2023-07-06, 13:01
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur vet du att hon är Thai? För rebusen är väl orten? Dryck+underbyxa

Det var en moderator som skrev det i tråden.
Själv är jag skeptisk.
Citera
2023-07-06, 13:05
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, här har vi en gädda som valde "fight" istället för flight. Blev dock löjligt då han ju inte bör fajtas när det finns bildbevis som motsäger allt.

Jag tror dock han antigen kommer köra stenhårt på "man måste va 18 för att få chatta där och det är det som betyder något" alt. lägga sig platt inför arbetsgivaren. Troligen det förstnämnda och det är ju fan inte hållbart när tjejen erkände att hon ljög om åldern och ganska genomgående i chattarna ojar sig över ålderstabu, olagligt osv, vilket han helt klart tände på 🤔

Men Försvarsmakten lär få det svettigt helt klart. Mannen verkar snobbig och vill inte sjunka som en sten i rang.

Tolkade det som att han förstår att detta kommer nå hans arbetsgivare och vad är mest lämpligt att dra för story för att inte få sparken. Han vill kunna säga att han söker hjälp. Dvs ni kan inte sparka mig jag behöver rehabiliteras.

Dock tror jag han han tjänat på att blåneka helt in i slutet. Precis som man tjänar på det i alla brottsutredningar.

Så krokbenet han lägger på sig själv, (ganska likt Paulo Roberto) är att han har en övertro på att han ska kunna lösa situationen genom att snacka. Han tror han ska få dem att inte publicera innehållet genom sitt försvarstal. Detta är ganska vanligt bland folk med makt, man är van att kunna snacka sig ur saker hela dagarna.

Han borde insett att han är körd direkt. Samt sagt till sin arbetsgivare att han trodde hon var 18. Han har inte begått ett brott och har inte haft uppsåt till det heller.

Tror han kommit längst på det spåret. Även om det är ett förtroende uppdrag och det kan vara kört ändå. Därav ”jag ska söka hjälp” är sista chansningen på att han ska tas på allvar igen. Han är ett offer.
Citera
2023-07-06, 13:15
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Såg det, bra jobbat! Dötrist radhus bor han i, visserligen nybbyggt, men ändå...

Ligger typ på en golfbana så kan ju oxå vara ett fritidshus men skrivna isf där. Han skrivwr ju i chatten att han bor i Västerås. Kan ju såklart vara för att inte vilja outa sig.

Edit. Verkar vara ett permanentboende. Brf som golfföreningen äger.
Såg på hemnet från samma gata.
Senast redigerad av cateatdog 2023-07-06 kl. 13:19.
Citera
2023-07-06, 13:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
FYI, Sara tweetade för en timme sen att nästa gädda som ska publiceras i morgon kommer bli en stor sk. snackis. Spännande! Vem gissar/hoppas ni på? Själv hoppas jag på Gardell.
Hur tyder ”minst delade” på en snackis?
Citera
2023-07-06, 13:33
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Tolkade det som att han förstår att detta kommer nå hans arbetsgivare och vad är mest lämpligt att dra för story för att inte få sparken. Han vill kunna säga att han söker hjälp. Dvs ni kan inte sparka mig jag behöver rehabiliteras.

Dock tror jag han han tjänat på att blåneka helt in i slutet. Precis som man tjänar på det i alla brottsutredningar.

Så krokbenet han lägger på sig själv, (ganska likt Paulo Roberto) är att han har en övertro på att han ska kunna lösa situationen genom att snacka. Han tror han ska få dem att inte publicera innehållet genom sitt försvarstal. Detta är ganska vanligt bland folk med makt, man är van att kunna snacka sig ur saker hela dagarna.

Han borde insett att han är körd direkt. Samt sagt till sin arbetsgivare att han trodde hon var 18. Han har inte begått ett brott och har inte haft uppsåt till det heller.

