2023-07-05, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
2 ggr tror jag han rengjorde blodet, men det hjälper nog inte 100% när man får sprutorna i muskeln

Om du kollar så var det inte mig han frågade om jag hade jobb!

Men ja, jag har ett jobb och jag har även spenderat 100 tals om inte 1000 tals timmar under dessa satans jävla år på att kolla igenom klipp och forum för att få så mycket information som möjlig om covid och vaccin.
Och jag kan säga att jag har gått ifrån att tro på att vaccin är något positivt och bra till att tro att vaccin är rent gift som endast finns för att göra människor kroniskt sjuka och döda och att tjäna enorma summor pengar på vårt lidande!
Men det är min åsikt!

Du ska givetvis ha en åsikt trots att du inte vet vad du pratar om. Du har bara läst lite, har gott om tid och ändå ska du lägga dig i. Har du någon erfarenhet eller kunskap? Nä. Patetiskt. Varför inte ägna tiden åt något vettigt? Gå en kurs inom vården eller dylikt så du får lära dig lite om vaccinen. Börja jobba inom vården. Bli läkare eller vem fn vet. 😂
Senast redigerad av JohnWicks 2023-07-05 kl. 10:50.
Citera
2023-07-05, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du ska givetvis ha en åsikt. Du har bara läst lite och ändå ska du lägga dig i. Patetiskt. Varför inte ägna tiden åt något vettigt? Gå en kurs inom vården eller dylikt så du får lära dig lite om vaccinen.

Fast inte lika patetisk som dig!
Du säger att jag får ha en åsikt men jag får på samma gång inte lägga mig i, hur ska du ha det?
Varför får du lägga dig i denna tråd om man får fråga, varför är din åsikt viktigare än någon annans, har DU gått en kurs inom vården? (vad det nu ska innebära), det finns INGEN här som har gått en kurs inom vården för att lära sig om vaccin bortsett från dom som har studerat för att arbeta inom vården!
Det kanske är DU som måste lära dig om vaccin, eller är du en sån som tror att vaccin är "guds gåva" till mänskligheten!

Jag tycker det är ganska intressant när människor är 100% på att Lindner dog av steroider och på samma gång är 100% säker på att han absolut inte dog pga 4 covidsprutor som han försökte rensa ut som även hade förorenat hans kropp enligt hans egen läkare!
Han kan mycket väl ha dött pga steroider men han kan även mycket väl ha dött pga att han tog 4 vaccin sprutor från ett icket godkänt och testat vaccin, vaccinet var endast nödgodkänt!
Men mainstream median kommer ALDRIG att erkänna att han dog pga vaccinet!
Citera
2023-07-05, 11:30
Medlem
Citat:
Du säger att jag får ha en åsikt men jag får på samma gång inte lägga mig i, hur ska du ha det?
Varför får du lägga dig i denna tråd om man får fråga, varför är din åsikt viktigare än någon annans, har DU gått en kurs inom vården? (vad det nu ska innebära), det finns INGEN här som har gått en kurs inom vården för att lära sig om vaccin bortsett från dom som har studerat för att arbeta inom vården!
Det kanske är DU som måste lära dig om vaccin, eller är du en sån som tror att vaccin är "guds gåva" till mänskligheten!

Jag tycker det är ganska intressant när människor är 100% på att Lindner dog av steroider och på samma gång är 100% säker på att han absolut inte dog pga 4 covidsprutor som han försökte rensa ut som även hade förorenat hans kropp enligt hans egen läkare!
Han kan mycket väl ha dött pga steroider men han kan även mycket väl ha dött pga att han tog 4 vaccin sprutor från ett icket godkänt och testat vaccin, vaccinet var endast nödgodkänt!
Fjantigt det här börjar bli. Hur länge ska varje dödsfall skyllas på vaccinet? De enda som ens fortfarande pratar om vaccin är antivaxxare.
Citera
2023-07-05, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pro-vaxx
Fast du kan ju inget om ämnet. Så egentligen är du bara en lättlurad idiot som lärt dig ett nedlåtande epitet.

