 15, tex 14.
Bara en simpel fråga... Har du någon gång tänkt på en fjortonåring? Vid ett nej-svar så vet jag vilken ohyra du är och då har jag ett reportage om dig som lögnare.
Jag hade inte behövt några andra belägg som helst om att han hade svarat nej. Jag hade sagt, du ljög för mig din falska hycklare och därför måste detta nu belysas.
Det ska inte gå runt falskheter i Sverige. Sluta ljug, annars har jag fan god lust att knyckla till precis första bästa man som inte säger sanningen exakt som den är.
Om någon tanke eller sexuell blick någon gång har landat på någon minderårig så måste det svaras ja.
Kanske också ett svar att det vet jag inte eftersom jag inte visste åldern men möjligt att han eller hon var minderårig. Ingen aning. Det hade också dugt. Men absolut inte bara ett nej.
Det gäller även kvinnor men inte lika givet i de fallen så där hade jag behövt mer belägg än bara ett nej.
Eller egentligen whatever... Man skulle komma med nakna barn eller minderåriga i sexuella poseringar (om det hade varit lagligt) stannat första bästa man och frågat.
Skulle du kunna tänka dig att vid ett sexuellt upphetsat tillstånd ha sex med henne eller honom om det vore lagligt och hade klassats som normalt?
Vid ett nej-svar så vore det lögn. Sen hade JK kunnat fingerpulla sitt eget anus.
Hur många hade svarat nej? Hur många män är lögnare i Sverige? Vilken procentsats har vi att göra med?
Buprun... Mycket bra. Där skulle seriösa intervjuer behövas. Jag undrar i mitt stilla sinne hur många nej svar som hade givits. Någon tänker säkert knytnävar men det är såklart inte acceptabelt.