Tror han kommit längst på det spåret. Även om det är ett förtroende uppdrag och det kan vara kört ändå. Därav ”jag ska söka hjälp” är sista chansningen på att han ska tas på allvar igen. Han är ett offer.

#250 Satan vilken jävla looser du är Tompa! Dina olika undanflykter tar fan priset! Identifiera DIG! 😂😂😂 kan fan inte sluta skratta! Sedan vändningen då S talar om att du ska rapporteras till NOA 😂.
Fan Tompa du har skickat kukbilder till en person som du VET är 13-år sedan ska de knullas, slickas, sugas o tryckas ollon, langas cigg. Tänker du enbart med kuken!!🥊🦨💨

Den där jävla pajasen är körd o som tur arbetar han inte för en statlig arbetsgivare. Vilket gör att hans karriär här tog ett abrupt slut.
Man kanske får se honom sitta i luckan på mingolfbanan eller torka bord på Max.
Hoppas han har tillgång till en pistol ifall inte tar ett rep så han själv kan avsluta pinan.

🥂 Dumpen 🥇 här kommer en Swish 💶💶💶
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-07-06 kl. 13:55.
Citera
2023-07-06, 14:03
Medlem
Senaste gäddan (#250) är ju en dröm för utländska underrättelsetjänster. Han blir garanterat av med jobbet på SAAB och har bevisligen en dålig moralisk kompass så vad hindrar honom från att sälja information till ryssarna? Ur hans perspektiv har han inget att förlora längre.

Och så öppen som han är med bilder och att prata om sitt jobb så är det nog stor sannolikhet att han redan snackat om saker han inte får. Känns som en sån där som ska börja skryta om allt hemligt han jobbar med efter ett par öl. ”Jag får egentligen inte säga det här, men…”
Citera
2023-07-06, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Tror dom kåtat upp gäddan ordentligt och sagt hon e 19.När dom skapat ”bandet” med ”tillit” så säger dom men jag e bara 14. Då borde han klippa men kuken tänker och inte hjärnan
Tror eller vet?
Citera
2023-07-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tror eller vet?

Jag kan inte säga att jag VET men på telefonsamtalet så låter det så
Citera
2023-07-06, 14:26
Medlem
malu45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Ligger typ på en golfbana så kan ju oxå vara ett fritidshus men skrivna isf där. Han skrivwr ju i chatten att han bor i Västerås. Kan ju såklart vara för att inte vilja outa sig.

Edit. Verkar vara ett permanentboende. Brf som golfföreningen äger.
Såg på hemnet från samma gata.

Det här är ett ganska fint nybyggt område ett bit utanför Örebro, precis som du skriver next door till Lannalodge Golf Resort.
Citera
2023-07-06, 14:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Senaste gäddan (#250) är ju en dröm för utländska underrättelsetjänster. Han blir garanterat av med jobbet på SAAB och har bevisligen en dålig moralisk kompass så vad hindrar honom från att sälja information till ryssarna? Ur hans perspektiv har han inget att förlora längre.

Och så öppen som han är med bilder och att prata om sitt jobb så är det nog stor sannolikhet att han redan snackat om saker han inte får. Känns som en sån där som ska börja skryta om allt hemligt han jobbar med efter ett par öl. ”Jag får egentligen inte säga det här, men…”
Han kan vapen, så, några bör vara rädda.
Citera
2023-07-06, 14:37
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Han kan vapen, så, några bör vara rädda.
Den där lönnfete pajasen är ingen någon måste vara rädd för 😂.
Håller nu tummarna att han väljer att ta repet!
Tror jag ska bjuda upp Tompa till Slussfors, har en gallt som heter Frasse. Frasse gillar allt Tompa gillar!🤣 Slick, sug, knulla o trycka ollon. Frasse o Tompa kan bli the ultimata paret i svinstian!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-07-06 kl. 15:13.
Citera
2023-07-06, 14:44
Medlem
Collin, en av tiktokgöddorna åkte på lite stryk häromdagen. Finns film på tiktok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in