2023-07-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pro-vaxx
Vad är det du ska kämpa emot? Ditt eget broderfolk som försöker varna dig för giftinjektioner som marknadsförs som vaccin. Varför är du så förbannat naiv?

Förnekelsen ligger tung. Det här var ett vaccinrelaterat dödsfall där Joe själv sa att han ångrade sig bittert att han tog inte mindre än 4 stycken experimentsprutor

Fattar du inte att det blir kontraproduktivt för dig?

Folk är så jävla trötta på personer som dig! Även om du har rätt eller fel så är der ingen som orkar med dig.
Citera
2023-07-02, 15:10
Avstängd
Sagodjurs avatar
Covidvaccinet va? Samma som dödade Rich Piana 2017.
Citera
2023-07-02, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av endymion12
Fattar du inte att det blir kontraproduktivt för dig?

Folk är så jävla trötta på personer som dig! Även om du har rätt eller fel så är der ingen som orkar med dig.

Hans egna ord :https://twitter.com/Censored4sure/status/1675197102979264516
Citera
2023-07-02, 15:11
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamimorot
Dessa influencers som fuskar och manipulerar sina kroppar till det extrema bidrar nog med mer ont än gott. Allt är ytligt och man måste va snygg o rippad för att vara framgångsrik vilket bara fuckar upp självbilden hos alla yngre som ser upp till dom och även om dom motiverar många positivt tror jag inte det väger upp det negativa tillräckligt.
Bra gener och fusk, ska det vara något att se upp till?

Moraliskt så nej, men den stora massan gör det. Folk väljer frivilligt att följa dem samt titta på underhållning där personer är tokdopade. Även inom de större kampsporterna finns flera ökända dopningsfall, Michel Prazeres, Badr Hari och svensken Jörgen Kruth.
Citera
2023-07-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Hans egna ord :https://twitter.com/Censored4sure/status/1675197102979264516

Läs sista meningen jag skrev en gång till.
Citera
2023-07-02, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av endymion12
Läs sista meningen jag skrev en gång till.

Vetskapen att man frivilligt injicerat sig med ett gift , kan vara svårt att förlika sig med.

https://twitter.com/Censored4sure/status/1675197102979264516

om Twitter strular : https://www.bitchute.com/video/zsC8QAeakrRp/
Senast redigerad av Saywhaat- 2023-07-02 kl. 15:33.
Citera
2023-07-02, 15:35
Medlem
Jimmy L€win var mycket när att dö hösten 2020.
Kolla in bilderna från den tiden. Lever, njurar och hjärta orkade inte pumpa runt och rena lymfvätskorna i kroppen så den svullna upp som en ballong.

https://instagram.com/jimmy_lewin?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Michell€ L€win är hans vackra fru. Jimmy är Svensk.
Citera
2023-07-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Ja det är helt klart en mindre trevlig tillverkning av dessa substanser som förekommer. Men det finns alltför många fall där "Intracranial aneurysm rupture within three days after receiving mRNA anti-COVID-19 vaccination: Three case reports" sker. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35509565/

Sedan vet jag inte vilka preparat han köpt, om han får något på recept. Hur länge han har tagit dessa. Det finns åtminstone två relevanta faktorer nu. AAS och covid vaccinet.

Oavsett så verkar det som att han såg något avvikande efter vaccinet i sin blodprover. Och det lät på intervjun som spridits på twitter att han är någon som regelbundet kollar upp det.
Vad tror du själv var det som orsakade hans död?
Typ 10 år av steroid använde eller att det fanns massor av tungmetaller i vaccin?

Det enkla svaret är i regel det korrekta.
Citera
2023-07-02, 16:14
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Vi Antivaxxers sover gott om natten iallafall , behöver inte tänka på att jag blivit en tidsinställd Bio bomb som kan brisera när som helst.

Din hjärna har redan brustit, att säga att Joe dog pågrund av vaccin är absurt. Ni skulle bara ana hur vanligt det är med unga body builders som dör, de trycker så satans mycket preparat för att hålla stenhård form året om.

riktig skitindustri influencers unnyttjas i.
Citera
2023-07-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Det jag oroar mig över är åldern på dessa män och kvinnor. När Arnold var med i Pumping Iron och därigenom fick sitt stora genomslag hos den allmänna publiken var han 30 år gammal. Idag verkar många slå igenom innan de ens hunnit fylla 20. Och för dem att bygga en stor muskelmassa under bara några år efter puberteten krävs stora mängder anabola steroider. Av de manliga fitness-influencers som jag känner till (vilket inte är överdrivet många) verkar de flesta ha gått in i väggen/börjat knarka, skadat sig allvarligt eller dött bara några år senare.
ja tyvärr, detta är en direkt konsekvens av att man ger sig på tunga preparat som trenbolone etc även vid första kurer... Och gärna likadant att man kör flera preparat, sen vet man inte vilket prepp de är som spökar till det... hemskt..
Citera
2023-07-02, 16:25
Medlem
kevindurants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Din hjärna har redan brustit, att säga att Joe dog pågrund av vaccin är absurt. Ni skulle bara ana hur vanligt det är med unga body builders som dör, de trycker så satans mycket preparat för att hålla stenhård form året om.

riktig skitindustri influencers unnyttjas i.
Är det verkligen ABSURT att påstå att det har med injektionerna att göra om han har tagit blodprover som visar avvikande värden kort efter han tagit dessa injektioner? Man får inte ens lyfta det som en rimlig förklaring till varför han gått bort i tidig ålder, det är ABSURT tycker du
Citera
2023-07-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Vad tror du själv var det som orsakade hans död?
Typ 10 år av steroid använde eller att det fanns massor av tungmetaller i vaccin?

Det enkla svaret är i regel det korrekta.

Ja du ska ju till varje pris förneka att den kardiotoxiska mRna injektionen skulle ha något med saken att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in