Citat:
Ursprungligen postat av
JohnWicks
Du ska givetvis ha en åsikt. Du har bara läst lite och ändå ska du lägga dig i. Patetiskt. Varför inte ägna tiden åt något vettigt? Gå en kurs inom vården eller dylikt så du får lära dig lite om vaccinen.
Fast inte lika patetisk som dig!
Du säger att jag får ha en åsikt men jag får på samma gång inte lägga mig i, hur ska du ha det?
Varför får du lägga dig i denna tråd om man får fråga, varför är din åsikt viktigare än någon annans, har DU gått en kurs inom vården? (vad det nu ska innebära), det finns INGEN här som har gått en kurs inom vården för att lära sig om vaccin bortsett från dom som har studerat för att arbeta inom vården!
Det kanske är DU som måste lära dig om vaccin, eller är du en sån som tror att vaccin är "guds gåva" till mänskligheten!
Jag tycker det är ganska intressant när människor är 100% på att Lindner dog av steroider och på samma gång är 100% säker på att han absolut inte dog pga 4 covidsprutor som han försökte rensa ut som även hade förorenat hans kropp enligt hans egen läkare!
Han kan mycket väl ha dött pga steroider men han kan även mycket väl ha dött pga att han tog 4 vaccin sprutor från ett icket godkänt och testat vaccin, vaccinet var endast nödgodkänt!
Men mainstream median kommer ALDRIG att erkänna att han dog pga vaccinet!