IQ runt rumstemperatur och allsvensk fotboll som favoritämne ändå uttalar du dig nedlåtande om alla som faktiskt bemödat sig att läsa på.

Sjukt bedrövlig människa. En belastning för ditt broderfolk. Fitta.
Vilket ämne kan jag inget om? Att använda alla tänkbara metoder för att dopa sig till att kunna se helt onaturlig ut, eller covid-vaccin? Jag vill lova att du kan precis lika lite om vaccin som jag, trots alla dina bitchute-länkar. Jag försöker lära mig om de saker som är viktiga för mig och dit hör inget av de här två ämnena.
Citera
2023-07-05, 12:01
Medlem
Citat:

Du läser vad andra skriver och tror du blir bildad och får förståelse för ett ämne? 😂

Meningen var att du skulle reflektera och bli självkritisk till vad du skriver.
Citera
2023-07-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waxveasle
Fjantigt det här börjar bli. Hur länge ska varje dödsfall skyllas på vaccinet? De enda som ens fortfarande pratar om vaccin är antivaxxare.
Och många av dem börjar också tröttna, för antalet inlägg i covidtrådar minskat kraftigt. En del skriver nu i ryssland-trådar, andra lägger mer tid i gymmen och en del har nog tröttnat, när de ser att massdöden dröjer.
Citera
2023-07-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Hur ignorerar man vaccin töntarna här i tråden? 😂

Rip. Tog för mycket anabola.

Joe är känd för att köra extremt låga doser pga hälsoskäl. 99.99% av alla roidknuttar på gymmet kör SJUKT MKT mer än honom.

Ingen på 30 dör av lite testo, det existerar inte, finns inte.

Han dog pga covid-sprutorna, precis som så många andra fullt hälsosamma unga män som faller som flugor pga DETTA JÄVLA GIFT.
Citera
2023-07-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Och många av dem börjar också tröttna, för antalet inlägg i covidtrådar minskat kraftigt. En del skriver nu i ryssland-trådar, andra lägger mer tid i gymmen och en del har nog tröttnat, när de ser att massdöden dröjer.

Träningsforumet där jag hänger är heldött från dessa än iaf. Men gissar att de kan noll om träning och kost och därför inte skriver där. Eller så är det för att bara jag hänger där och mig får de noll respekt från.
Citera
2023-07-05, 12:27
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Joe är känd för att köra extremt låga doser pga hälsoskäl. 99.99% av alla roidknuttar på gymmet kör SJUKT MKT mer än honom.

Han dog pga covid-sprutorna, precis som så många andra fullt hälsosamma unga män som faller som flugor pga DETTA JÄVLA GIFT.

Du får inte den kroppen med extremt låga doser och det faktum att han kolavippade visar att doserna sannolikt inte var särskillt låga.
Citera
2023-07-05, 12:28
Medlem
Citat:

Tror du han blir mer hälsosam för han går på kontroller? Inte så världen fungerar.
Aldrig sett dig i ett träningsforum på FB. Vad vet du liksom om träning och doping? Räcker man ser bilder på killen så förstår man rätt mycket.
Undra om man någonsin kommer se dig skriva i ett forum som rör kost och träning 😂 Detta sista säger otroligt mycket haha 😂
Citera
2023-07-05, 12:29
Medlem
Atamons avatar
Citat:

Borde inte det synas tydligt i statistiken vid dethär laget? Det gör det inte!

Eller manipulerar myndigheterna statistiken och mörkar detta?
Citera
2023-07-05, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Borde inte det synas tydligt i statistiken vid dethär laget? Det gör det inte!

Eller manipulerar myndigheterna statistiken och mörkar detta?
Det har dom gjort hela tiden. Ytterligare ett vaccin offer. Lugnet före stormen som nån sa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in