2023-07-06, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jag kan inte säga att jag VET men på telefonsamtalet så låter det så
Du menar att du går på vad han säger?
Citera
2023-07-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Föga förvånande verkar hon vara Thai...
Varför tror du det? Men om man ska gå efter hennes yrke talar det för att de inte kommer vara gifta länge till.
Citera
2023-07-06, 14:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Varför tror du det? Men om man ska gå efter hennes yrke talar det för att de inte kommer vara gifta länge till.
En person med samma namn, på samma ort, hade thailändsk text på Facebook , så tämligen svag indiciekedja, det medges
Citera
2023-07-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
FYI, Sara tweetade för en timme sen att nästa gädda som ska publiceras i morgon kommer bli en stor sk. snackis. Spännande! Vem gissar/hoppas ni på? Själv hoppas jag på Gardell.

De ha väl varit i Almedalen? Politiker eller hämnd för senaste tidens kritik? Inget förvånar mig längre.
Citera
2023-07-06, 15:14
Medlem
Citat:

Hon är svensk. Jag hittade hennes Facebook.
Gäddans Facebook är relativt dold men på en av hans bilder hade någon gubbe med samma efternamn gjort en gilla-markering. Bland den gubbens vänner hittade jag gäddans fru.
Citera
2023-07-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av struntsallad
Gäddans Facebook är relativt dold men på en av hans bilder hade någon gubbe med samma efternamn gjort en gilla-markering. Bland den gubbens vänner hittade jag gäddans fru.
Jag hittade den också så. Snubben med samma efternamn började på gymnasiet 2018 enligt inlägg. Tycks vara i 60-årsåldern. OT men den digitala kompetensen i de gruppen alltså.

Synd om frugan, de gifte sig för fyra bara år sen. Gullig hund.
Citera
2023-07-06, 15:30
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag hittade den också så. Snubben med samma efternamn började på gymnasiet 2018 enligt inlägg. Tycks vara i 60-årsåldern. OT men den digitala kompetensen i de gruppen alltså.

Synd om frugan, de gifte sig för fyra bara år sen. Gullig hund.

Otroligt respektlöst av er och vara inne och rota på anhörigas Facebooks och sedan kommentera det här. Skärp er!

Nej det spelar ingen roll att endast kommentera att hon har gullig hund. Det är jävligt obehagligt beteende oavsett. Försök tänka er in i sitsen själva. Anhöriga ger man fan i, punkt slut.
Senast redigerad av populopidus 2023-07-06 kl. 15:32.
Citera
2023-07-06, 15:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Aha! Tack, jag kan inte Facebook . Då hon är svensk lär han nog få mer bekymmer - bra, ett otroget svin är vad han är!
Citera
2023-07-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Även för anhöriga till gäddorna?

Jag förstår hur du menar och jag håller i princip med dig.
Min anledning att hitta henne på Facebook var att någon här i tråden kom med ett felaktigt påstående, inte att hänga ut henne eller kränka henne.
Citera
2023-07-06, 15:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ännu ett klockrent svar! Det ligger så mycket dolda värderingar i svaret, så mycket förutfattade meningar, så mycket kittlande smygrasism. Du gör alltså kopplingen att grisfarbror Tompa, eftersom han är en grisig pedofil, väljer att importera ett thailuder eftersom thailuder i allmänhet är småväxta och påminner mer om barn än andra nationaliteter, precis så som alla grisfarbröder med annalkande 60-årskris här i Norden resonerar. Man ska ha en thai liksom. Den är både billig och har god resistens i blygdläpparna.
Citera
2023-07-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Otroligt respektlöst av er och vara inne och rota på anhörigas Facebooks och sedan kommentera det här. Skärp er!

Nej det spelar ingen roll att endast kommentera att hon har gullig hund. Det är jävligt obehagligt beteende oavsett. Försök tänka er in i sitsen själva. Anhöriga ger man fan i, punkt slut.
Okej. Point taken.
Citera
2023-07-06, 16:09
Medlem
Har gädda 250 varit eller är militär?

Är det klarlagt?

Han uttrycker sig i tal på ett sätt man ibland uppfattar utbildade militärer.

Läser man chattloggarna är "hemliggäddan" mer än rökt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in