2023-07-05, 22:37
Moderator
Maviels avatar
Har buntat ihop två trådar av trådstartaren som båda fokuserar på hans behov av att hitta en partner.

Håll dig i denna tråden nu i detta ämnet. Det behövs inte fler trådar. Diskussionen blir inte bättre av det!

/Moderator
Citera
2023-07-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hur gjorde ni för att få knulla en snygg tjej? och vart träffade du henne?
undrar detta?'
Har haft en tjock flickvän för nåt år sen. men hon gjorde slut. vill nu ha en smal och snygg tjej men hur fan fixar man de? blir nobbad konstant. Känns som att snygga tjejer är dryga och inte vill prata med mig, även ifall man fixat håret och köpt snygga kläder och gör sig fin
Vardaglivet jobbet , gröna lund, Datingsiter
Citera
2023-07-06, 08:54
Medlem
LKKINGENs avatar
Något tips är svårt att ge för jag har aldrig varit en "bli tillsammans" person.
Ser du ut som en 3:a lär du inte kunna ragga på en 6:a med mindre än att du springer omkring med en FB-dase.
Jag har raggat mycket på gym och simhall i mina dagar och fått massor av napp men på den tiden tålde jag att granskas i badbyxor.
Du verkar desperat och ganska, sorry, men dum.
Du kan såklart trolla men om vi inte tror det så.
Att inte kunna skriva de och dem rätt är en ganska stor last som du kanske skall ta tag i.
Om du lockar med pengar kommer du garanterat få napp men du kommer få lida för personen i fråga kommer att förakta dig och är du desperat kommer du ta skit tills du är färdig för kistan.

Även om det finns snygga men otroligt korkade brudar så har dessa koll på sitt värde på kukstegen så dom kan du nog glömma och har du varit ihop med ett fetto så är du nog inte byggd för den lite smartare kategorin så..
Ta vad du får och var nöjd med det eller lev ensam.

Ska du köra penga racet så varför inte importera en 18-årig thailändska( filippinskor är kanske fulare men troligen billigare) och när hon lämnar dig efter 2 år( då hon får sitt "greencard") så hämtar du en ny.
Flasha dock aldrig med dina pengar får då är du fucked vare sig du är hemma eller i Thailand.
Citera
2023-07-06, 09:03
Medlem
Om du är en riktigt skön person är det inga problem.

Alla incels tror det går på utseende och status, men de av mina kompisar som har haft flest fina brudar har sett ut som fan, varit skitiga (inte luktat illa dock) och hantverkare.

Men de har varit riktigt sköna personer, såna som alla gillar att snacka med och vill vara med.

Personligen är jag inte sån, men min andra flickvän var över min liga, en snygg brud. Men tröttnade rätt fort på henne, vi funkade inte alls personlighetsmässigt, jag hade bara gått på hennes utseende.

Efter det slutade jag fokusera på skalan på tjejer utseendemässigt. Du orkar inte vara ihop med någon du inte passar med ändå.

Ska du bara dra hem snygga brudar för en natt hjälper det nog att se bra ut.

edit: träffade min snygga brud på krogen, vi var från samma ort och hade delvis gemensamma bekanta, så det var öppningen (jag hade spanat in henne för länge sen, men hon visste så klart inte ens vem jag var). men jag börjar bli gammal nu, vet inte om folk fortfarande ens går ut på krogen för att möta tjejer.
Senast redigerad av deusx.machina 2023-07-06 kl. 09:05.
Citera
2023-07-06, 09:12
Jag föddes snygg själv så att få snygga tjejer är inget problem. Jag brukar knulla dom i min säng med min kuk.
Citera
2023-07-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
Ytliga tjejer är sällan flickvänsmaterial som många otroligt snygga brudar tenderar till att vara. Sök istället efter någon söt med hjärtat på rätt ställe, när du sedan kärar ner dig i denna tös kommer hon vara en tio-poängare i dina ögon.

Snygg är inte att lilställa med ytlig. Jag är skitsnygg men knappast ytlig.
Citera
2023-07-07, 21:38
Medlem
Jag tycker att ni killar ska stöta på de där blyga tjejerna som sitter och gömmer sig i ett hörn, de längtar efter att få lite uppmärksamhet.
Var inte för burdusa bara.
Citera
2023-07-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Jag tycker att ni killar ska stöta på de där blyga tjejerna som sitter och gömmer sig i ett hörn, de längtar efter att få lite uppmärksamhet.
Var inte för burdusa bara.
👍 helt rätt inställning.

Det är inte alls svårt att få snygga kvinnor det handlar bara om attityd inget annat. Att det finns dårar som tror att utseendet styr allt visar ju på att de har gått på hollywood lögnen att bara snygga människor får varandra, fan det är ju bara film de gör det för att sälja filmen.

Nä ta och titta på stan där du bor så kommen du snart att se att de flesta par är den ena snyggare än den andre och det är så det fungerar i naturen.
Citera
2023-08-13, 20:04
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Skrev & hälsade från en gemensam bekant. On point!
Citera
2023-08-13, 20:05
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hur gjorde ni för att få knulla en snygg tjej? och vart träffade du henne?
undrar detta?'
Har haft en tjock flickvän för nåt år sen. men hon gjorde slut. vill nu ha en smal och snygg tjej men hur fan fixar man de? blir nobbad konstant. Känns som att snygga tjejer är dryga och inte vill prata med mig, även ifall man fixat håret och köpt snygga kläder och gör sig fin
Först ha något att erbjuda. Du kommer längst med brudarna på humor och fin personlighet.
Men går ju att bara vara en snygg köttbit också om inte din personlighet är alltför vidrig.

Vilket typ alla incels tror är skitsnack. Men att tro dom om hur man får kvinnor är ju lite... idiotisk så att säga.
Citera
2023-08-15, 20:03
det är en förbannad motsägelse men konstigt nog så stämmer det.. ju snyggare de är de stå lättare är de pga osäkerhet.
Citera
2023-08-15, 20:08
Bannlyst
snygga tjejer är lättast få i säng, då dom är självsäkra, fulare tjejer skäms mer och är svårare
få i säng ofta snabbt, de kan vara oerfarna även.

Det brukar heta blond bimbo och liknande av den anledningen att dom sär snabbt.

Du måste som MAN våga bara, bli inte blyg för någon är snygg, bara på, snacka,
så sär hon ganska snart.

Varför ser ni fula blattar med snygga blonda tjejer ofta?
Svensson är feg och blyg för hon är snygg, blattar är tuffa och går fram, behandlar henne som
horan typ, men är kanske charmiga i början.

Ta för er, ni måste våga. snygga tjejer vill ha modiga killar, utseende på er är inte allt,
men ni måste vara MÄN, våga gå på, snacka, blyga får inget ligg

FULA små blatte losers får knulla , för dom är MÄN , tuffa, ej fega.
Ni svenskar har mycket större chans, bara ni kör med samma stil, VAR SJÄLVSÄKRA,
gå på hårt, fega inte, inga pussies
Senast redigerad av brittafittans 2023-08-15 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in