2023-06-15, 11:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Precis! Många vågar inte närma sig snygga kvinnor då de tror de inte har en chans, så en självsäker halvsnygg man kan komma långt på att bara våga.

Ja man måste våga. Tror man nu ändå man ska bli nobbad så varför inte bli nobbad av en snyggning istället.
Citera
2023-06-15, 21:50
Medlem
cerns avatar
Det var en gift kvinna som gick förbi mitt hus där jag satt på altanen varje förmiddag och drack kaffe. Hon gick förbi varje dag med hunden och jogging pants, riktig 10-poängare, helt ovanför min liga.

Jag börja prata med henne bara om allt möjligt, gav henne min uppmärksamhet och log med självförtroende såklart.. Hon började fråga mig saker och visade helt klart intresse.

Sen bjöd hon över mig på en grillkväll bara hon och jag.. Vi drack vin och hon drog till sig mig och gav mig en kyss sen körde vi på där och då på bordet i hennes trädgård.
Citera
2023-06-15, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hur gjorde ni för att få knulla en snygg tjej? och vart träffade du henne?
undrar detta?'
Har haft en tjock flickvän för nåt år sen. men hon gjorde slut. vill nu ha en smal och snygg tjej men hur fan fixar man de? blir nobbad konstant. Känns som att snygga tjejer är dryga och inte vill prata med mig, även ifall man fixat håret och köpt snygga kläder och gör sig fin
Jag är 69, åkte till Thailand o h Filipinerna och under 6 månader hade jag varje dag en ny snygg smal 16 årig asiatiska i sängen. 15 ville gifta sig med mig omedelbart. Så snygga och vilda tjejer träffade jag aldrig i Sverige under hela mitt liv. UNDERBART!!!
Citera
2023-06-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Småpratade och skojade med en otroligt attraktiv kvinna, på en pub en kväll mitt i veckan. Påpekade samtidigt att jag skulle ut på samma pub under lördagen, frågade om hon var intresserad av att komma och spela poker på förfest, då vi hade ont om folk. Bytte nummer och så sa jag åt henne att höra av sig om hon blev intresserad av att spela poker på lördagseftermiddagen. Jag hörde inte av mig till henne, hon hörde inte av sig till mig.

Sedan såg jag henne under kvällen på puben, och givetvis gjorde jag ingenting åt saken, utan jag höll mig till mitt gäng. Efter några timmar började hon ragga via sms (hör och häpna), och sedan bar det av hem till henne. Det kändes gött att få napp på en otroligt vacker kvinna, utan att själv behöva anstränga sig.

Måste givetvis påpeka att jag vann pokerturneringen också
För er som undrar hur man fixar till det med en snygg kvinna läs citatet det är så här man gör.

Att "strunta" i dem är det bästa man kan göra tänk själv om du är supersnygg jag kan lova att du blir väldigt trött på alla som raggar på dig, men om någon visar måttligt intresse då jävlar blir de nyfikna. Vanligt bonnragg fungerar bara på normala kvinns.
Citera
2023-07-05, 21:59
Medlem
Kan detta göra att någon nappar på att bli tsm me mig?

Hej! Om man har mycket pengar i utdelningsaktier ca 5-6 miljoner så kan man få i utdelning årligen 240 tusen ungefär . Vilket ger 20000 tusen kr i månaden på ett år.

Om jag gör en tinder profil och skriver att jag erbjuder mig kommande flickvän att få bli hemmafru och jag betalar via aktieutdelning
Kommer nog skriva också typ att vill inte att vi ska arbeta bort vårt liv. Utan att styra vad vi ska göra på dagarna tsm.

Tror ni jag kommer få napp på någon tjej som vill bli tsm med mig ?

Menar inte att vi ska bli ihop direkt men att jag ändå hintar om vad jag är ute efter.

Tror ni att jag kommer bli väldigt intressant för tjejer? Jag är 29 år gammal
Citera
2023-07-05, 22:07
Medlem
peterZiipens avatar
Vad kul att vara tillsammans med någon med vetskapen om att hon gör det för pengarna och inte för att hon älskar en!
Citera
2023-07-05, 22:08
Medlem
franges avatar
Nej, med tanke på hur desperat och misslyckad du verkar - inte minst genom att kolla alla dina tidigare trådar där du verkar vara besatt av att få en tjej (men likt förbannad misslyckas varje gång) och det sedan ända tillbaka sedan 2015, så skrämmer du uppenbarligen bort tjejer vid första kontakt. Om de inte lägger benen på ryggen bara av att de ser dig, det vill säga.
Citat:
Vilket ger 20000 tusen kr i månaden på ett år.
20 miljoner i månaden?
Senast redigerad av frange 2023-07-05 kl. 22:11.
Citera
2023-07-05, 22:11
Bannlyst
Citat:
Hej! Om man har mycket pengar i utdelningsaktier ca 5-6 miljoner så kan man få i utdelning årligen 240 tusen ungefär . Vilket ger 20000 tusen kr i månaden på ett år.

Om jag gör en tinder profil och skriver att jag erbjuder mig kommande flickvän att få bli hemmafru och jag betalar via aktieutdelning
Kommer nog skriva också typ att vill inte att vi ska arbeta bort vårt liv. Utan att styra vad vi ska göra på dagarna tsm.

Menar inte att vi ska bli ihop direkt men att jag ändå hintar om vad jag är ute efter.

Hahah!
Ja det lär ge dig några bra träffar, men frågan är om du vill ha golddiggers ?
Citera
2023-07-05, 22:12
Medlem
Citat:

Tjejer letar:
1. att ha kul, 2. att vara trygg, 3. att få mer status

Tror de är mer intresserad av helheten, där pengar absolut är en del.

Men du får inte glömma att det är ett spel. Inte många svenska tjejer hade gillat tanken på att bli försörjda från start. Dock vill de flesta tjejer jobba mindre på sikt.
Citera
2023-07-05, 22:17
Medlem
Belters avatar
Nej, det kommer inte ge dig några ligg.
Citera
2023-07-05, 22:21
Medlem
VackraYazmines avatar
Du kan absolut få en (snygg!) flickvän vid de kriterierna. MEN du kan inte skriva så rakt ut i din profil! Du måste VISA att du har pengar på ett fint/diskret sätt, inte PRATA/SKRIVA om att du erbjuder pengar. Det blir bara billigt.
Citera
2023-07-05, 22:27
Medlem
Citat:

Vad är vitsen med att bli tillsammans med någon som enbart vill veta av dig för dina pengar? Varför inte gå till en hora istället om du nu ändå ska betala för det?

Är du en förmögen man så ska du enbart använda dina pengar för att förhöja din status för att få uppmärksamhet av det kvinnliga könet. Det är ett smart sätt. Du ska inte använda det till att bli någon patetisk sugar daddy eller någon som betalar kvinnor för att de ska vilja veta av dig.

De flesta kvinnor förtjänar inte en krona ska tilläggas. Akta dig för folk som vill utnyttja dig för pengar.

Du måste bygga upp din självbild, självrespekt etc. Det är A och O för att komma någon vart i livet.

Det finns inga gratis luncher i livet.
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2023-07-05 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in