Citat:
Ursprungligen postat av
estet10
Hej! Om man har mycket pengar i utdelningsaktier ca 5-6 miljoner så kan man få i utdelning årligen 240 tusen ungefär . Vilket ger 20000 tusen kr i månaden på ett år.
Om jag gör en tinder profil och skriver att jag erbjuder mig kommande flickvän att få bli hemmafru och jag betalar via aktieutdelning
Kommer nog skriva också typ att vill inte att vi ska arbeta bort vårt liv. Utan att styra vad vi ska göra på dagarna tsm.
Tror ni jag kommer få napp på någon tjej som vill bli tsm med mig ?
Menar inte att vi ska bli ihop direkt men att jag ändå hintar om vad jag är ute efter.
Tror ni att jag kommer bli väldigt intressant för tjejer? Jag är 29 år gammal
Vad är vitsen med att bli tillsammans med någon som enbart vill veta av dig för dina pengar? Varför inte gå till en hora istället om du nu ändå ska betala för det?
Är du en förmögen man så ska du enbart använda dina pengar för att förhöja din status för att få uppmärksamhet av det kvinnliga könet. Det är ett smart sätt. Du ska inte använda det till att bli någon patetisk sugar daddy eller någon som betalar kvinnor för att de ska vilja veta av dig.
De flesta kvinnor förtjänar inte en krona ska tilläggas. Akta dig för folk som vill utnyttja dig för pengar.
Du måste bygga upp din självbild, självrespekt etc. Det är A och O för att komma någon vart i livet.
Det finns inga gratis luncher i livet.